Olen etsinyt kokematonta nuorta tyttöilijää jo vuosia, mutta en oikein tiedä mistä hakea. Luonnollisesti jos joku on kaapissa, niin hankalahan on silloin löytää. Olisikohan tämä oikea foorumi?
Joten sinä nuori tai miksei vanhakin miellyttävän näköinen mies. Onko kiinnostusta löytää luotettavaa, turvallista ja tervettä seuraa? Etsitkö mahdollisesti miestä kenen seurassa saisit olla oma itsesi? Sellaista, joka hyväksyy tyttöilysi ja kohtelee sinua kuten ansaitset?
Täällä sinua etsii ensisijaisesti ystäväksi eteläsuomalainen mies jolla muutama koskettelukokemus toisen miehen kanssa, mutta ei varsinaisesti mitään intiimiä. Olisi ehkä jopa mukavaa jos olisit myös kokematon. Ystävystytään ja koetaan ihania hetkiä yhdessä.
Eka kerta yhdessä?
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman jäät.
- Anonyymi
Kiinnostuin... Oon naimisissa, 35 v. Hyvä näköinen ja seksuaalinen. En oo kokeilu, mutta viime aikoina kovin kiinnostanut
- Anonyymi
Kerroppa vähän lisää itsestäsi... Minkä ikäinen olet,ja mitä käsittää e-suomi? Itse ukm, 50 ja nahkahame on...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161