Oitista kuulemma pidätetty pari liittyen isoon huumejuttuun,oikein
HUUMEHEMMOT
9
3201
Vastaukset
- Anonyymi
Ovvai?
- Anonyymi
Ei linkkiä mihinkään uutisjuttuun tms., pelkkää kuulopuhetta, ehkä aloittajan itsensä keksimää.
Samoin anonyymillä foorumilla, jonne kuka tahansa voi postata ihan tosta vaan, juorutaan huumeidenkäytöstä. Ottaako tästä nyt yhtään selvää kuinka totta tämäkin juttu on, jos laisinkaan?
- Anonyymi
Oitissa ja hikiällä huumeongelma on isompi ku osataan arvatakkaan. Halvemmat asunnot ja vähän syrjäsempi alue houkuttaa narkkareita kun saa rauhassa touhuta
- Anonyymi
asunnot ei ainakaan oo halvempia, kaupungista saa samaan hintaan, ja toisaalta, moniko maksaa itse vuokransa näistä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asunnot ei ainakaan oo halvempia, kaupungista saa samaan hintaan, ja toisaalta, moniko maksaa itse vuokransa näistä....
Kiitos vinkistä. Enpä Oittiin eksy asumaan.
- Anonyymi
Oitissa suurempi ongelma 50-60-vuotiaat kaljajuopot, jotka ahdistelee teinityttöjä kylillä..
- Anonyymi
Jos rauhaisassa syrjäkylässä asua haluaa niin kannattaako Hikiä? Vai mättääkö sielläkin pahasti jokin?
- Anonyymi
Yllätys, jatkuva kaljan kittaus syövyttää aivot!
- Anonyymi
Oliko ne pidätetyt oikein isoja? Yli kaksmetrisiä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865327- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032106- 351921
- 331854
- 461813
- 571714
- 191663
- 191627