Tärkeintä on vastustaminen

Anonyymi

8

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh.....nälkähän se on valkoposkihanhellakin ja merimetsolla. Molemmat hienoja luonnon kauneuksia. Ja poikasensa huutavat nälissään ruokaa. Mikä ihme se on, jos silakkaa hakee lapselleen.

      Sulla läskiperseellä on paljon helpompaa. Ajaa huristelet autokaistalle ja tilaat jättiateriat litran kokakolalla itelles ja palloposkilapsellesi. Vielä kehtaat metsästää luonnon eläimiä ja himossasi tappaa. Siitä raivo merimetsoa kohtaan.
      Lihanhimoinen apina kokee kaikki kilpailijakseen. Raivo ja lihanhimo on sokaissut järjen. Vielä tuo kehtaa hampurilaista lapselleen ostaa, hyi hyi kun hyikäilyttää.

      Jos lintu kakkaa kalliolle ja pari silakkaa syö, niin kato sinä tollo vaan rauhassa kauniita ja rohkeita. Ei tämä sen sarjan juonikuvioihin mitenkään vaikuta.

      • Anonyymi

        Minä otan hirven sisäfilettä pakkasesta ja laitan punaviinin tekeytymään. Pellavapää lapsille ehkä hanhenmaksaa. Vielä kun sais valkoposkihanhenmaksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä otan hirven sisäfilettä pakkasesta ja laitan punaviinin tekeytymään. Pellavapää lapsille ehkä hanhenmaksaa. Vielä kun sais valkoposkihanhenmaksaa.

        Heh heh....mulla ja susilla paljon paremmat herkut.

        Minä niin hekumoin ja nautin aina kun sudet ovat saaneet raadellakseen poroa, lammasta tahi metsästäjärakkia.

        Tuolloin minulla tapana pitää juhlaillallinen. Puoliraakaa lammasta punaviinin kera, pari snapsiakin. Eläydyn suteen ja olemne samalla aaltopituudella. Kunnioitamne toisiamme ja nautiskelemme hyvästä ateriasta

        Koirakin on maistunut. Olenhan jo useaan otteeseen täällä maininnut kiinalaisesta ystäväkokistani. Tapasin hänet Quangzhoussa ja hän on pääkokkina paikallisessa ravintolassa. Voi kun hyvää oli tuo "dog with hot pepper and carlic sauce" . Siinä melkein taju lähtee koiralihan, pippurin, valkosipulin ja riisiviinan säestyksellä.

        Erityisen kiinnostunut tuo ystäväni oli suomalaisista metsästäjärakeista. Niiden liha kuulemma kimmoisaa ja hengittäneet raikasta ilmaa. Mielenkiintoinen kokeilu verrattuna kiinalaiseen häkkikoiraan.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh....mulla ja susilla paljon paremmat herkut.

        Minä niin hekumoin ja nautin aina kun sudet ovat saaneet raadellakseen poroa, lammasta tahi metsästäjärakkia.

        Tuolloin minulla tapana pitää juhlaillallinen. Puoliraakaa lammasta punaviinin kera, pari snapsiakin. Eläydyn suteen ja olemne samalla aaltopituudella. Kunnioitamne toisiamme ja nautiskelemme hyvästä ateriasta

        Koirakin on maistunut. Olenhan jo useaan otteeseen täällä maininnut kiinalaisesta ystäväkokistani. Tapasin hänet Quangzhoussa ja hän on pääkokkina paikallisessa ravintolassa. Voi kun hyvää oli tuo "dog with hot pepper and carlic sauce" . Siinä melkein taju lähtee koiralihan, pippurin, valkosipulin ja riisiviinan säestyksellä.

        Erityisen kiinnostunut tuo ystäväni oli suomalaisista metsästäjärakeista. Niiden liha kuulemma kimmoisaa ja hengittäneet raikasta ilmaa. Mielenkiintoinen kokeilu verrattuna kiinalaiseen häkkikoiraan.

        Koira on aivan liian yliarvostettua. Mutta maistappa savustettua sudenlapaa.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh....mulla ja susilla paljon paremmat herkut.

        Minä niin hekumoin ja nautin aina kun sudet ovat saaneet raadellakseen poroa, lammasta tahi metsästäjärakkia.

        Tuolloin minulla tapana pitää juhlaillallinen. Puoliraakaa lammasta punaviinin kera, pari snapsiakin. Eläydyn suteen ja olemne samalla aaltopituudella. Kunnioitamne toisiamme ja nautiskelemme hyvästä ateriasta

        Koirakin on maistunut. Olenhan jo useaan otteeseen täällä maininnut kiinalaisesta ystäväkokistani. Tapasin hänet Quangzhoussa ja hän on pääkokkina paikallisessa ravintolassa. Voi kun hyvää oli tuo "dog with hot pepper and carlic sauce" . Siinä melkein taju lähtee koiralihan, pippurin, valkosipulin ja riisiviinan säestyksellä.

        Erityisen kiinnostunut tuo ystäväni oli suomalaisista metsästäjärakeista. Niiden liha kuulemma kimmoisaa ja hengittäneet raikasta ilmaa. Mielenkiintoinen kokeilu verrattuna kiinalaiseen häkkikoiraan.

        Taisitkin syödä sen kurittoman rakkisi itse, ja hyvä niin.


      • Anonyymi

        Eipä se sinua kaupungin omistamassa vuokrayksiössä sossun tuella asuvaa kunnanelättiä paljoa haittaa, jos perämerellä kalastajalta menee elinkeino.
        Rahaa saa sossusta ja sähköä töpselistä. Liha tulee kaupasta eikä eläimestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koira on aivan liian yliarvostettua. Mutta maistappa savustettua sudenlapaa.

        Heh heh, mässytähän läskinokka vaan hampurilaisia, ettei tuu massu kipiäksi. Niinhän sulla on tapana. Meillä okeilla luonnon ystävillä ja susilla on ihan oma ruokalistamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otan hirven sisäfilettä pakkasesta ja laitan punaviinin tekeytymään. Pellavapää lapsille ehkä hanhenmaksaa. Vielä kun sais valkoposkihanhenmaksaa.

        Saahan sitä kun vaan ammut alas ja popsit vatsan täyteen maukasta hanhea. Merimetsoa en suosittele muuten kuin ampumisharjoittelun kannalta ammuskelemaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7351
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4344
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2767
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1424
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1272
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe