Kaikkihan tietävät sen sahtijutun, mikä yleensä halutaan kertoa, koska todellinen alkuperä on hyvin arkinen.
Mistä tulee Sysmän keltamahat
8
1137
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli se vanha sanonta että sysmästä ollaan takaa pannaan mutta kyllä edestäkin osataan saattoipa joskus tytöltä päästä märkä pieru päin vatsaa !
- Anonyymi
Näinhän se yleensä halutaan kertoa eri versioina, koska se kuulostaa niin mielenkiintoiselta. Nimitys tulee kyllä aivan muusta, eikä ole mitenkään raflaava.
- Anonyymi
Päijänteestä minä olen niitä saanut, kunnon isoja keltamahaisia ahvenen köriläitä.
- Anonyymi
Jaa mistä tulee? Perseestä.
- Anonyymi
Isoisäni pilkkasi keuruulaisia, joista ei pitänyt, sanoi: "ne Keuruun keltamahat". Tarkempaa selitystä keltaisille mahoille ei selvinnyt, mutta kyseessä on haukkumanimi.
- Anonyymi
Sieltähän ne tulevat samasta paikasta mistä kaikki muutkin ihmiset.
- Anonyymi
Ja hartolan karva korvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hartolan karva korvat.
Oliko ne korvat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815430Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151432- 105941
- 78841
- 50822
- 41813
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799- 56784
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773