Isännöinti Vantaa

Anonyymi

Olemme yhtiössä päättäneet kilpailuttaa isännöinnin nyt lähitulevaisuudessa.
Kertokaapahan omia kokemuksia Vantaalla toimivista yhtiöistä, ruusut ja risut otetaan vastaan mielenkiinnolla, kiitos!

9

2146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tikkurilaan ilmestynyt uus firma, jota kannattaa kyllä ehdottomasti karttaa jos haluatte as.yhtiön pitää toiminnassa vielä tulevaisuudessakin.

Tämä kyseinen pulju on kuulemani mukaan sotkenut niin monen eri yhtiön asiat et ei ihme että vaihtoi kaupunkia uusien uhrien löytämiseksi.

• Anonyymi

Et viittinyt nimeä kuitenkaan kertoa?....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et viittinyt nimeä kuitenkaan kertoa?....

Jokainen voi käydä Kielotieltä katsomassa firman nimen, sini-valkee teksti ikkunassa.
        Sen verran hämärää touhua että ikkunatkin puoliksi teipattu näköesteellä.

• Anonyymi

Älä ota Realiaa,homma ei toimi.
      Hyvä Isännöinti-ja huoltofirma Asuma Oy Kannuskuja 2 Hakunila homma toimii hyvin.

• Anonyymi

Ei taloasema yrittäjää

• Anonyymi

Kannattaisiko nyt ensin keroa minkäkokoisesta ja minkälaisesta kohteesta on kysymys?

Mitä haluatte isännöilniltä? Mikä on taloyhtiön hallituksen haluttu rooli, isännöitsijä tekee kaiken vai haluatte oikeasti olla päätöksenteossa?

• Anonyymi

Yhtiö on uudehko, noin 40 huoneistoa. Sijaitsee Tikkurilan keskustan välittömässä läheisyydessä. Takuukorjaukset on takanapäin ja muuten hommat reilassa.

Lähinnä haussa perus isännöinti, juoksevilla asioilla. Pallo tarkoitus heittää lähes kokonaan isännöitsijälle asioiden hoidossa. Hallitus tietenkin mukana sen mitä siltä yleisesti vaaditaankin.

Perus kk-hinta saisi olla tietenkin kilpailukykyinen.

• Anonyymi

Sitten noin seuraavat kymmenen vuotta pärjäätte, halvin tarjous voittaa periaatteella.
      Kymmenen vuoden päästä kuntotarkastus ja sen mukaan katsoen muuttuuko vaatimukset isännöintiä kohtaan.

• Anonyymi

Aika iso taloyhtiö. Talomme itse kärsii HSY;n, sitten 2M Isännöinnistä, Sitten typerä hallitus otti SKH:n, piilokuluja ei muuta. Itse tunnen vain yhden mahtavan is.toimiston joka ei edes mainosta itseään kun tulee asiakkaita suosituksella. Erikoisisännöitsijät Oy. En tiedä ovatko he kiinnostuneita ottaa lisä asiakkaita. Laadukas palvelu, kohtuullinen hinta, rahaa ei kiskota

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe