jos mua koko ajan kategorisoidaan "lievä kehitysvammaiseksi", en sitten halua elää jonakin vajakkina ja toisten pilkattavana. en pysty hyväksymään
ei halua elää epäkelpona ja toisten pilkattavana
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä?
Kerro toki lisää. - Anonyymi
Peikot menkää kotiin.
"ei halua elää epäkelpona ja toisten pilkattavana
jos mua koko ajan kategorisoidaan 'lievä kehitysvammaiseksi', en sitten halua elää jonakin vajakkina ja toisten pilkattavana. en pysty hyväksymään"
- Sorry, että vastaamiseni on viivästynyt laitettuani juttusi kirjanmerkkeihini talteen juuri sitä varten, että vastaisin ja kannustaisin sua. On ihan väärin, jos sua pilkataan ja vieläpä syistä, jotka eivät ole vastuullasi. Kuka minkäkinlaisena tähän maailmaan syntyy, se ei ole itsensä päätettävissä. Pilkkaaminen ja kiusaaminen siitä on törkeää. Älä seurustele sellaisten ihmisten kanssa, äläkä anna kenelläkään valtaa määritellä ihmisarvoasi. Toiset syntyvät tähän maailmaan terveempinä kuin toiset. Osa vammautuu synnytyksissä. Kiusaaminen siitä on hävytöntä eikä sellaista pidä sietää ollenkaan. Ne, jotka kiusaavat, eivät ole henkisesti terveitä vaan kärsivät jonkinasteisesta sadismista. Viimeistään vanhemmiten raihnaisina ja sairaina kiusaajat joutuvat itsekin alakynteen ja katsomaan itseään peilistä. Eivät ne despootitkaan istu valtaistuimellaan ikuisesti, jokaisen päästessä nurmen alle aikanaan.
Pidä kiinni oikeuksistasi ja ihmisarvostasi ollessasi ihan yhtä tärkeä tässä matosessa maailmassa kuin kaikki muutkin. Ei ne muutkaan niin täydellisiä ole, kunhan näyttelevät vaan ja ottavat itsestään selfiekuvia milloin missäkin tilanteessa, kunnes tajuavat rupsahtaneensa liikaa ja se salamavalojen räiskähtely ja itsensä esittely lakkaa.
Olet niin fiksu, ettet pysty hyväksymään itsesi aliarvioimista ja kategorisoimista, joka on ihan oikea asenne. Moni kakku on päältä kaunis eikä koiraan ole karvoihin katsomista.- Anonyymi
Kaikkien meidän on hyväksyttävä itsemme. Toinen pitkä toinen lyhyt. Toinen paksu, toinen ohut ja toinen penaalin terävin kynä ja toinen taas ei.
Itsellesi vain kasaat vaikeuksia, jos et pysty hyväksymään itseäsi. - Anonyymi
haluaisin olla kuten kaikki muutkin, normaali enkä aina autettavissa. osaan hoitaa asioita ja en ole pyytänyt kenenkään apua paitsi tarvittaessa kuten normaalitkin ihmiset tekee niin. mut koko ajan mua autetaan ihan kuin en itse pystyisi siihen. kunpa kaikki olisi mennyt toisin tai en olisi koskaan syntynyt. onko tämä jumalan leikkiä vai synnyinkö vahingossa. toivottavasti joskus kuolen onnettomuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483