NYC: in yöelämä

Kohta on lähtö kohti New York:ia. Nähtävyydet ja muut tutustumiskohteet ovat selvillä, mutta yöelämastä olen täysin pihalla.
Tarkoitus olisi yhden illan/yön aikana tutustua tähänkin puoleen.
Joten kertokaapa te paikoista, joilla kokemusta on, missä tällainen 37 vuotias hieman boheemi, oluesta, rokista, R&B, Bluegrass:ta pitävä hetero mies saattaisi viihtyä ?
Puhtaat pintaliitopaikat ja teknohelvetit eivät kiinnosta.
Eli alkuillasta olisi tarkoitus aloittaa imemällä kaupungin atmosfääriä tutustumalla pubeihin ja baareihin joissa tavallisiin New Yorkilaisiin törmää (= ei mitään turistipaikkoja) ja siirtyä johonkin klubiin.

5

1816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä

      pyörimään lower east side:lle

    • mikkko

      käy heti perille päästyäsi ostamassa Time Out-lehti jossa on klubien ilmoituksia.
      myös ilmaisjakelulehdistä esim. Village voice, löytyy paljon.
      Greenwich Villagessa esim. Bleecker Stretilla on useita klubeja.pubeja on joka puolella.
      ja etukäteen kannattaa tsekata esim. ticketmaster.com sivuilta onko jotain isompia keikkoja tiedossa.
      Have a great time!

    • Jore

      Bleecker Street on vahan enemman hip aluetta, ja
      lahempana Christopher Streetia joka on siis
      West Villagen homo-alueen keskus. ;)
      Paikoissa silti sekalainen seurakunta sisaan vain.
      Jos et varsinaiseen homokapakkaan mene niin saat olla rauhassa. Meininki on liberaali ja kaikki sopivat sekaan.

      Lower East Sidella tosiaan Ludlow Street, (joka
      loytyy kuuluisan Katz Delin kulmilta) on monenmoista down to earth, Indie-rock meininkia.
      East Villagessa valilla St. Mark's place Avenue C
      on myos kaikenlaista, mutta ei ihan niin tiiviisti
      pakattuna kuin Ludlowlla eli kannattaa selvittaa
      etta mihin paikkaan on silloin menossa.

      Myos Brooklynista (esim. Williamsburg) loytyy
      kaikenlaista. Village Voice on hyva ja perinteisin opas. Se loytyy joka kadunkulmasta
      ilmaisiksi. uusinumero aina keskiviikkoisin.

      Tervetuloa!

    • Kiitokset Jorelle ja Mikolle erittäin hyvistä ja asiantuntevista vinkeistä.
      Näistä valitsin Bleecker Street:in ja se oli
      juuri 100%:ti sitä mitä hain.
      You make my day boys.

    • sepe

      joo siitä vaan klubeihin inee; $ 40-50, pari paukkua; $ 28- pari bissee; $ 16- , hauskaa mutta kallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe