hei
olen menossa leikkaukseen saako sairaalan vuodeosastolla oman huoneen jos pyytää omahuonetta
sairaala vuodeosasto
3
644
Vastaukset
Lisää maksamalla yksityiselle kyllä saat, mikäli on vapaana. Julkisella puolella vain nolaat itsesi kysymällä tuollaisia. ; )
- Anonyymi
Yleensä ovat 2-4 hengen huoneita, tosin on sairaalakohtaista. Helsingin Kirurgisessa sairaalassa on, tai ainakin oli aiemmin jopa 10-12 hengen huone.
Jos sattuu tulemaan esim. sairaalabakteeri niin silloin kyllä eristetään leviämisen takia yhden hengen huoneeseen. - Anonyymi
Mie en edes sairaalassa ajatellut, että oma huone olisi mahdollista. Tai mikään huone ylipäätänsä. Aluksi olin yksin, oletettavasti tarkoituksella kun kaikki muut osastolla oli vanhuksia ja sain huone kaverin vasta sitten kun tuli minuakin nuorempi henkilö, joka tarvitsi osasto paikkaa.
Se oli jo ihan luksusta, että ne välitti siitä minkä ikäisiä laitetaan samaan huoneeseen keskenään, ettei kukaan vahingossa ärsyynny ja oli sen verran tilaa, että pystyivät jakamaan meidät noin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808