Naismakusi

Anonyymi

Mikä saa sut syttymään?

75

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Reilusti vanhempi, ehkä aavistuksen maskuliininen nainen. Slurps.

      • Anonyymi

        Millä lailla maskuliininen, ulkoisestiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä lailla maskuliininen, ulkoisestiko?

        Ulkoisille seikoille en koskaan aseta mitään "kriteerejä", eli tarkoitan enemmänkin ehkä asenteellisesti :)


    • Anonyymi

      Katse, kävelytyyli, hymy..

    • Anonyymi

      Naisellinen, oman arvon tuntoinen, mutta vähintään makkarissa alistuva nainen, jonka kanssa on muutenkin hauskaa :))

      • Anonyymi

        Oman arvon tuntoinen tuskin alistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman arvon tuntoinen tuskin alistuu.

        Jep👍


    • Anonyymi

      Itsenäinen, vakaa, huolehtiva, huomioiva ja lempeä:)

    • Anonyymi

      Lempeä asenne kanssaihmisiin, fiksuus, tykkää paljosta koskettamisesta, tuoksuu hyvältä:)

    • Boheemi ja rento nainen. Välillä ehkä vähän häslää ja mokailee, mutta osaa nauraa itselleen. Ei pelkää olla herkkä ja joskus vähän vaikeakin. Suhtautuu maailmaan uteliaasti ja avoimesti. Todennäköisesti omistaa kissan, vanhan kirjoituskoneen, kuolleita huonekasveja ja aivan liian paljon eri teelaatuja.

    • Anonyymi

      Hymy, puhetapa ja katse. Suvaitsevaisuus ja empaattisuus. Ihminen jonka kanssa on helppo jutella ja johon voi luottaa. Kiinnostus ja kiintymys on molemminpuolista ja kaikki ne pienet huomioinnit mitä tehdään toisillemme. Sellainen jonka seurassa on hyvä olla..

    • Anonyymi

      Jo valmiiksi tulessa oleva nainen jos se tulee liian lähelle kun olen ollut bensiinin kanssa tekemisissä.

    • Anonyymi

      -Katse
      ja sen syvyys.
      -Ääni
      pidän keveistä ja naisellisista äänistä, sellaista missä on on iloinen väri.
      Minut sytyttää toiselta saamani ihailu ja avoin flirtti.

      • Anonyymi

        Täällä myös yksi avoimesta flirtistä syttyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös yksi avoimesta flirtistä syttyvä.

        Sama vika täällä:)


    • Anonyymi

      Urheilullinen, kivasti (sopivasti) lihaksikas, aktiivinen ja romanttinen nainen, joka vielä olis sitoutuvaa sorttia 😍😍😀 yksi tänne kiitos 🙏

      • Anonyymi

        Täällä olis..


      • Anonyymi

        Uteliaisuuttani kysyn, mitä toi "romanttinen" pitää sisällään?


    • Anonyymi

      Pitkät hiukset ja kauniit silmät, naisellinen tyyli. Iloinen, kekseliäs ja itsevarma!

      • Anonyymi

        Iloinen, positiivisen elämän asenteen omaava. Fiksu ja järkevä.


      • Anonyymi

        Mulla on täysin sama maku, toivottavasti ei oo sama nainen.....


    • Anonyymi

      Mahtavaa että kaikilla on eri maku, ei tule ainakaan naisista riitaa täällä:)

      • Anonyymi

        No ei oo kaikilla eri maku...


    • Anonyymi

      Katse, tietynlainen ego ja itsevarmuus. Pilke silmäkulmassa, ohjien ottaminen. Ottaisin annoksen kiitos!

    • Anonyymi

      Vanhempi, naisellinen ja itsevarma. Mutta ei mikään liian hempeä ja ultrafeminiinen yleisolemus. "Munaa" siis pitää olla mutta kahden kesken voi toki hieman hempeilläkin.

      • Anonyymi

        Mullekaan ei tarvitse leperrellä ja lässyttää kuin lapselle, itsevarmuus ja omien mielipiteiden kertominen on kiehtovampaa. Ulkoisesti saisi kyllä olla hempeäkin;)


    • Anonyymi

      Minulla on ensiksi naismaku muuten ja erikseen vielä sytyttävät jutut, mutta en minä tällä palstalla kerro, mikä minut sytyttää, kun semmoista ei ikinä kannata paljastaa.

      • Anonyymi

        Eli mikä naismaku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mikä naismaku?

        Epäreilua jättää mielipiteensä kertomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäreilua jättää mielipiteensä kertomatta.

        Niin, mutta minä olenkin epäreilu tämmöisissä asioissa.


    • Anonyymi

      Ihana, naisellinen, huumorintajuinen, herkkä, luotettava ja fiksu nainen.
      Hänenlaiseltaan pelkkä katse, ääni, ele tai tuoksu saa jo syttymään.
      Myös syvällinen keskustelu, kevyt flirtti tai oikeassa paikassa heitetty vitsi toimivat.
      <3

    • Anonyymi

      Naisellisuus, itsevarmuus, lämmin, itsenäisyys ja osaa kantaa itsensä. Antaa tilaa toiselle, osaa pyytää huomiota, lämpöä ja/tai läheisyyttä olematta kuitenkaan päällekäyvä, takertuvainen ja lähimmäisriippuvainen.

      • Anonyymi

        Hyvältä kuulostaa, mistä löytyisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa, mistä löytyisi?

        Tiedän mistä häntä löytyää, löytäjä saa pitää.. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mistä häntä löytyää, löytäjä saa pitää.. ;)

        Tarkoitatko itseäsi, mistä sut löytää?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko itseäsi, mistä sut löytää?:)

        En tarkoittanut, mutta löysin kuvaamani naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut, mutta löysin kuvaamani naisen.

        Onnea sulle, ei satu jokaisen kohdalle.


    • Anonyymi

      Jonkinlainen arvoituksellisuus sytyttää aina. Haluan, että toinen ei kerro ja paljasta itsestään heti kaikkea. Monipuolisuus, avarakatseisuus ja uteliaisuus elämää kohtaan ovat miellyttäviä piirteitä.

      Ulkoisesti kiinnostun helpommin lyhyistä ja normaalipainon rajat ylittävistä naisista, mutta ulkomuodolla ei ole suurtakaan merkitystä, jos henkisesti sytyttää.

    • Anonyymi

      Mistä nämä kommentoijat löytää nämä kuvatut naiset? Ei mistään, kun sellaisia ei ole olemassakaan!

      • Anonyymi

        Kyllä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä löytyy.

        Olen samaa mieltä, kyllä löytyy: olen tavannut naisia jotka sopii kriteereihin vaikken ole saanut kuvailemani naisen itselleni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, kyllä löytyy: olen tavannut naisia jotka sopii kriteereihin vaikken ole saanut kuvailemani naisen itselleni..

        Sepä se, voi tavata unelmiensa naisen, mutta on eri asia saako sellaista omakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se, voi tavata unelmiensa naisen, mutta on eri asia saako sellaista omakseen.

        Samantapainen ongelma täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se, voi tavata unelmiensa naisen, mutta on eri asia saako sellaista omakseen.

        Miksi tavallinen nainen ei kelpaa?


    • Anonyymi

      Pitkät poikamaiset hoikat naiset ♥️

    • Anonyymi

      Naisen maku 😄😉

    • Anonyymi

      Itseäni vanhempi nainen. Nuorekas, itsestään huolehtiva yhdistettynä elämänkokemuksen tuomaan vakauteen. Hyvät keskustelutaidot, lähestyvä, koskettava, välittävä. Varmuus ja rohkeus edetä. Halu elää ja kokea asioita yhdessä. Eräällä naisella on lähes nämä kaikki ominaisuudet, silmät joita voisin katsella nauru jota kuunnella loputtomiin.

      • Anonyymi

        Mullakin on realistinen lähestymistapa, riittää jos löytää naisen joka 70-prosenttisesti vastaa omaa makua, mistään mitään unelmien naista löydä, osa porukasta elää mielikuvitusmaailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on realistinen lähestymistapa, riittää jos löytää naisen joka 70-prosenttisesti vastaa omaa makua, mistään mitään unelmien naista löydä, osa porukasta elää mielikuvitusmaailmassa.

        Samaa mieltä, kaikki ei voi saada jotain ihanaa unelmien naista jolla on vaikka mitä superominaisuuksia, vähempikin kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on realistinen lähestymistapa, riittää jos löytää naisen joka 70-prosenttisesti vastaa omaa makua, mistään mitään unelmien naista löydä, osa porukasta elää mielikuvitusmaailmassa.

        Seitsemänkymmenen prosentin nainen, jep jep joo...……. Mä ihmettelen mistä te löydätte noita epätäydellisiä naisia, kun mun tuttavapiiriin kuuluu vain sadan prosentin naisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seitsemänkymmenen prosentin nainen, jep jep joo...……. Mä ihmettelen mistä te löydätte noita epätäydellisiä naisia, kun mun tuttavapiiriin kuuluu vain sadan prosentin naisia!

        Luetun ymmärtäminen hakusessa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seitsemänkymmenen prosentin nainen, jep jep joo...……. Mä ihmettelen mistä te löydätte noita epätäydellisiä naisia, kun mun tuttavapiiriin kuuluu vain sadan prosentin naisia!

        Onko sulla joku tarve liiotella? Vaikea kuvitella täydellistä tuttavapiiriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku tarve liiotella? Vaikea kuvitella täydellistä tuttavapiiriä.

        :D:D Antakaa mun kaikki kestää! Saako muuten pilkunviilaamisella hyvin seuraa? Toisilla on aina lasi puoliksi tyhjä...……...


    • Anonyymi

      Hyvät käytös- ja vuorovaikutustavat sytyttävät aina. Mielenkiintoni lopahtaa välittömästi, jos toinen purkaa epäaikuismaisesti omaa turhautumistaan jättämällä esim. vastaamatta viesteihin, hyvän päivän toivotuksiin jne.

      • Anonyymi

        Sama täällä, oikukkaat ihmiset on vihoviimeisiä.


      • Anonyymi

        Komppaan ja näitä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, oikukkaat ihmiset on vihoviimeisiä.

        Joo tasainen ja rauhallinen nainen on munkin makuuni.


    • Anonyymi

      Mitä on naisma kusi?

    • Rento, vähän poikamainen, jalat maassa tyyppi jolla pilkettä silmäkulmassa 😃...

    • Anonyymi

      Masentava keskustelu...

      • Anonyymi

        Miten niin masentava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin masentava?

        Varmaan siksi, kun te riitelette prosenttinaisista ja muusta semmoisesta älyttömästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan siksi, kun te riitelette prosenttinaisista ja muusta semmoisesta älyttömästä.

        Ei tämä nyt ole riitelyä minun mielestä, erimielisyyksiä kylläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä nyt ole riitelyä minun mielestä, erimielisyyksiä kylläkin

        Niin, ei tuommoinen minua haittaa, mutta joku muu näyttää masentuvan.


    • Anonyymi

      Mielessäni tiedän minkälainen nainen kolahtaa, sitä on vain vaikea kuvata. Siinä vaan on sitä jotain. Asenne, luonne, tapa kohdella minua ja muita. Ulkonäöllisesti ovat olleet eri tyylisiä.

    • Anonyymi

      Mut on kautta aikojen saanut syttymään rohkeat ja erilaiset säväyttävät sensuellit. Rennot, hauskat, taitavat, huomioivat ja osaavat naiset.
      Mut saa syttymään kun saa mut laulamaan. Silloin meillä menee todella hyvin.. ♥️ Ja kun kuulen ja näen et sä nautit saa mut todella syttymään.. Oot erittäin hyvä, täydellinen..

    • Anonyymi

      Nykyään niin kielletty haave, mutta voi kun törmäisi sellaiseen perinteiseen femme-naiseen, jonka kanssa voisi leikkiä kotia.

      • Anonyymi

        "Leikkiä"? Minäkin haluaisin tavata femme naisen, mutta en halua elää mitään leikkielämää vaan ihan perinteistä arkea kaikkine hyvine ja huonoine puolineen


    • Anonyymi

      Itsevarma ja joka pitää romantiikasta. Naisellinen.

      • Anonyymi

        Aina toi naisellinen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina toi naisellinen....

        Naismakuahan tässä haettiin..? Yksilöllistä. Makunsa kaikilla. :)


    • Anonyymi

      Pieni kiusoittelu sytyttää, kun tulee sellaiselt naiselt joka viehättää😉

    • Anonyymi

      Ulkonäössä:
      - punaiset, kupariset, luonnon blondit pitkät hiukset tai sitten lyhyet ja pörröiset kupariset, mustat tai vaaleat hiukset. Muutkin värit käyvät, mutta perus maantien ruskea ei oikein yleensä säväytä.
      - joko hyvin vaaleat tai tummat silmät, särmikäs itsevarma katse. Silmien väri ei ole pääasia mutta terveen itsevarmuuden tulisi näkyä.
      - neutraali ja taidokas mutta yksinkertainen meikki, myös räväkkä meikki jos se sopii kantajalleen.
      - normaalipainoin, solakka ja lihaksikas nainen. Lievä pyöreys ei haittaa, jos nainen kantaa itsensä kunnialla.
      - joko oma selkeä vaatetyyli tai tavis, ihan sama kunhan osaa laittaa itselleen sellaiset vetimet ettei näytä siltä on väärän ihmisen päällä. En syty naisista joilla on liian paljastavat vaatteet. Muotoja saa esitellä, mutta kohtuussa kaikessa. Voi olla seksikäs mutta ei mauton.
      - pituudella ei ole sinäänsä väliä, mutta pitkä nainen on enemmän mieleeni kuin lyhyt.
      - lävistykset on ihan okei, jos niitä ei ole liikaa, tatskatkin on okei jos ne sopivat kantajalleen

      Persoonaallisuudessa:
      - terve itsevarmuus ja määrätietoisuus, en innostu epävarmoista ja ailahtelevista enkä itseään vähättelevistä. Liika itsevarmuus (persoonaallisuushäiriönä narsisti) on mielestäni sitten taas vasten mielistä.
      - romanttinen mielummin kuin seksuaalinen. Mielellään jopa sellainen ettei seksi kiinnosta ollenkaan.
      - omaa hyvän mustan huumorin eli ei ole niin takakireä ja osaa nauraa jopa omille töppäyksilleen
      - rento ja menevä eikä ota stressiä turhista
      - sellainen joka hyväksyy minut ja omat näkemykseni maailmasta eikä yritä väkisin tieten tahtoen muuttaa minua, minäkin hyväksyisin hänet omana itsenään kunhan hän minut.
      -ei omaa eikä halua lapsia, mutta haluaa silti naimisiin
      - on uskollinen ja rehellinen, ei käy vieraissa eikä flirttaile muille naisille kuin minulle. Olen sellainen että parisuhteessa haluan olla se ainoa prinsessa maailmassa toisen silmissä. Ihan niin kuin se toinen olisi minullekin. Jos minulla olisi nainen en edes vilkaisisikaan muihin naisiin sillä silmällä. Ero tulisi jos toinen pettäisi tai edes suutelisi kännissä tai flirttailisi jollekin toiselle. Myös eksät jäävät eksiksi, sillä miksi erota jos kerta haluaa edelleen eksänsä nyksän sijaan? Jos eksä ei ole eksä vaan esim. pelkkä kaveri niin kyllä sen näkee heti. Jos omaa kaverin on myös eksä niin minun tulee saada tavata hänet. Jos eksä ei pidä minusta vaan on ilkeä minulle toivon kumppanini puuttuvan siihen ja sanovan eksälleen ettei minua saa kohdella niin.
      - tulisi ajatella näin: ”maailman ei tarvitse rakastaa vaimoani, riittää että minä rakastan, se siitä”
      - rakastaa kissoja, ja hänen tulee myös kissani hyväksyä. Mikäli kumppani ei hyväksy kissaani niin ero on väistämätön. Kissani menee aina ykköseksi. Jos minun kanssani rupeaa suhteeseen pitää hyväksyä se mikä tulee kaupan päälle ja olla kiva kissalleni, äidilleni ja ystävilleni.
      - ei ole liian takertuva, antaa minulle tilaa yksinoloon sillä olen introvertti ja lataudun ollessani yksin
      - on mietiskelevä, avarakatseinen, filosofinen, positiivinen ja syvällinen keskustelija
      - rakastaa pitkiä kävelyretkiä ja muita sellaisia luonnossa jne.
      - ei ole tuoksuille allerginen, sillä poltan aina tuoksukynttilöitä, kuuluu uskontooni
      - ei välitä etten ole ateisti tai mikään kristillinen, hyväksyy uskontoni eikä yritä käännyttää turhaan. Hyväksyn myös hänen ateistisuutensa tai hänen uskontonsa (oli mikä hyvänsä, en yritä käännyttää, uskonto on ihmisen henkilökohtainen asia eikä toisella ole mitään oikeutta kajota siihen)
      -pitää kasvisruuista, kanaruuista, pastaruuista ja tulisesta mausta.
      -ei pidä ruuan laitosta (minä taas pidän, sen vuoksi haluaisin keittiön itselleni)
      - on musiikin suhteen kaikkiruokainen kuten minäkin
      - tykkää lukea sarjakuvia tai/ja kirjoja, katsoa sarjoja ja elokuvia (mm. mustakomedia-, kauhu-, fantasia- ja animaatiogenreistä)
      - kiltti, hyväntahtoinen ihminen joka ennen kaikkea tykkää pohtia maailman parantamista
      -tykkää matkustella suomen sisällä päivän pituisia reissuja
      - on spontaani ja tekee välillä hyvin nopeitakin ratkaisuja kuten minäkin
      - uskoo vastakohdat ovat ehkä hetken verran kiinnostuneita toisistaan mutta sitten eroavat. Uskoo että samanlaisuus on kuin liima joka yhdistää sielunkumppanit.

      • Anonyymi

        Pitkä lista 😱


    • Anonyymi

      Androgyynit naiset. Heissä on kiehtovaa se, että kummastakin sukupuolesta löytyy piirteitä.

      Heistä esimerkkinä Ruby Rose ❤️

      Ja miesmäiset naiset, lyhyet hiukset, tatuoinnit, lävistykset 🔥🔥

      Pidän myös kauniista naisista, mutta en ensisijassa katsele heitä sillä silmällä.

      Itse olen bi-henkinen 80% naisellinen nainen, ja oon romanttisessa mielessä suuntautunut enemmän naisiin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe