Haluaisin tilata penkkariasun vegaoo.fi verkkokaupasta. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta?
Mistä asu kannattaisi tilata, että olisi varmasti luotettava verkkosivu=)?
VEGAOO.FI VERKKOKAUPPA!!!
4
8940
Vastaukset
- Anonyymi
Älä tilaa missään nimessä kaamea firma...
- Anonyymi
En suosittele kellekkään ko. Firmaa. Todella huonolaatuinen asu, eikä edes ollut mikään halpa. Palautus tehty mahdollisimman vaikeaksi. Itse joutuu printtaamaan palautuslaput ja vielä täytyy maksaa palautuksen postikulut. Postitukseen täytyy valita kallein postitusvaihtoehto, kuljetus ovelle asti, koska eivät nouda itse paketteja mistään matkahuollon tai postin pisteeltä. Tullut takkiin melkein 30€ pelkkiin postikuluihin nyt yhteensä, ja jään odottelemaan tuleeko asusta ikinä hyvitystä.
- Anonyymi
Mää tilasin Tuhkimo asun millaisena se tulee
- Anonyymi
oliko hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653442Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282990- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 121424
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822