Hei, onko kellään ollut virtsaputkessa tunnetta että sielä olisi virtsaa virtsaamisen jälkeen. Ikäänkuin pidättelisi ja nämä kun tiristää pois (ehkä ruokalusikallinen) niin saattaa tulla uudestaan kys. tunne ja ihan pieni tippa tai liru. Välillä tulee tämä tunne kun olen tekemässä jotain muuta. En osaa oikein selittää. Olen käynyt lääkärissä eikä hän sanonut juuta eikä jaata alkoi n. Puolivuotta sitten vtin jälkeen.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Sulla on ihan selvä eturauhasvaiva!
Tosi vaikee diagnosoida.- Anonyymi
Onko naisilla eturauhanen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko naisilla eturauhanen?
Tuota se tekee kun äijät lukee naisten vaivojen palstaa perverssin uteliaisuuden vallassa.
- Anonyymi
Joo kuuluu vanhan naisen ongelmiin, tyhjentymisvaikeudet.
- Anonyymi
Se on aika tavallista. Älä anna haitata, se ei ole suuri ongelma
verrattuna myöhemmin mahdollisesti tuleviin,
kun pissaa ei pysty ollenkaan pidättämään.
Ei virtsarakkoa varmaankaan kukaan saa ihan tyhjäksi tiristettyä,
uutta pissaa kertyy sinne koko ajan.
Ei vatsakaan kokonaan tyhjene ulostaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520