Nyt herätys lestadiolaiset. Äänestätte vuodesta toiseen keskustaa! Miksi? Koska teidän saarna miehet on ehdokkaita. No ovatko he ajaneet tuloksellisesti kristillistä arvopohjaa? Eipä näytä olevan. Onko oikein olla kimpassa vihervasemmiston jumalattomassa ja syntisessä ideologiassa? Herätys nyt! Teillä on, tiedättekö? Teillä on valta nyt harjoittaa hallitus! Älkää hyvät kristityt enää äänestäkö keskustapuoluetta. Se on jo rakastellut kommunistisen aatteen kanssa ja peli jatkuu!
Antakaa äänenne joko KD:lle tai perussuomalaisille! Näissä on vielä Jumalan työtä tallella. Muissa puolueissa ei valitettavasti enää ole.. Älkää olko ihmisten orjia!
Keskustan kannattajat
7
66
Vastaukset
- Anonyymi
Älä tuo vanhoillislestadiolaisten asioita tänne! Tuliko nyt selväksi? Tästä on monta kertaa jo kerrottu että heillä on oma palsta. 🤨
Ei sinun asiasi ole neuvoa lestadiolaisia äänestämään Keskustaa. Kristityt äänestävät kristilliä. Ja kuka mitäkin sitten äänestää, politiikka on yhteiskunnallisten asioiden hoitoa, ei uskontoa.- Anonyymi
Politiikkaan kuuluu aivan oleellisesti arvoideologia! Kyllä kristillisten lakien poistaminen ja muut Setan yms asioitten hoitaminen on poliittisia ja meitä uskovaisia kiinnostavia asioita..
- Anonyymi
mutta kun uskontokin muuttuu politiikaksi, missä silloin ollaan menossa ?
- Anonyymi
mie olen sammaa mieltä kon vaitokin
- Anonyymi
Jaa äänestät tilliä, kristilliä. Voi sakramantti, kun sai taas nauraa koomikolle!
Minä olen tehnyt ihmiskokeita puoluekannatuksen suhteen. Olen jättänyt joskus äänestämättä. Olen äänestänyt enemmän kuin yhtä puoluetta. Subjektinen kokemukseni on seuraava: Äänestin tai olin äänestämättä ja riippumatta puolueesta, en ole kokenut erilaisia tuntemuksia. En ole hirveästi pettynyt enkä hirveästi iloinnut, kun olen tähän ikään oppinut sen, että äänestys on äänestys ja todellisuus tulee kuvaan mukaan vasta vaalien jälkeen. Kuka kenen kanssa ja m itä, nämä ratkaisevat sisäiset sopimukset ei äänestys. Vain jonkin puolueen ehdoton enemmistö voisi tehdä ainakin osan mitä on luvannut muuten ei.
- Anonyymi
Vanhoillislestadiolaiset ovat perinteisesti äänestäneet Keskustaa ja me Esikoislestadiolaiset Kokoomusta. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että jokaisen kristityn tulisi äänestää joko Kristillisiä tai Perussuomalaisia! Arvoideologia tottakai kuuluu politiikkaan ja kristityn elämään, senhän sanoo järkikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483