Miehen lapsi puree, sylkee, lyö

Anonyymi

Miehen päiväkoti- ikäinen lapsi luulee saavansa purra, lyödä ja potkia silloinkun setuuli lapselle sattuu. ei se ole väkivaltaa kun otan tiukkaan syliin lapsen esim ja pitää kiinni riehujan käsistä ja sanon että et lyö. en ymmärrä miksi pitäisi antaa uhmaikäisen käyttäytyä hallitsemattomasti minua kohtaan . pitää olla ymmärrys että lapsi kokeilee niitä rajojaan kaikella tapaa ja on vielä äitinsä peruja kumminkin ymmärtämätön. ei siinä kaikenmaailman psykologiset selvitykset lapselle puhuen auta, ei se sellasta ymmärrä miehen lapsi. pitää heti puuttua kun lapsi alkaa lyömään tai potkia eikä antaa vaan niin tapahtua.syliin ottaminen on rauhoittava keino ja kiinni lapsesta pitäminen, se menee ohi se raivo jos ei lapsi nyt ole ihan idiootti mutta ns normaali uhmaikäisen raivo pitää pystyä ison ihmisen hallitsemaan. Ex-äidin "koti" oli lapselle vain säilytyspaikka kaikista hienoista höpönpöpön jutuista huolimatta.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyään tuota kiinni pitämistä ei suositella.

    • Anonyymi

      Miehen lapsia on pakko pitää kiinni ja olla tiukka, koska eivät muuten ymmärrä, kuka johtaa tilannetta.

      • Anonyymi

        Sinä aiheutat sitten viattomille lapsille elinikäiset traumat. Oletko tyytyväinen käytökseesi?


    • Anonyymi

      Minua eivät muiden traumat kiinnosta, vaan oma selviytymiseni. Minä voitan.

      • Anonyymi

        Loppupeleissä sinä häviät. Kuolet yksin ja hylättynä. Niin tuollaisille ihmisille aina tulee tapahtumaan.


    • Anonyymi

      Ei vaan voitan. Jos lapset minut hylkäävät. siitä vaan, perintöä on sitten turha odottaa. Perinnän avulla olen vallassa kuolemani jälkeenkin. Lapset rakastavat minua teoissaan peintöpapereissa olevien ehtojen vuoksi. Niissä komennetaan tarkasti kaikki asiat ja komentoja noudatetaan tai rahantulo loppuu. Tulen aina olemaan täällä ja minua tullaan aina rakastamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe