katkeruus orimattilassa

Anonyymi

miksi siellä on niin katkeria ihmisiä?

19

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kateus, kateus, kateus.

    • Anonyymi

      Jaa. Empä ole huomannut katkeruutta Orimattilassa. Mutta muut kunnat ovat kyllä katkeria meille Hennan takija. Kaupunkintalolla on hyvä meininki ja kaikki tykkäävät asua täällä Orimattilassa. Jonkun pahakieli taas yrittää loukkailla Orimattilalaisia.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä tarkoitat, mutta olen huomannut, että elämäänsä vittuuntuneet, katkerat ihmiset, ovat ryhmittäytyneet PS-ideologian taakse. Länkyttäminen vihaisena ja vian hakeminen muista ilmeisesti auttaa vaikka terapia vois olla parempi vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo ps- viha olisi tutkimisen arvoinen asia. Vasta sitten teitä osattaisiin auttaa.
        Olet siis jo huomannut jotakin katsoessasi peiliin. Siitä on hyvä aloittaa eheytyminen.


    • Anonyymi

      Valitettavasti täällä on katkeria ihmisiä. Mikä ihmeen ps-viha??

    • Anonyymi

      Muualta muuttaneena ihmettelen Orimattilan ihmisten tylyä ja epäkohteliasta käytöstä. Orimattilassa ihmetellään, että paikkakunnan liikkeet lopettavat, kun ei käy asiakkaita. En ihmettele yhtään, että ei käy asiakkaita, kun palvelu ja käytös on huonoa asiakkaita kohtaan. Itse yritin alkuun keskittää ostokset Orimattilaan. Pian huomasin, että sain vielä huonompaa asiakaspalvelua, kuin syntyperäinen Orimattilalainen joka tunnettiin liikkeissä. Eipä hätää, nykyisin olen keskittänyt ostokseni paikkakunnalle jossa käyn työssä ja muuten Lahteen. Toki on Orimattilassa ystävällistäkin palvelua. Esimerkkinä Tokmannin myyjät muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. He tervehtivät ja puhuvat. Miettikää tätä ja pohtikaa olisikohan tarvetta muuttaa mitään, jotta edes joku ostaisi jotain Orimattilan kaupoista.

      • Anonyymi

        Olen itse muuttanu orimattilaan tovi sitten enkä ole huomannut että täälä olis yhtään sen kyrpäotasaista väkeä kun muuallakaan eikä sillä sitä paitsi ole yhtään mitään väliä mitä ihmiset on mistäkin mieltä mutta kyllä kaikki on ihan yställisiä ollut se kai riippuu vähän omastakin ulosannista tiedä sitten .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse muuttanu orimattilaan tovi sitten enkä ole huomannut että täälä olis yhtään sen kyrpäotasaista väkeä kun muuallakaan eikä sillä sitä paitsi ole yhtään mitään väliä mitä ihmiset on mistäkin mieltä mutta kyllä kaikki on ihan yställisiä ollut se kai riippuu vähän omastakin ulosannista tiedä sitten .

        "kai riippuu vähän omastakin ulosannista"

        Olen miettynyt tuota. Hmmm? On tullut elämäni aikana keskusteltua paljon täällä Orimattilassa. Vihaisia katseita saa kun ei juo alkoholia, ei halua rikkoa lakia, ei hauku toista eikä ole ymmärtäväinen toisen hankaluuksille rötöstensä ja heitteille jättönsä kanssa. Tarvitseehan orimattilalainen nyt SYMBATIAA, kun on hirveä ihminen ja käynyt niin hölmösti että joutunut nyt kritiikin kohteeksi. VOI EI!!!

        Joku huijaa sossulta ja sitten itkee mulle sen jälkeen ilmennyttä ongelmaa. En symppaa ja toinen suuttuu. En ihan ymmärrä että missä kohtaa toisen VASTOINKÄYMISIÄ piti oikein surkutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kai riippuu vähän omastakin ulosannista"

        Olen miettynyt tuota. Hmmm? On tullut elämäni aikana keskusteltua paljon täällä Orimattilassa. Vihaisia katseita saa kun ei juo alkoholia, ei halua rikkoa lakia, ei hauku toista eikä ole ymmärtäväinen toisen hankaluuksille rötöstensä ja heitteille jättönsä kanssa. Tarvitseehan orimattilalainen nyt SYMBATIAA, kun on hirveä ihminen ja käynyt niin hölmösti että joutunut nyt kritiikin kohteeksi. VOI EI!!!

        Joku huijaa sossulta ja sitten itkee mulle sen jälkeen ilmennyttä ongelmaa. En symppaa ja toinen suuttuu. En ihan ymmärrä että missä kohtaa toisen VASTOINKÄYMISIÄ piti oikein surkutella.

        ...Porukalla haukutaan jotain ja kun minä en lähde hommaan mukaan, niin voi arvata mitä mulle sen jälkeen tehdään :DDDD Mutta auta armias, kun itse tässä näistä puhun, niin saan p*skaa niskaani :DDDDD


    • Anonyymi

      Paljon avioeroja joista toinen osapuoli ei pääse yli. Katkeruutta, vihaa.... jne.

      • Anonyymi

        Kyllä, juuri näin. Petettyjä ja jätettyjä vaimoja, jotka eivät suostu muuttamaan pois vanhasta kodista, ja kiristävät lapsen avulla exmiehenkin muuttaa takas


    • Anonyymi

      Ja onhan Orimattilassa paljon muitakin syitä kuin avioeroja pelkästään katkeruuteen. Esim käytöstavat toisia kohtaan ja ollaan ilkeitä.

    • Anonyymi

      Siksi, koska täällä ei kunnioiteta kenenkään toisen omaa. Ollaan tylyjä ja häiritään toisia vailla omaatuntoa. Samoin, kuin muuallakin: rikkaat rikastuu, köyhät köyhtyy jne.

      • Anonyymi

        Ja joillakin sitä omaatuntoa ei ole lainkaan.......


    • Anonyymi

      Jaahas , niinkö on asiat siellä . Mutta vierailkaapas mielipidesivulla Uurainen . Vuosikausia yhtä ja samaa herjaa .

    • Anonyymi

      Huono johto....virkamiesten ja päättäjien valtataistelu,se on orimattilan tuho...aiheella ei niin väliä vaan voittajalla...

    • Anonyymi

      Nii mut nooraa voi pettää vaik kuinka monta kertaa, ottaa timon silti takas

      • Anonyymi

        Näin on


    • Anonyymi

      Tämän keskustelun aloittajalle sekä muille vatipäille olisi tarjolla erittäin maukasta peenistä. Vanhalla ärrällä löytyy antajia.

      Tere tulemast kaikki sekä muutkin.

      Aitoa nakkia maistelemaan!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe