VW sai taas sakkoja 24.1.2020

Anonyymi

Hyvin alkaa VW:n vuosikymmen sakkojen osalta. Kanada sakotti jo aiemmin vaatien hyvitystä 2,4 miljardia ja nyt vielä iltalypsynä 197 miljoonaa. VW myönsi huijanneensa ja pääsi sopuun Kanadan kanssa. Mielestäni on hyvä tunnustaa jos tehnyt vilppiä, maksaa sakot ja tukea ko valtioiden taloutta. Tässä tapauksessa kanadalaiset saivat mukavat 2,5 miljardia mm. uusien Toyota hybrideiden hankintaan.

Lähde HS 24.1.2020 sivu A23.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entäpä sitten??

      • Anonyymi

        Ei haittaa, kun onneksi Toyota ruostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, kun onneksi Toyota ruostuu.

        Niin kuin VW:kin.


    • Anonyymi

      Pienhiukkasdiisseli ja downshiftinkiturpot hajoilee.

    • Anonyymi

      Entäs sitten, minä olen saanut sakkoja enemmän kuin Tapani Kansa.

      • Anonyymi

        Entäpä sitten? Minä olen ajanut kortitta jo vuosikymmeniä, Ei edes tapsa kansa pystynyt siihen!
        Ajotaidoillahan sitä ajetaan....


    • Anonyymi

      VW sponsoroi jo useita maita, maksaa korvauksia ja oma myynti sakkaa, putoaa kuin lehmän häntä.

    • Anonyymi

      Miten se liittyy Toyotaan?
      Kummasta melutaan enemmän?

      • Anonyymi

        Terot rupeaa sitten saamaan sakkoja jos se alinopeus juttu tulee voimaan kun vetävät tavarajunan pituista letkaa perässä eivätkä älyä tietä antaa jotka ajaa oikeaa nopeutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terot rupeaa sitten saamaan sakkoja jos se alinopeus juttu tulee voimaan kun vetävät tavarajunan pituista letkaa perässä eivätkä älyä tietä antaa jotka ajaa oikeaa nopeutta..

        Minkäs tuo hatara luulosi liittyy volkkarin maailmanlaajuiseen petossuhmurointiin ja huijaamiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs tuo hatara luulosi liittyy volkkarin maailmanlaajuiseen petossuhmurointiin ja huijaamiseen?

        Mitäpä ne Volkkarin sakot meitä liikuttaa omia mokiansahan maksavat..kalliiksi on tullut mutta muut diiselvalmistajat pääsi kuin koira veräjästä yksi vaan maksaa..ois pienempi tehdas mennyt aikoja sitten konkkaan mutta maailman suurin vaan porskuttaa .meille kuuluu vaan ajaminen ..ei toisten sakot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs tuo hatara luulosi liittyy volkkarin maailmanlaajuiseen petossuhmurointiin ja huijaamiseen?

        Entäs Tojon juuttuvat kaasupolkimet ja turvatyynyskandaalit?


    • Anonyymi

      Eikö nää sakot koskaan lopu ? Aina vaan tulee uusia ja uusia sakkouutisia. Onneksi Suomi ei osallistu tallaiseen, Suomi ja Saksa ovat tovereita edelleen.

      • Anonyymi

        "Eikö nää sakot koskaan lopu ?" Loppuuhan ne, kun ruvetaan noudattamaan lakia you know?.. Aivan samoin loppuu myös ylinopeus-sakkojen saaminenkin, kun ajaa sitä suurinta sallittua nopeutta, you know?....


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja isolintu on tukaa..ni.


    • Anonyymi

      Jo pitemmän aikaa on ollut tilanne: Toyota nousussa, VW laskussa ! Eikä tilanne näköjään muutu 2020 aikana.

      • Anonyymi

        Ihmiskunta on ottanut opikseen ja viisastunut. Kaikista konsernimerkeistä on tullut ajansaatossa pikkusinttejä eikä yksikään pärjää toyotalle Yhteen pitää rupumerkkejä alkaa laskemaan.


    • Anonyymi

      Koska Suomessa tehdään joukkohaasto VW.lle ? Saisko liikenneministeri Harakalta tukea, siitähän vois kilahtaa muutama miljoona valtion kassaan !

    • Anonyymi

      Kuluttajat maksavat vw sakot käyttämällä sikahintaista huoltoa ja vaihtamalla uusia hirmukalliita moottoreita ja dsg-laatikoita.

      • Anonyymi

        Artisti maksaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Artisti maksaa !

        Varsinkin Suomessa, vw omistajat täysin hampaattomia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe