Keskustan kannattajat

Anonyymi

Nyt herätys lestadiolaiset. Äänestätte vuodesta toiseen keskustaa! Miksi? Koska teidän saarna miehet on ehdokkaita. No ovatko he ajaneet tuloksellisesti kristillistä arvopohjaa? Eipä näytä olevan. Onko oikein olla kimpassa vihervasemmiston jumalattomassa ja syntisessä ideologiassa? Herätys nyt! Teillä on, tiedättekö? Teillä on valta nyt harjoittaa hallitus! Älkää hyvät kristityt enää äänestäkö keskustapuoluetta. Se on jo rakastellut kommunistisen aatteen kanssa ja peli jatkuu!
Antakaa äänenne joko KD:lle tai perussuomalaisille! Näissä on vielä Jumalan työtä tallella. Muissa puolueissa ei valitettavasti enää ole.. Älkää olko ihmisten orjia!

7

67

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä tuo vanhoillislestadiolaisten asioita tänne! Tuliko nyt selväksi? Tästä on monta kertaa jo kerrottu että heillä on oma palsta. 🤨

Ei sinun asiasi ole neuvoa lestadiolaisia äänestämään Keskustaa. Kristityt äänestävät kristilliä. Ja kuka mitäkin sitten äänestää, politiikka on yhteiskunnallisten asioiden hoitoa, ei uskontoa.

• Anonyymi

Politiikkaan kuuluu aivan oleellisesti arvoideologia! Kyllä kristillisten lakien poistaminen ja muut Setan yms asioitten hoitaminen on poliittisia ja meitä uskovaisia kiinnostavia asioita..

• Anonyymi

mutta kun uskontokin muuttuu politiikaksi, missä silloin ollaan menossa ?

• Anonyymi

mie olen sammaa mieltä kon vaitokin

• Anonyymi

Jaa äänestät tilliä, kristilliä. Voi sakramantti, kun sai taas nauraa koomikolle!

• Minä olen tehnyt ihmiskokeita puoluekannatuksen suhteen. Olen jättänyt joskus äänestämättä. Olen äänestänyt enemmän kuin yhtä puoluetta. Subjektinen kokemukseni on seuraava: Äänestin tai olin äänestämättä ja riippumatta puolueesta, en ole kokenut erilaisia tuntemuksia. En ole hirveästi pettynyt enkä hirveästi iloinnut, kun olen tähän ikään oppinut sen, että äänestys on äänestys ja todellisuus tulee kuvaan mukaan vasta vaalien jälkeen. Kuka kenen kanssa ja m itä, nämä ratkaisevat sisäiset sopimukset ei äänestys. Vain jonkin puolueen ehdoton enemmistö voisi tehdä ainakin osan mitä on luvannut muuten ei.

• Anonyymi

Vanhoillislestadiolaiset ovat perinteisesti äänestäneet Keskustaa ja me Esikoislestadiolaiset Kokoomusta. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että jokaisen kristityn tulisi äänestää joko Kristillisiä tai Perussuomalaisia! Arvoideologia tottakai kuuluu politiikkaan ja kristityn elämään, senhän sanoo järkikin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      409
      1610
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      808
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      747
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      704
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      54
      679
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      417
      634
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      484
    Aihe