minulle luvattiin harjottelumopo ens kesäksi oon 14v jos saan 8.5 keskiarvon ja siitä jos vielä nostan saan siitä kesästä vuojen päästä oikeen mopon kun oon 15v ja saan ehkä just ja just sen 8,5 ka. monen minun kavereille on luvattu mopo ilman mitään ehtoja tekeekö vanhempani oikeijn
tekeekö vanhemani väärin
11
132
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se hyvä että joutuu vähän tekemäänkin jotain sen mopon eteen. Monien pitää meinaan jopa maksaa ne mopot itse.
- Anonyymi
Kiristys on rikoslaissa, tuomittavaa? Mutta piha mopoilu on hyvää harjoitusta, kun liikenne on vaarallinen!
- Anonyymi
Vanhempiesi ei ole mitenkään pakko ostaa sinulle yhtään minkäänlaista mopoa, eli omaksi eduksesi tämä on, jos ymmärrät siihen tarttua.
- Anonyymi
varsinkin jos onnistut nostamaan äidinkielen numeroa,nii eiköhän me sulle mopo osteta.
- Anonyymi
No siis minulla ei ollu mitään ehtoja vanhemmat maksovaan puolet niiku isoveljenki.
Olen vielä ajan tasalla ja muistan omat jälkeläisten juttuja, vaikka oon 70v.
Ensiksi vastaus kysymykseen, tekeekö vanhempasi oikein.
Vanhempasi tekevät niin oikein kuin osaavat.
(meillä ostettiin keväällä, kun vanhempi täytti 15v , seuraavana keväänä mopo myytiin. vanhempi ajoi 2 kk täysikäisenä, nuoremmat ei ole ajaneet mopoa täysikäisenä lainkaan).
Toiset vanhemmat osaavat kannustaa hyviin numeroihin , niin että et huomaisikaan. Mutta on paljon vanhempia jotka ei kannusta mitenkään, he ovat todella väärässä.
kaikki aineet ovat tärkeitä, matikka pitäisi oikein tajuta, eikä oppia ulkoa kaavoja.
kielioppi on hyvin tärkeä kielissä.
jos et ole kielipää, luulen että muita ei tarvita kuin enkkua. Lapseni on ruotsalaisessa firmassa, työkieli on englanti, ruotsia ei olla tarvittu kuin hotellissa aamupalalla.sen voin kertoa , mopoilussa on omat vaaransakin, eikä kaikkia pieniäkään vammoja saada kuntoon.
meillä naapurin pojat , kolme oli mopon päällä ja aikoivat lähteä liikkeelle, mutta kaatuivat.
kuskin polvi "vammautui", eikä saatu koskaan kuntoon. Kävelee heikosti ja vain lyhyttä matkoja kun näin viimeksi 30v., nyt hän on jo 40v.- Anonyymi
e.u kirjoitti:
sen voin kertoa , mopoilussa on omat vaaransakin, eikä kaikkia pieniäkään vammoja saada kuntoon.
meillä naapurin pojat , kolme oli mopon päällä ja aikoivat lähteä liikkeelle, mutta kaatuivat.
kuskin polvi "vammautui", eikä saatu koskaan kuntoon. Kävelee heikosti ja vain lyhyttä matkoja kun näin viimeksi 30v., nyt hän on jo 40v.Apu pyörät unohtunut kolmi kumisesta!🍀
- Anonyymi
e.u kirjoitti:
sen voin kertoa , mopoilussa on omat vaaransakin, eikä kaikkia pieniäkään vammoja saada kuntoon.
meillä naapurin pojat , kolme oli mopon päällä ja aikoivat lähteä liikkeelle, mutta kaatuivat.
kuskin polvi "vammautui", eikä saatu koskaan kuntoon. Kävelee heikosti ja vain lyhyttä matkoja kun näin viimeksi 30v., nyt hän on jo 40v.Apu pyörät unohtunut kolmi kumisesta!🍀
- Anonyymi
e.u kirjoitti:
sen voin kertoa , mopoilussa on omat vaaransakin, eikä kaikkia pieniäkään vammoja saada kuntoon.
meillä naapurin pojat , kolme oli mopon päällä ja aikoivat lähteä liikkeelle, mutta kaatuivat.
kuskin polvi "vammautui", eikä saatu koskaan kuntoon. Kävelee heikosti ja vain lyhyttä matkoja kun näin viimeksi 30v., nyt hän on jo 40v.Apu pyörät unohtunut kolmi kumisesta!🍀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apu pyörät unohtunut kolmi kumisesta!🍀
Ei uskoisi kirjoituksen perusteella, että kotikunnassasi on koulua ollenkaan!
Jokaisessa kirjoittamassasi viidessä sanassa on nimittäin kielioppivirhe!
Vaikka palstan kirjoitusesitykset eivät aina päätä huimaa, niin tämä on kyllä pohjanoteeraus.
Huutomerkki on tosin oikein ja paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483