Kaikkihan tietävät sen sahtijutun, mikä yleensä halutaan kertoa, koska todellinen alkuperä on hyvin arkinen.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Se oli se vanha sanonta että sysmästä ollaan takaa pannaan mutta kyllä edestäkin osataan saattoipa joskus tytöltä päästä märkä pieru päin vatsaa !
- Anonyymi
Näinhän se yleensä halutaan kertoa eri versioina, koska se kuulostaa niin mielenkiintoiselta. Nimitys tulee kyllä aivan muusta, eikä ole mitenkään raflaava.
- Anonyymi
Päijänteestä minä olen niitä saanut, kunnon isoja keltamahaisia ahvenen köriläitä.
- Anonyymi
Jaa mistä tulee? Perseestä.
- Anonyymi
Isoisäni pilkkasi keuruulaisia, joista ei pitänyt, sanoi: "ne Keuruun keltamahat". Tarkempaa selitystä keltaisille mahoille ei selvinnyt, mutta kyseessä on haukkumanimi.
- Anonyymi
Sieltähän ne tulevat samasta paikasta mistä kaikki muutkin ihmiset.
- Anonyymi
Ja hartolan karva korvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hartolan karva korvat.
Oliko ne korvat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561