Androidin ongelma

Anonyymi

Andriod 10
hukkasi sonyn bluetooth kaiuttimen tyyppi SRSXB2

11

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No oletko kokeillut esim. poistaa bluetooth käytöstä ja käyttöön uudellen tms.?
      Sekä ottaa virrat pois siitä kaiuttimesta ja takaisin päälle

      • Anonyymi

        Olen kokeillut. lisäksi olen painanut resetointipainiketta kaiuttimessa ja tehnyt uudelleen haun puhelimen blutuut yhteyteen
        Kun yhteydenhakuvalo vilkku silloin se hake ja sitten valo jää palamaan ja puhelimessa vilahtaa yhteys ja kaiki alkaa uudelleen. Yhteys ei jää päälle
        Sonyn kotisivu ei tunista enää tätä tyypimerkintää, tai itse en ole sitä löytänyt. Siellä on nykyisin selainen punaisella viivakoristeella somistetu kaiutinmalli jonka tyyppimerkintää ei nyt muistu mieleen.
        Kaiuttin kylä toimii kaapelila ja puhelin soi sen kautta langatomasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokeillut. lisäksi olen painanut resetointipainiketta kaiuttimessa ja tehnyt uudelleen haun puhelimen blutuut yhteyteen
        Kun yhteydenhakuvalo vilkku silloin se hake ja sitten valo jää palamaan ja puhelimessa vilahtaa yhteys ja kaiki alkaa uudelleen. Yhteys ei jää päälle
        Sonyn kotisivu ei tunista enää tätä tyypimerkintää, tai itse en ole sitä löytänyt. Siellä on nykyisin selainen punaisella viivakoristeella somistetu kaiutinmalli jonka tyyppimerkintää ei nyt muistu mieleen.
        Kaiuttin kylä toimii kaapelila ja puhelin soi sen kautta langatomasti

        Sony sivut täällä

        https://www.sony.fi/electronics/support/portable-speakers-srs-series/srs-xb2/manuals

        tuolla on jotain kysymyksiä ja vastauksia lontoon kielellä josko niistä jotain ideaa saisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sony sivut täällä

        https://www.sony.fi/electronics/support/portable-speakers-srs-series/srs-xb2/manuals

        tuolla on jotain kysymyksiä ja vastauksia lontoon kielellä josko niistä jotain ideaa saisi

        Iso kiitos sinulle anonyymi 13:23
        Aivan viimeisenä tuossa suomenkielisessä ohjeessa jonka toit esille oli tuo resetointipainikkeen käyttö. Pitää olla VERKKOVIRTA kytkettynä.
        Käytössäni on myös Samsung Galaxy XCover 4. Siinä sonyn kaiutin on toiminut hyvin, kiitos sinun nyt se toimii myös Nokia6.1
        Kestän taas monta typerää suomi24viestiä kun saa tällaisen oikean ohjeen

        Ohje!
        Huomautus
        Kaiutinta ei voi nollata virran ollessa katkaistuna.
        Laiteparitietoja ei poisteta, kun painetaan RESET-painiketta.
        Kaiuttimen asetusten palauttamiseksi, kun sitä käytetään sisäisellä akulla, pidä RESET-painiketta painettuna, kunnes (virta) -ilmaisin sammuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso kiitos sinulle anonyymi 13:23
        Aivan viimeisenä tuossa suomenkielisessä ohjeessa jonka toit esille oli tuo resetointipainikkeen käyttö. Pitää olla VERKKOVIRTA kytkettynä.
        Käytössäni on myös Samsung Galaxy XCover 4. Siinä sonyn kaiutin on toiminut hyvin, kiitos sinun nyt se toimii myös Nokia6.1
        Kestän taas monta typerää suomi24viestiä kun saa tällaisen oikean ohjeen

        Ohje!
        Huomautus
        Kaiutinta ei voi nollata virran ollessa katkaistuna.
        Laiteparitietoja ei poisteta, kun painetaan RESET-painiketta.
        Kaiuttimen asetusten palauttamiseksi, kun sitä käytetään sisäisellä akulla, pidä RESET-painiketta painettuna, kunnes (virta) -ilmaisin sammuu.

        Kyllä on huonosti suunniteltu laite jos yhdistäminen on kerran noin hankalaa. Jättäisin kyllä moiset kaupanhyllylle ellei sitten vika ole käyttäjän suunnalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on huonosti suunniteltu laite jos yhdistäminen on kerran noin hankalaa. Jättäisin kyllä moiset kaupanhyllylle ellei sitten vika ole käyttäjän suunnalla..

        Mistä tuollaista voi kukaan tietää?
        Ja kävin katsomassa niitä "oikeita" ohjeita niitä ei saa tulostettua tuolta sonyn sivuilta kuin sivu kerrallaan voiko hankalammaksi taas asian tehdä? Niissä paketin ohjeissa ei puhuta noista asioista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuollaista voi kukaan tietää?
        Ja kävin katsomassa niitä "oikeita" ohjeita niitä ei saa tulostettua tuolta sonyn sivuilta kuin sivu kerrallaan voiko hankalammaksi taas asian tehdä? Niissä paketin ohjeissa ei puhuta noista asioista mitään.

        Koetin laittaa hakua toista kautta (laitenimellä SRS-XB22) niin simsalabim! Tulee näkyviin nappi "tulostettava pdf"

        https://helpguide.sony.net/speaker/srs-xb22/v1/fi/index.html

        https://helpguide.sony.net/speaker/srs-xb22/v1/fi/print.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuollaista voi kukaan tietää?
        Ja kävin katsomassa niitä "oikeita" ohjeita niitä ei saa tulostettua tuolta sonyn sivuilta kuin sivu kerrallaan voiko hankalammaksi taas asian tehdä? Niissä paketin ohjeissa ei puhuta noista asioista mitään.

        Bluetooth laitteet yleensä kaikki toimii samallalailla..


    • Anonyymi

      Jospa sinun tuntematon laitteesi on syyllinen?

    • Anonyymi

      Aloittaja jatkaa

      Jos jotain tästä haluaisin oppia koetan muistaa OSTAESSANI ensin testaan onko kunnollista suomenkielistä käyttöohjetta tulostettavissa netistä mitä kulloinkin olen hankkimassa. Sitten kopioisin sen omalle tikulle ENNEN ostosta.

      PS. On mulla videokamerakin jonka toiminnot pelittää täysillä vasta kun se on laturin kautta verkkovirrassa

      • Anonyymi

        Tulipa printattua nuo sivut pdf:ksi ja edelleen yhdistettyä yhdeksi pdf tiedostoksi pdf combine ohjelmistolla tässä WeTransfer linkki jos joku haluaa ladata sen tiedostot poistetaan seitsemän päivän kuluessa

        https://we.tl/t-xSfjQSFZ4s

        https://wetransfer.com/


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe