Mihin laatikkoon minä kuulun?

Anonyymi

Olen onnellisessa heterosuhteessa elävä mies. Tunnen kiinnostusta kaikkia sukupuolia kohtaan. Usein se on seksuaalista kiinnostusta, mutta myös muutakin. Ajatus parisuhteesta esim. Miehen tai Muun sukupuolisen ihmisen kanssa, tuntuu yhtä ”normaalilta” kuin nykyinen suhteeni naisen kanssa. Suhteeni ovat aina olleet ns. Heterosuhteita, vaikkakin olen jo hyvin nuoresta asti tiedostanut olevani vähintäänkin bi. Elämässäni ei vain ole sattunut tulemaan vastaan sellaista tilannetta jossa olisin päätynyt yhteen miehen, trans tai muun sukupuolisen kanssa. Elämä on vain mennyt tätä rataa tähän asti. Koen olevani onnellinen nykyisessä suhteessani enkä koe tarvetta lähteä kokeilemaan olisiko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.

Olenko siis hetero, homo, bi vai pan? Itse en koe olevani pelkästään hetero tai homo ja jotenkin tuo bi määritelmä tuntuu kohdallani myös puutteelliselta. Toisaalta minut voisi määritellä myös heteroksi, koska puolisoni sattuu olemaan vastakkaista sukupuolta.
Mikä olisi teidän mielestänne se laatikko mihin sovin?Onko muilla samanlaisia pohdintoja elämässään tällä hetkellä ?

5

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tuo Pan kuulostaisi eniten noiden sun antamien tietojen perusteella. Suosittelen ottamaan selvää myös omni- ja polyseksuaalisuudesta (ei sama asia kuin polyamorisuus)

    • Anonyymi

      Itse luokittelisin sinut lähinnä normaaliksi ihmiseksi. Mun mielestä kaikki ihmiset ovat henkiseti monisukupuolisia, riippumatta siitä mitä vehkeitä haaroväliin on kehittynyt. Elämänvaiheet ja kokemukset johtavat joihinkin ratkaisuihin, enimmäkseen ihan sattumanvaraisesti, ellei itse päätä tehdä elämässään tietoisia ratkaisuja ympäristön ja lähipiirin vuoksi. Tarkoitan sitä, että jos ihmiset voisivat elää elämänsä täysin ilman ympäristönsä vaikutusta, monen elämä olisi hyvin erilainen mitä se nyt on. Uskon että monet olisivat myös onnellisempia.

    • Anonyymi

      Iso kysymys on mihin tarvitaan "laatikoita"?

      Minä (biologisesti mies) teinivuosina aika aktiivisesti pukeuduin naisten vaatteisiin ja meikkasin. Salaa ympäristöltäni "tietenkin", mutta muutaman samanhenkisen kanssa myös yhdessä. Seurustelin muutaman tytön kanssa ennen armeijaa. Armeijan jälkeen minulla oli läheinen suhde transvestiitin kanssa (vaikka itse en juuri enää pukeutunut). Se oli etupäässä muuta kuin seksisuhde, mutta kuului siihen hellyttäkin.

      Sitten tapasin ihanan naisen johon rakastuin ja perustin perheen. Nyt olen isä ja isoisä. Mikä olen? Olen ihminen ja olen minä. Mitä muita määritelmiä tarvittaisiin?

    • "Olenko siis hetero, homo, bi vai pan? Itse en koe olevani pelkästään hetero tai homo ja jotenkin tuo bi määritelmä tuntuu kohdallani myös puutteelliselta. Toisaalta minut voisi määritellä myös heteroksi, koska puolisoni sattuu olemaan vastakkaista sukupuolta.
      Mikä olisi teidän mielestänne se laatikko mihin sovin?Onko muilla samanlaisia pohdintoja elämässään tällä hetkellä ?"

      Ihminen ei ole sitä, miltä hänestä tuntuu, vaan hän on sitä, miksi hänet on luotu.
      Sinut on luotu mieheksi ja silloin olet mies tuntui miltä tuntui ja miehen seksuaalisuuteen kuuluu kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen. Pidä kiinni tästä totuudesta, äläkä anna ns. sukupuoliaktivistien tai tunteittesi johtaa sinua harhaan.

      • Anonyymi

        Taas joku vanhoillinen raamattumies tarinoi joutavia. xD Mistä sen miehen tunnistaa? Haarainvälistä? Melkoisen simppeli käsitys ihmisestä ja ihmisen seksuaalisuudesta.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe