miksi siellä on niin katkeria ihmisiä?
katkeruus orimattilassa
70
1487
Vastaukset
- Anonyymi
Kateus, kateus, kateus.
- Anonyymi
Jaa. Empä ole huomannut katkeruutta Orimattilassa. Mutta muut kunnat ovat kyllä katkeria meille Hennan takija. Kaupunkintalolla on hyvä meininki ja kaikki tykkäävät asua täällä Orimattilassa. Jonkun pahakieli taas yrittää loukkailla Orimattilalaisia.
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat, mutta olen huomannut, että elämäänsä vittuuntuneet, katkerat ihmiset, ovat ryhmittäytyneet PS-ideologian taakse. Länkyttäminen vihaisena ja vian hakeminen muista ilmeisesti auttaa vaikka terapia vois olla parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Kyllä tuo ps- viha olisi tutkimisen arvoinen asia. Vasta sitten teitä osattaisiin auttaa.
Olet siis jo huomannut jotakin katsoessasi peiliin. Siitä on hyvä aloittaa eheytyminen.
- Anonyymi
Valitettavasti täällä on katkeria ihmisiä. Mikä ihmeen ps-viha??
- Anonyymi
Muualta muuttaneena ihmettelen Orimattilan ihmisten tylyä ja epäkohteliasta käytöstä. Orimattilassa ihmetellään, että paikkakunnan liikkeet lopettavat, kun ei käy asiakkaita. En ihmettele yhtään, että ei käy asiakkaita, kun palvelu ja käytös on huonoa asiakkaita kohtaan. Itse yritin alkuun keskittää ostokset Orimattilaan. Pian huomasin, että sain vielä huonompaa asiakaspalvelua, kuin syntyperäinen Orimattilalainen joka tunnettiin liikkeissä. Eipä hätää, nykyisin olen keskittänyt ostokseni paikkakunnalle jossa käyn työssä ja muuten Lahteen. Toki on Orimattilassa ystävällistäkin palvelua. Esimerkkinä Tokmannin myyjät muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. He tervehtivät ja puhuvat. Miettikää tätä ja pohtikaa olisikohan tarvetta muuttaa mitään, jotta edes joku ostaisi jotain Orimattilan kaupoista.
- Anonyymi
Olen itse muuttanu orimattilaan tovi sitten enkä ole huomannut että täälä olis yhtään sen kyrpäotasaista väkeä kun muuallakaan eikä sillä sitä paitsi ole yhtään mitään väliä mitä ihmiset on mistäkin mieltä mutta kyllä kaikki on ihan yställisiä ollut se kai riippuu vähän omastakin ulosannista tiedä sitten .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse muuttanu orimattilaan tovi sitten enkä ole huomannut että täälä olis yhtään sen kyrpäotasaista väkeä kun muuallakaan eikä sillä sitä paitsi ole yhtään mitään väliä mitä ihmiset on mistäkin mieltä mutta kyllä kaikki on ihan yställisiä ollut se kai riippuu vähän omastakin ulosannista tiedä sitten .
"kai riippuu vähän omastakin ulosannista"
Olen miettynyt tuota. Hmmm? On tullut elämäni aikana keskusteltua paljon täällä Orimattilassa. Vihaisia katseita saa kun ei juo alkoholia, ei halua rikkoa lakia, ei hauku toista eikä ole ymmärtäväinen toisen hankaluuksille rötöstensä ja heitteille jättönsä kanssa. Tarvitseehan orimattilalainen nyt SYMBATIAA, kun on hirveä ihminen ja käynyt niin hölmösti että joutunut nyt kritiikin kohteeksi. VOI EI!!!
Joku huijaa sossulta ja sitten itkee mulle sen jälkeen ilmennyttä ongelmaa. En symppaa ja toinen suuttuu. En ihan ymmärrä että missä kohtaa toisen VASTOINKÄYMISIÄ piti oikein surkutella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kai riippuu vähän omastakin ulosannista"
Olen miettynyt tuota. Hmmm? On tullut elämäni aikana keskusteltua paljon täällä Orimattilassa. Vihaisia katseita saa kun ei juo alkoholia, ei halua rikkoa lakia, ei hauku toista eikä ole ymmärtäväinen toisen hankaluuksille rötöstensä ja heitteille jättönsä kanssa. Tarvitseehan orimattilalainen nyt SYMBATIAA, kun on hirveä ihminen ja käynyt niin hölmösti että joutunut nyt kritiikin kohteeksi. VOI EI!!!
Joku huijaa sossulta ja sitten itkee mulle sen jälkeen ilmennyttä ongelmaa. En symppaa ja toinen suuttuu. En ihan ymmärrä että missä kohtaa toisen VASTOINKÄYMISIÄ piti oikein surkutella....Porukalla haukutaan jotain ja kun minä en lähde hommaan mukaan, niin voi arvata mitä mulle sen jälkeen tehdään :DDDD Mutta auta armias, kun itse tässä näistä puhun, niin saan p*skaa niskaani :DDDDD
- Anonyymi
Paljon avioeroja joista toinen osapuoli ei pääse yli. Katkeruutta, vihaa.... jne.
- Anonyymi
Kyllä, juuri näin. Petettyjä ja jätettyjä vaimoja, jotka eivät suostu muuttamaan pois vanhasta kodista, ja kiristävät lapsen avulla exmiehenkin muuttaa takas
- Anonyymi
Ja onhan Orimattilassa paljon muitakin syitä kuin avioeroja pelkästään katkeruuteen. Esim käytöstavat toisia kohtaan ja ollaan ilkeitä.
- Anonyymi
Siksi, koska täällä ei kunnioiteta kenenkään toisen omaa. Ollaan tylyjä ja häiritään toisia vailla omaatuntoa. Samoin, kuin muuallakin: rikkaat rikastuu, köyhät köyhtyy jne.
- Anonyymi
Ja joillakin sitä omaatuntoa ei ole lainkaan.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joillakin sitä omaatuntoa ei ole lainkaan.......
Mä alunperin vähän eksyin väärään ketjuun, mutta täällä onkin paljon sellaista sopivaa materiaalia, jota olen miettinyt. En ole vielä löytänyt paikkaa minne laittaa aikomani jutun, mutta kommentoin näitä muita löytämiäni juttuja.
Psykopatia on siis joku ihan oikea sairaus/piirre. Tosin moni muukin sairaus aiheuttaa vastaavaa. Mä pidin perhettäni ihmisinä (virheineen kaikkineen), mutta kieltämättä ei niissä hirveästi koskaan ole näkynyt kykyä empatiaan. Mediassa nimenomaan sanottiin että psykopatia on eniten keittiöpsykologien käyttämä diagnoosi ja ironisesti vasta siitä minä tätä aloin ajatella hiljaittain. Psykopatia on kaikenlisäksi periytyvää, joten sekin sopisi.
Oli niin tai näin, niin olen alkanut miettiä sitä ettei ne taida ihan aikuisten oikeasti kyetä tuntea empatiaa, niin minkäs teet :(
Mä en äkkiseltäväni veikkaisi yhdenkään perheenjäseneni olevan kykenevä empatiaan. Vihanhallintaongelmia on kaikilla. Tää ois niinku se yhdistävä tekijä meillä päin :) Muutoin onkin sitten variaatioita.
Mun ydinajatus on siinä että MINÄ ITSE yritän sitä hyväksyä ja luovuttaa. Jos toinen ei kerran ole milläänlailla kykenevä empatiaan, niin miksi mä edes vaivaudun :( Rikollisetkin on pysyneet kaikki rikollisina, ei kukaan ole koskaan käytöstään muuttanut. Tässä on enemmän kuin vain luovuttamista, tää on sitä että alan uskoa sen aina olleen ihan toivotonta.
Samaa noi kaupan ym. vainoajatkin tekee, kun minä nyt olen hyvin jykevästi mielisairas, niin ei se millään s**tanan simputuksella muutu. Meikä on mitä on ja te olette rikollisia.
Tässä siis vähän sellaista taustaa tälle paikalliselle menolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä alunperin vähän eksyin väärään ketjuun, mutta täällä onkin paljon sellaista sopivaa materiaalia, jota olen miettinyt. En ole vielä löytänyt paikkaa minne laittaa aikomani jutun, mutta kommentoin näitä muita löytämiäni juttuja.
Psykopatia on siis joku ihan oikea sairaus/piirre. Tosin moni muukin sairaus aiheuttaa vastaavaa. Mä pidin perhettäni ihmisinä (virheineen kaikkineen), mutta kieltämättä ei niissä hirveästi koskaan ole näkynyt kykyä empatiaan. Mediassa nimenomaan sanottiin että psykopatia on eniten keittiöpsykologien käyttämä diagnoosi ja ironisesti vasta siitä minä tätä aloin ajatella hiljaittain. Psykopatia on kaikenlisäksi periytyvää, joten sekin sopisi.
Oli niin tai näin, niin olen alkanut miettiä sitä ettei ne taida ihan aikuisten oikeasti kyetä tuntea empatiaa, niin minkäs teet :(
Mä en äkkiseltäväni veikkaisi yhdenkään perheenjäseneni olevan kykenevä empatiaan. Vihanhallintaongelmia on kaikilla. Tää ois niinku se yhdistävä tekijä meillä päin :) Muutoin onkin sitten variaatioita.
Mun ydinajatus on siinä että MINÄ ITSE yritän sitä hyväksyä ja luovuttaa. Jos toinen ei kerran ole milläänlailla kykenevä empatiaan, niin miksi mä edes vaivaudun :( Rikollisetkin on pysyneet kaikki rikollisina, ei kukaan ole koskaan käytöstään muuttanut. Tässä on enemmän kuin vain luovuttamista, tää on sitä että alan uskoa sen aina olleen ihan toivotonta.
Samaa noi kaupan ym. vainoajatkin tekee, kun minä nyt olen hyvin jykevästi mielisairas, niin ei se millään s**tanan simputuksella muutu. Meikä on mitä on ja te olette rikollisia.
Tässä siis vähän sellaista taustaa tälle paikalliselle menolle....Isälleni diagnosoisin ton:
"Tutkimusten mukaan kolme neljästä vainoajasta on miehiä, ja he ovat yleensä iältään noin 30–40-vuotiaita.
Ihmiset, jotka ilman järjellistä syytä stalkkaavat kumppaniaan, kärsivät usein narsistisesta tai paranoidista persoonallisuushäiriöstä. Kumpikin häiriö on miehillä yleisempi kuin naisilla.
– Narsistiset ihmiset ovat yleensä dominoivia, mutta ytimeltään turvattomia ja epäluuloisia. Heillä on taipumusta kehitellä salaliittoteorioita. Aiheeton mustasukkaisuus on tästä yksi ilmentymä. Siinä salaliitto onkin kahdenvälinen ja intiimi.
*** mukaan teknologista tarkkailua kumppaneihinsa kohdistavat ihmiset, jotka ovat pakko-oireisen tai harhaluuloisen mustasukkaisia."
Narsismi oli se toinen kahdesta yleisimmästä keittiöpsykologien antamista diagnooseista :D Itseni kun tiedän niin... Hmmm? Jotain tosi pahasti meidän perheessä on silti vialla.
Ketjun aloituksessa puhutaan katkeruudesta ja siihen sanoisin että syy on heidän oma t*hmyytensä. Ei tajuta toista. Se huokuu tässä nykypolitiikassa, kun ollaan kateellisia työttömille ja sairaseläkkeellä oleville, kun oletetaan heillä olevan asiat paremmin kuin sinulla ja nämä muut eivät vain muka yritä.
Jossain täällä Suomi24:ssä oli esimerkkini että TYÖSSÄKÄYVÄT käyttäytyvät kuin heilläkin olisi selkäranka murtunut ja jalka poikki kolmesta kohtaan ja he vain ovat niin sinnikkäitä että SILTI kävelevät :DDDDDD Ovat kateellisia invaliideille. Mä vain sanon että niin kauan kuin sä siellä töissä kerran olet kuitenkin, niin sä et ole niin huonossa kunnossa kuin se joka siellä EI OLE. Sitten kun sulle koskaan tulee se raja vastaan, niin muista että... se raja ei tullut, sä vain pelleilet. Suo ei edes ahdista. Mitään "rajaa" ei edes ole olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Isälleni diagnosoisin ton:
"Tutkimusten mukaan kolme neljästä vainoajasta on miehiä, ja he ovat yleensä iältään noin 30–40-vuotiaita.
Ihmiset, jotka ilman järjellistä syytä stalkkaavat kumppaniaan, kärsivät usein narsistisesta tai paranoidista persoonallisuushäiriöstä. Kumpikin häiriö on miehillä yleisempi kuin naisilla.
– Narsistiset ihmiset ovat yleensä dominoivia, mutta ytimeltään turvattomia ja epäluuloisia. Heillä on taipumusta kehitellä salaliittoteorioita. Aiheeton mustasukkaisuus on tästä yksi ilmentymä. Siinä salaliitto onkin kahdenvälinen ja intiimi.
*** mukaan teknologista tarkkailua kumppaneihinsa kohdistavat ihmiset, jotka ovat pakko-oireisen tai harhaluuloisen mustasukkaisia."
Narsismi oli se toinen kahdesta yleisimmästä keittiöpsykologien antamista diagnooseista :D Itseni kun tiedän niin... Hmmm? Jotain tosi pahasti meidän perheessä on silti vialla.
Ketjun aloituksessa puhutaan katkeruudesta ja siihen sanoisin että syy on heidän oma t*hmyytensä. Ei tajuta toista. Se huokuu tässä nykypolitiikassa, kun ollaan kateellisia työttömille ja sairaseläkkeellä oleville, kun oletetaan heillä olevan asiat paremmin kuin sinulla ja nämä muut eivät vain muka yritä.
Jossain täällä Suomi24:ssä oli esimerkkini että TYÖSSÄKÄYVÄT käyttäytyvät kuin heilläkin olisi selkäranka murtunut ja jalka poikki kolmesta kohtaan ja he vain ovat niin sinnikkäitä että SILTI kävelevät :DDDDDD Ovat kateellisia invaliideille. Mä vain sanon että niin kauan kuin sä siellä töissä kerran olet kuitenkin, niin sä et ole niin huonossa kunnossa kuin se joka siellä EI OLE. Sitten kun sulle koskaan tulee se raja vastaan, niin muista että... se raja ei tullut, sä vain pelleilet. Suo ei edes ahdista. Mitään "rajaa" ei edes ole olemassa....No, ehkä mä tänne tyrkkään visioni. Enemmän oli painotus noissa nillittäjissä, jotka väittää että asiakkaat olisi muka jotenkin huonokäytöksempiä nykyään. No, he ITSE ovat varmaan sitten näitä huonosti käyttäytyviä siellä?
Se mun visio oli että on pyörätuolissa oleva tyyppi rappujen yläpäässä ja se siinä tajuaa että v*ttu eihän se pääse tästä alas (ei ole ramppeja). Sitten joku terveydenhoidon "rautainen ammattilainen" tulee ja tyrkkää sen sitten riitä rapuista alan. "Auttaa" muka ja on niin ylpeä itsestään, kun osasi ratkaista ongelman. Asiakkaalle tulee vammoja ja tämä kuulemma johtuu siitä että "KUN SÄ OLET TOMMONEN". Mä saan tuota "olet tuollainen" -p*skaa jatkuvasti ja väitetään että vammat johtuisi muka jotenkin itsestäni. No, joo!! Mutta tämä "rautaisen ammattilaisen" "hoito" oli sitä luokkaa että mielummin olisin ilman. Aikuisten oikeasti, sä et ollut MITENKÄÄN hyödyksi. Sä et tule IKINÄ saamaan mitään kiitosta sun työstäni.
Mielummin sitä rullaisi sitten jonnekin muualle kiertotietä, kun näyttää sitä ettei ole taaskaan just tässä kohtaa sitten huomioitu pyörätuolilla kulkevia. Hankaluus sekin, mutta mielummin ilman vammoja :)
Ne VAMMAT on teidän aiheuttamia.
Asiakas on tosi rauhallinen ja ymmärtäväinen, kun ei tee valitusta. Meikä katseli tätä toimintaa (eri asteisesti) vuosikymmenien ajan. Mä en ole ollut hankala asiakas koskaan. Mielisairaiden elämä on vähän tuollaista että käy ilmi jou ongelma (Et pääse alas portaita) ja joku "auttaa" sinua tykkäämällä sut sitten alas niistä rapuista ja AIDOSTI vielä kokee olleensa tässä jotenkin hyödyksi. Sä olet sadistinen, aiheutit täysin tarpeetonta kipua ja olet vielä niin t*hmä ettet tajua ettet siis OLLENKAAN edes tajua, mitä on olla pyörätuolissa. Sä et ole lainkaan ammattilainen.
Mä en ole koskaan ollut hankala, te vain ette noudata lakia ja kaikesta päätellen varsinkin Orimattilassa työpaikat on saatu hyvävelisysteemillä ja ammattioikeudet murorasiassa. Näillä ei ole minkäänlaista ammattitaitoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...No, ehkä mä tänne tyrkkään visioni. Enemmän oli painotus noissa nillittäjissä, jotka väittää että asiakkaat olisi muka jotenkin huonokäytöksempiä nykyään. No, he ITSE ovat varmaan sitten näitä huonosti käyttäytyviä siellä?
Se mun visio oli että on pyörätuolissa oleva tyyppi rappujen yläpäässä ja se siinä tajuaa että v*ttu eihän se pääse tästä alas (ei ole ramppeja). Sitten joku terveydenhoidon "rautainen ammattilainen" tulee ja tyrkkää sen sitten riitä rapuista alan. "Auttaa" muka ja on niin ylpeä itsestään, kun osasi ratkaista ongelman. Asiakkaalle tulee vammoja ja tämä kuulemma johtuu siitä että "KUN SÄ OLET TOMMONEN". Mä saan tuota "olet tuollainen" -p*skaa jatkuvasti ja väitetään että vammat johtuisi muka jotenkin itsestäni. No, joo!! Mutta tämä "rautaisen ammattilaisen" "hoito" oli sitä luokkaa että mielummin olisin ilman. Aikuisten oikeasti, sä et ollut MITENKÄÄN hyödyksi. Sä et tule IKINÄ saamaan mitään kiitosta sun työstäni.
Mielummin sitä rullaisi sitten jonnekin muualle kiertotietä, kun näyttää sitä ettei ole taaskaan just tässä kohtaa sitten huomioitu pyörätuolilla kulkevia. Hankaluus sekin, mutta mielummin ilman vammoja :)
Ne VAMMAT on teidän aiheuttamia.
Asiakas on tosi rauhallinen ja ymmärtäväinen, kun ei tee valitusta. Meikä katseli tätä toimintaa (eri asteisesti) vuosikymmenien ajan. Mä en ole ollut hankala asiakas koskaan. Mielisairaiden elämä on vähän tuollaista että käy ilmi jou ongelma (Et pääse alas portaita) ja joku "auttaa" sinua tykkäämällä sut sitten alas niistä rapuista ja AIDOSTI vielä kokee olleensa tässä jotenkin hyödyksi. Sä olet sadistinen, aiheutit täysin tarpeetonta kipua ja olet vielä niin t*hmä ettet tajua ettet siis OLLENKAAN edes tajua, mitä on olla pyörätuolissa. Sä et ole lainkaan ammattilainen.
Mä en ole koskaan ollut hankala, te vain ette noudata lakia ja kaikesta päätellen varsinkin Orimattilassa työpaikat on saatu hyvävelisysteemillä ja ammattioikeudet murorasiassa. Näillä ei ole minkäänlaista ammattitaitoa....Joku hoitaja nillitti (somessa) tätä asiakkaiden aggressiivisuutta itse hyvin aggressiivisesti ja väitti ettei ollut YHTÄÄN provosoiva. Se niiiiin-niin äkäisesti sitä sanoi, vaikkei kukaan ollut näin edes väittänyt just siinä, niin kyllähän siitä sai käsityksen että sinua oli todellakin moitittu provosoineen tilannetta. Hmmm?
Hölmö esimerkki olisi huutava synnyttävä nainen, jolle joku hoitaja karjuisi vieressä että "Hei, on mullakin tosi raskasta!". Luulisi hoitoalalla ymmärtävän että ahdistuneena on hermo kireällä... ja... itse sieltä sitten lähtee pois, jos ei jaksa sitä 24/7 AHDISTUNEISUUTTA. Sun ei siellä ole pakko olla. Jos suo ahdistaa, niin meepä kuule jonoon hakee apua psykiatrilta. Toivottavasti joku hoitaja siellä vetää suo turpiin, vain koska ei nyt tänään jaksa ahdistuneita asiakkaita. Toivottavasti sut pahoinpidellään kun meet ruokaostoksille, kun vartijoiden ei tarvitse sietää ahdistuneita ihmisiä. Mä niiin toivon että ne heittää sut pihalle niin että sulta murtuu luu ja kun olet monta päivää yrittänyt päästä hoitoon, niin saat hoitsun, joka vain pahoinpitelee sut, koska se nyt ei jaksa enää yhtään näitä itsensä murtaneita. "Pitäisivät itsestään parempaa huolta!!! Oppii s**tana sillä että jättää sen hoitamatta!".
Ja siitä provoinnista. Esim... jos jonkun lapsi vaikka just kuoli, niin ei EHKÄ ole hyvä idea leppoisasti heittää että no hei hommatkaa uusi, saahan niitä helposti ja niiden tekeminenkin on kivaa <3 <3 <3 Ei provosoivaa? Ja kun mietit että joku jonkun haavan takia on terveysasemalla ja se vain hiljaa omassa mielessään pitää sen kaiken eikä edes sanonut sulle että sillä on lapsi juuri kuollut. Jos toinen ei lainkaan nyt halua puhua lapsista tai ei nyt niinku muutenkaan jaksa yhtään mitään muuta "pirteää" ja haluaa vain sen haavansa puhdistaa, niin voisitko arvostaa sitä???
Siitä (somessa) hoitajan jutusta juuri huokui se että ei jotenkin osaa ymmärtää sitä ettei aina kannata kaikkea sanoa. Joskus se voi olla väärin. Joskus asiakasta sattuu nähdä iloisia ihmisiä ympärillä. Minä ainakin YMMÄRRÄN että voi olla paljon kipua, jota muut ympärillä ei tajua. Iso osa (kai suurinosa) ihmisistä silti vain sivuuttaa nämä tilanteet ja sanomatta mitään poistuvat tilanteesta. Jollain voi sitten "naksahtaa" ja siinä tilanteessa voisi vaikka vähän perääntyä ja VAROA SANOMISIAAN eikä vain itsepintaisesti päättää että mä nyt en tehnyt mitään väärää tässä ja toisen täytyy rauhoittua. Ei SULLA siinä ollut mitään ongelmaa, joten ole SINÄ hiljaa.
Mä niin sieluni silmin voin nähdä sellaisen tilanteen, johon se selkeän itsekkäästi puhunut hoitaja voi joutua. Sä VOIT olla provosoiva sitä tietämättäsi. Sitä voi myös pahoitella "Anteeksi en tiennyt", vaikkei varsinaisesti olisikaan pahoillaan. Poliisitkin on pyytäneet anteeksi asiakkaalta, vaikka järkikin sanoo ettei se tietenkään ollut poliisin vika. Vois silti vähän edes miettiä niitä tilanteita että onko pakko niinku PROVOSOIDA ja pahentaa sitä tilannetta tarkoituksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Joku hoitaja nillitti (somessa) tätä asiakkaiden aggressiivisuutta itse hyvin aggressiivisesti ja väitti ettei ollut YHTÄÄN provosoiva. Se niiiiin-niin äkäisesti sitä sanoi, vaikkei kukaan ollut näin edes väittänyt just siinä, niin kyllähän siitä sai käsityksen että sinua oli todellakin moitittu provosoineen tilannetta. Hmmm?
Hölmö esimerkki olisi huutava synnyttävä nainen, jolle joku hoitaja karjuisi vieressä että "Hei, on mullakin tosi raskasta!". Luulisi hoitoalalla ymmärtävän että ahdistuneena on hermo kireällä... ja... itse sieltä sitten lähtee pois, jos ei jaksa sitä 24/7 AHDISTUNEISUUTTA. Sun ei siellä ole pakko olla. Jos suo ahdistaa, niin meepä kuule jonoon hakee apua psykiatrilta. Toivottavasti joku hoitaja siellä vetää suo turpiin, vain koska ei nyt tänään jaksa ahdistuneita asiakkaita. Toivottavasti sut pahoinpidellään kun meet ruokaostoksille, kun vartijoiden ei tarvitse sietää ahdistuneita ihmisiä. Mä niiin toivon että ne heittää sut pihalle niin että sulta murtuu luu ja kun olet monta päivää yrittänyt päästä hoitoon, niin saat hoitsun, joka vain pahoinpitelee sut, koska se nyt ei jaksa enää yhtään näitä itsensä murtaneita. "Pitäisivät itsestään parempaa huolta!!! Oppii s**tana sillä että jättää sen hoitamatta!".
Ja siitä provoinnista. Esim... jos jonkun lapsi vaikka just kuoli, niin ei EHKÄ ole hyvä idea leppoisasti heittää että no hei hommatkaa uusi, saahan niitä helposti ja niiden tekeminenkin on kivaa <3 <3 <3 Ei provosoivaa? Ja kun mietit että joku jonkun haavan takia on terveysasemalla ja se vain hiljaa omassa mielessään pitää sen kaiken eikä edes sanonut sulle että sillä on lapsi juuri kuollut. Jos toinen ei lainkaan nyt halua puhua lapsista tai ei nyt niinku muutenkaan jaksa yhtään mitään muuta "pirteää" ja haluaa vain sen haavansa puhdistaa, niin voisitko arvostaa sitä???
Siitä (somessa) hoitajan jutusta juuri huokui se että ei jotenkin osaa ymmärtää sitä ettei aina kannata kaikkea sanoa. Joskus se voi olla väärin. Joskus asiakasta sattuu nähdä iloisia ihmisiä ympärillä. Minä ainakin YMMÄRRÄN että voi olla paljon kipua, jota muut ympärillä ei tajua. Iso osa (kai suurinosa) ihmisistä silti vain sivuuttaa nämä tilanteet ja sanomatta mitään poistuvat tilanteesta. Jollain voi sitten "naksahtaa" ja siinä tilanteessa voisi vaikka vähän perääntyä ja VAROA SANOMISIAAN eikä vain itsepintaisesti päättää että mä nyt en tehnyt mitään väärää tässä ja toisen täytyy rauhoittua. Ei SULLA siinä ollut mitään ongelmaa, joten ole SINÄ hiljaa.
Mä niin sieluni silmin voin nähdä sellaisen tilanteen, johon se selkeän itsekkäästi puhunut hoitaja voi joutua. Sä VOIT olla provosoiva sitä tietämättäsi. Sitä voi myös pahoitella "Anteeksi en tiennyt", vaikkei varsinaisesti olisikaan pahoillaan. Poliisitkin on pyytäneet anteeksi asiakkaalta, vaikka järkikin sanoo ettei se tietenkään ollut poliisin vika. Vois silti vähän edes miettiä niitä tilanteita että onko pakko niinku PROVOSOIDA ja pahentaa sitä tilannetta tarkoituksella....Ja ei, mä en rauhotu. Mä en ikinä rauhoitu ja sun nyt täytyy vain se kestää. Mun ole ole mikään pakko rauhoittua. Jos sulla on vaikea elää sen kanssa, niin ehkä sä sitten ITSE vain kuule siinä rauhoitut, sinä kun olet siihen kykenevä. Mun ei ole pakko KOSKAAN rauhoittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja ei, mä en rauhotu. Mä en ikinä rauhoitu ja sun nyt täytyy vain se kestää. Mun ole ole mikään pakko rauhoittua. Jos sulla on vaikea elää sen kanssa, niin ehkä sä sitten ITSE vain kuule siinä rauhoitut, sinä kun olet siihen kykenevä. Mun ei ole pakko KOSKAAN rauhoittua.
...Mä tiedän että muo kaupassa vainotaan, koska olen levoton. Ne rikkoo lakia ja mä huomasin ettei ne aikoneet KOSKAAN lopettaa. Sä tulet yllättymään että miten toi homma niinku laillisesti menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Joku hoitaja nillitti (somessa) tätä asiakkaiden aggressiivisuutta itse hyvin aggressiivisesti ja väitti ettei ollut YHTÄÄN provosoiva. Se niiiiin-niin äkäisesti sitä sanoi, vaikkei kukaan ollut näin edes väittänyt just siinä, niin kyllähän siitä sai käsityksen että sinua oli todellakin moitittu provosoineen tilannetta. Hmmm?
Mä niin sieluni silmin voin nähdä sellaisen tilanteen, johon se selkeän itsekkäästi puhunut hoitaja voi joutua. Sä VOIT olla provosoiva sitä tietämättäsi. Sitä voi myös pahoitella "Anteeksi en tiennyt", vaikkei varsinaisesti olisikaan pahoillaan. Poliisitkin on pyytäneet anteeksi asiakkaalta, vaikka järkikin sanoo ettei se tietenkään ollut poliisin vika. Vois silti vähän edes miettiä niitä tilanteita että onko pakko niinku PROVOSOIDA ja pahentaa sitä tilannetta tarkoituksella....Niin ja siis sen hoitajan selitystapa oli niin ahdistavan kuuloinen jo eli en siis ihmetellyt että juuri tällä hoitajalla on ollut niin vaikeaa siellä töissä että suunniteli lopettavansa. Vaikean tilanteenkin voi selittää hyvin monella eri tavalla. Jäi olo että oli vain liian minä-minä -tyyppinen tapaus.
Tähän siis korostan etten osaisi itseäni sinne kuvitella enkä siellä olekaan!! Sekin suunnitteli alalta poistumista ja se varmaankin on ihan hyvä idea kaikkien kannalta. Ehkä se tarttee lepoa, kun oli somessakin noin äkäinen. Sinänsä siis IRONISTA... siellä valittaa jostain aggressiivisista asiakkaista, kun läjä meitä muita täysin syyttömiä nyt siinä sitten kuunneltiin HÄNEN kiukutteluaan. Sitä siis juuri tarkoitan. Ei tää tyyppi ollut sen oloinenkaan että se osaisi nähdä tilannetta toisen näkökulmasta :/
Jos on ollut rankkaa, niin sitten voi lopettaa. Olen käsittänyt että siellä on rankkoja juttuja eikä sen tarvitsekaan sopia kaikille.
Ps. Aina silloin tällöin nousee julkisuuteen erilaisia balettitanssijoita, jotka ovat kokeneet etteivät kehonsa tai persoonallisuutensa takia sovi balettiin. He aina haluavat MUUTTAA BALETTIA. Aika usein kuuntelen ihmeissäni niitä selityksiä, kun siellä kuitenkin on valtava määrä ihmisiä, joille se sopii täydellisesti. Baletissakin on eri linjauksia, niin luulisi sieltä löytyvän joku itselle sopiva ja jos ei sovi, niin ehkei se baletti sitten vain ollut se sun juttus? Sitä saa haluta, mutta siinä skipataan se FAKTA että joillekin se sopii TÄYDELLISESTI. Mitä he siis ovat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Niin ja siis sen hoitajan selitystapa oli niin ahdistavan kuuloinen jo eli en siis ihmetellyt että juuri tällä hoitajalla on ollut niin vaikeaa siellä töissä että suunniteli lopettavansa. Vaikean tilanteenkin voi selittää hyvin monella eri tavalla. Jäi olo että oli vain liian minä-minä -tyyppinen tapaus.
Tähän siis korostan etten osaisi itseäni sinne kuvitella enkä siellä olekaan!! Sekin suunnitteli alalta poistumista ja se varmaankin on ihan hyvä idea kaikkien kannalta. Ehkä se tarttee lepoa, kun oli somessakin noin äkäinen. Sinänsä siis IRONISTA... siellä valittaa jostain aggressiivisista asiakkaista, kun läjä meitä muita täysin syyttömiä nyt siinä sitten kuunneltiin HÄNEN kiukutteluaan. Sitä siis juuri tarkoitan. Ei tää tyyppi ollut sen oloinenkaan että se osaisi nähdä tilannetta toisen näkökulmasta :/
Jos on ollut rankkaa, niin sitten voi lopettaa. Olen käsittänyt että siellä on rankkoja juttuja eikä sen tarvitsekaan sopia kaikille.
Ps. Aina silloin tällöin nousee julkisuuteen erilaisia balettitanssijoita, jotka ovat kokeneet etteivät kehonsa tai persoonallisuutensa takia sovi balettiin. He aina haluavat MUUTTAA BALETTIA. Aika usein kuuntelen ihmeissäni niitä selityksiä, kun siellä kuitenkin on valtava määrä ihmisiä, joille se sopii täydellisesti. Baletissakin on eri linjauksia, niin luulisi sieltä löytyvän joku itselle sopiva ja jos ei sovi, niin ehkei se baletti sitten vain ollut se sun juttus? Sitä saa haluta, mutta siinä skipataan se FAKTA että joillekin se sopii TÄYDELLISESTI. Mitä he siis ovat?...ja siis piti jatkaa että MISSÄS nämä ns. superhyvät sitten ovat, jos heille ei olekaan enää areenaa. Jos balettiesitykseen alennetaan ja muutetaan kriteerejä jotta kaikki halukkaat pääsisi, niin missäs... MISSÄ nämä TÄYDELLISET sitten saavat näyttää ERITYIStaitojaan?
Noissa jutuissa aina täysin dissataan niitä, jotka on jo täydellisiä tämä on HEIDÄN areena. Miksi sen pitäisi olla kaikille?
Vielä... se sopii joillekin TÄYDELLISESTI. Se on heille koko elämänä, siinä ne on hyviä ja voi olla ettei ne sitten missään muussa olekaan, mutta tässä ne on superhyviä ja tämä heidän KOKO ELÄMÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Niin ja siis sen hoitajan selitystapa oli niin ahdistavan kuuloinen jo eli en siis ihmetellyt että juuri tällä hoitajalla on ollut niin vaikeaa siellä töissä että suunniteli lopettavansa. Vaikean tilanteenkin voi selittää hyvin monella eri tavalla. Jäi olo että oli vain liian minä-minä -tyyppinen tapaus.
Ps. Aina silloin tällöin nousee julkisuuteen erilaisia balettitanssijoita, jotka ovat kokeneet etteivät kehonsa tai persoonallisuutensa takia sovi balettiin. He aina haluavat MUUTTAA BALETTIA. Aika usein kuuntelen ihmeissäni niitä selityksiä, kun siellä kuitenkin on valtava määrä ihmisiä, joille se sopii täydellisesti. Baletissakin on eri linjauksia, niin luulisi sieltä löytyvän joku itselle sopiva ja jos ei sovi, niin ehkei se baletti sitten vain ollut se sun juttus? Sitä saa haluta, mutta siinä skipataan se FAKTA että joillekin se sopii TÄYDELLISESTI. Mitä he siis ovat?...Maatiloilla on ennen kaikki, sitten sinne jäi tietynlaiset. Alaa kurjistettiin ja jäljelle jääneet oli enää masokisteja. Ilman rahaa ei silti elä kukaan. Sitten sitä kurjistamista jatkettiin niin kauan että masokistit hävisi. Ainoastaan siis RAHALLISESTI pärjäävät eli sellaiset jotkat edes ovat milläänlailla kykeneviä maatilaa pitämään, jäivät jäljelle. Tämä ei ole tahto kysymys, vaan siitä että jos ole rahaa, niin EI PYSTY uutta siemenerää ostaa. Ei pysty. Pitäisi varastaa jotain.
Jäljelle hissukseen alkoi erikoistua vain RAHAA hakevia, maatiloja piti vastattaa ja piti alkaa palkata työntekijöitä. Siitä tuli BISNESTÄ. Sellainen klassinen, vanhanajan maanviljelijä ei tiedä mitään bisneksestä eikä sitä sellainen kiinnostakaan, se vain tekee sitä duunia. Ne vahvuudet on siellä. Sitten alaa alkoi vallata ne, joilla on raha veressä, ne haistelee tuulia ja vaihtelee viljalajeja sen mukaan että mikä milloinkin on RAHALLISESTI kannattavaa. Koska ne voi hyvin ja vain sellainen näyttää kivalta tilastoissa, niin heidän toimintansa mukaa alettiin tehdä normistoja ja sitä jatkettiin ja jatkettiin. Kunnes... ei ole enää ollenkaan perinteisiä maatiloja ja KAIKKI jäljelle jääneet on vain RAHALLA tehty. Se ei enää mene takaisin päin. Siellä ei ole enää niitä hiljaa puurtajia, koska ne SELLAISET ei tee mitään v*tun bisnestä. Ne on itseasiassa täysin toistensa ääripäissä. Puurtaja tekee vaikkei siinä olisi mitään järkeä, oli pakkanen tai paarmat söisi. Ei sitä haittaa, jos kaikki kuolee ympärillä, se vain jatkaa, koska se on sen ainoa todellisuus, se vain jatkaa sitä lapioimistaan. Bisnesihminen ei IKINÄ tekisi sitä, se ei laita tikkua ristiin, jos ei siitä saa rahaa ja sen rahakkaankin se jättää tekemättä, kun jostain muusta hommasta saa enemmän. Tajuatteko?
Hoitajat siis valittaa. Maatiloilla kävi niin että ala muutettiin sellaiseksi että sieltä hävitettiin kaikki ne sille alalle sopivat. Siellä on enää jäljellä BISNESihmisiä eikä klassista maanviljelijää kiinnosta moinen pätkääkään. Ne siis tuhosi koko alan. Ja nyt alkaa jo t*hmemmillekin näkyä vaikutukset.
Tarkoitan etten ole ihan uuno noitten "alaan soveltuvien" ihmisten suhteen. Kyllä mä tiedän että ne alaan täydellisesti sopivat hiillostetaan pois ja siihen pystyy vaikuttamaan vain politiikalla. Tiedän myös että alaan täydellisesti sopiva harvemmin valittaa... alaan aidosti liittyvistä asioista siis. Bisnes voi v*tuttaa, mutta on hassua jos hoitajalla ei onnistu asiakaskohtaaminen. Se on vähän kuin viljelijä vihaisi niitä kasvejaan. Joku kun ei muusta tiedäkään. Siellä on niitä naudankasvattajia, jotka todellakin KUOLEE sinne. Se on vaarallinen duuni. Ne antaa sen alan tappaa heidät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä niin sieluni silmin voin nähdä sellaisen tilanteen, johon se selkeän itsekkäästi puhunut hoitaja voi joutua. Sä VOIT olla provosoiva sitä tietämättäsi. Sitä voi myös pahoitella "Anteeksi en tiennyt", vaikkei varsinaisesti olisikaan pahoillaan. Poliisitkin on pyytäneet anteeksi asiakkaalta, vaikka järkikin sanoo ettei se tietenkään ollut poliisin vika. Vois silti vähän edes miettiä niitä tilanteita että onko pakko niinku PROVOSOIDA ja pahentaa sitä tilannetta tarkoituksella....Ja sehän on just sitä että "En mä tapa ihmisiä", kun mä en näe teitä ihmisinä. Ei ole mitään syytä suuttua. Se on kuin natsin juutalaisista. Natsithan vain "siivoaa" sitä epätoivottua pois. Näin se homma toimii. Se vain yllättää h*orat, kun onkin aika siivota TEIDÄT pois.
Se on kuin "kisa" jossa oletetaan että heikompi alistuu ja se sitten tottelee (esim. mies & nainen). Sitten kun tilanne onkin se että (esim. nainen > mies) se sun heikoksi luulemasi onkin suo parempi, niin eikö niin ku kaiken järjen mukaan sun nyt pitäisi sitten totella? Muuttuiko säännöt? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Ja sehän on just sitä että "En mä tapa ihmisiä", kun mä en näe teitä ihmisinä. Ei ole mitään syytä suuttua. Se on kuin natsin juutalaisista. Natsithan vain "siivoaa" sitä epätoivottua pois. Näin se homma toimii. Se vain yllättää h*orat, kun onkin aika siivota TEIDÄT pois.
Se on kuin "kisa" jossa oletetaan että heikompi alistuu ja se sitten tottelee (esim. mies & nainen). Sitten kun tilanne onkin se että (esim. nainen > mies) se sun heikoksi luulemasi onkin suo parempi, niin eikö niin ku kaiken järjen mukaan sun nyt pitäisi sitten totella? Muuttuiko säännöt?Suo oot minnuu parempi. Tiedän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suo oot minnuu parempi. Tiedän.
"Kalifiksiksi Kalifin paikalle" vai miten se meni?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kalifiksiksi Kalifin paikalle" vai miten se meni?
...No ei! "Kalifiksi" se pitäisi olla. Noin muutoin ihmettelin että miksi se tyyppi oli minua aiemmin luullut heikoksi. En silti keksinyt siitä sen enempää asiaa ja myöhemmin tuli mieleen toi Kalifi-juttu. Sitten jäi siihen ajatukseen jumiin ja nyt mä huomasin myös siinä kirjoitusvirheen, joten palasin.
Mä siis EN tajua noita koodi viestejä, mutta yritän niihin aina silti vastailla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...No ei! "Kalifiksi" se pitäisi olla. Noin muutoin ihmettelin että miksi se tyyppi oli minua aiemmin luullut heikoksi. En silti keksinyt siitä sen enempää asiaa ja myöhemmin tuli mieleen toi Kalifi-juttu. Sitten jäi siihen ajatukseen jumiin ja nyt mä huomasin myös siinä kirjoitusvirheen, joten palasin.
Mä siis EN tajua noita koodi viestejä, mutta yritän niihin aina silti vastailla....Ja mun fanatiikka "koodeista" johtuu siitä että mä olen traumatisoitunut, mutta mun intuitio/6-aisti osaa silti nähdä sen kaiken. Mä en traumani takia vain osaa nähdä sitä mun tietoisuudella. Se on kuin unissakävelyä, jossa mä väistelen kuvitteellisia (?) esteitä, mutta sitten jälkikäteen käy ilmi että mä todentotta olen jotain oikeita esteitä väistellyt. Outo transsi.
Mulla on tosta psykedelisiä (=yliluonnollisia) kokemuksia, mutta kun niitä miettii paremmin, niin ymmärtää että JOTAIN mä tajusin, jotain mun alitajunta oivalsi ja siksi osasin väistää. JOTAIN mun pää siis osaa ymmärtää. Mulla on ollut moisia tapauksia niin paljon että mä aika pitkälle uskallan jo luottaa siihen että jos mulla on joku olo jostain, niin siellä saattaapi vaikka ollakin jotain sen takana.
Mutten halua olla kuin paranoidiset kassamummelit vainoten kaikkia mahdollisia asiakkaita, joten meikä on yleensä aika hiljaa. Eli... mun isä oi paranoidinen ja vainosi minua ja nyt MINÄ olen paranoidisen sen takia aina peläten että se (tai joku muu) on kuitenkin jossain vainoamassa minua. Sitten meikä on arka tuolla ja sitten paranoidinen kassah*ora alkaa oikeasti vainota minua. Kassa oli silti just tässä tilanteessa ainoa, joka teki väärin. Mä SAAN olla paranoidinen ja saisi se h*rakin olla, muttei järkkärit/vartijat SAA tulla käyttämään hallintakeinoja johonkin VAIN epäilyn takia, vaikka Konsta Arvelin nyt p*skaa jauhoihin.
Ja (en ole romani mutta) romanitilastot saa todellakin vaikka sinne 100% tappiin asti, jos ei koskaan vain tutki ketään muita kuin romaneja. Kun katsoo noita lisääntyneitä näpistyslukuja (ja tietää että vartijat hakkaa vain huvikseen tuolla vähemmistöjä ja on töissä järjestäytyneessä rikollisuudessa), niin ei ole ihmekään!! Eli... jos asiakkaista vaikka tutkitaan VAIN romaneita, niin on jopa oletettavaa että edes jossain vaiheessa joku vuosi jossain kaupassa siellä jää joku romani kiinni. Se on jo 100% ja, kun ei ikinä ketään muista edes vilkaise ja katsoo muut ilmiselvät näpistykset sormien lävitse, niin eihän siellä tule todellakaan olemaan kuin VAIN ROMANInäpistelijöitä. Nää h*mot ihan itse siellä päättää että ketä vainoavat ja mitä tekevät uhreilleen. Ei ole mitään vedenpitävää "näpistystilastoa" ja vaikka jopa poliisi itse piti rikollisesti tällaista, niin ei sekään mitään todista. Puolusteli joku natsilääkäreitäkin että saatiin hyvää lääketieteellistä materiaalia, mutta mielestäni niitä älykkönatsien aivojakin olisi ihan hyvin voinut leikellä elävältä ja nähdä miten ÄLYKÄS ihminen toimii näin käydessä. Tuskin tieteelle on silti väkiä että tutkiiko lakimiesten vai järjestyksenvalvojien kykyä sietää ihon polttamista. Yhtä tieteellistä ja oikein hyödyllistä materiaalia sitä näinkin saa! Ne on leikelleen kanien aivoja siten että se kani yhä elää siinä johdot päässä, mutta sehän on KANI!! Jos haluaa tietää miten natsin aivot toimii, on leikattava natsi elävältä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Ja mun fanatiikka "koodeista" johtuu siitä että mä olen traumatisoitunut, mutta mun intuitio/6-aisti osaa silti nähdä sen kaiken. Mä en traumani takia vain osaa nähdä sitä mun tietoisuudella. Se on kuin unissakävelyä, jossa mä väistelen kuvitteellisia (?) esteitä, mutta sitten jälkikäteen käy ilmi että mä todentotta olen jotain oikeita esteitä väistellyt. Outo transsi.
Mulla on tosta psykedelisiä (=yliluonnollisia) kokemuksia, mutta kun niitä miettii paremmin, niin ymmärtää että JOTAIN mä tajusin, jotain mun alitajunta oivalsi ja siksi osasin väistää. JOTAIN mun pää siis osaa ymmärtää. Mulla on ollut moisia tapauksia niin paljon että mä aika pitkälle uskallan jo luottaa siihen että jos mulla on joku olo jostain, niin siellä saattaapi vaikka ollakin jotain sen takana.
Mutten halua olla kuin paranoidiset kassamummelit vainoten kaikkia mahdollisia asiakkaita, joten meikä on yleensä aika hiljaa. Eli... mun isä oi paranoidinen ja vainosi minua ja nyt MINÄ olen paranoidisen sen takia aina peläten että se (tai joku muu) on kuitenkin jossain vainoamassa minua. Sitten meikä on arka tuolla ja sitten paranoidinen kassah*ora alkaa oikeasti vainota minua. Kassa oli silti just tässä tilanteessa ainoa, joka teki väärin. Mä SAAN olla paranoidinen ja saisi se h*rakin olla, muttei järkkärit/vartijat SAA tulla käyttämään hallintakeinoja johonkin VAIN epäilyn takia, vaikka Konsta Arvelin nyt p*skaa jauhoihin.
Ja (en ole romani mutta) romanitilastot saa todellakin vaikka sinne 100% tappiin asti, jos ei koskaan vain tutki ketään muita kuin romaneja. Kun katsoo noita lisääntyneitä näpistyslukuja (ja tietää että vartijat hakkaa vain huvikseen tuolla vähemmistöjä ja on töissä järjestäytyneessä rikollisuudessa), niin ei ole ihmekään!! Eli... jos asiakkaista vaikka tutkitaan VAIN romaneita, niin on jopa oletettavaa että edes jossain vaiheessa joku vuosi jossain kaupassa siellä jää joku romani kiinni. Se on jo 100% ja, kun ei ikinä ketään muista edes vilkaise ja katsoo muut ilmiselvät näpistykset sormien lävitse, niin eihän siellä tule todellakaan olemaan kuin VAIN ROMANInäpistelijöitä. Nää h*mot ihan itse siellä päättää että ketä vainoavat ja mitä tekevät uhreilleen. Ei ole mitään vedenpitävää "näpistystilastoa" ja vaikka jopa poliisi itse piti rikollisesti tällaista, niin ei sekään mitään todista. Puolusteli joku natsilääkäreitäkin että saatiin hyvää lääketieteellistä materiaalia, mutta mielestäni niitä älykkönatsien aivojakin olisi ihan hyvin voinut leikellä elävältä ja nähdä miten ÄLYKÄS ihminen toimii näin käydessä. Tuskin tieteelle on silti väkiä että tutkiiko lakimiesten vai järjestyksenvalvojien kykyä sietää ihon polttamista. Yhtä tieteellistä ja oikein hyödyllistä materiaalia sitä näinkin saa! Ne on leikelleen kanien aivoja siten että se kani yhä elää siinä johdot päässä, mutta sehän on KANI!! Jos haluaa tietää miten natsin aivot toimii, on leikattava natsi elävältä....Ja salassa kulkeminen ei muuten ole laitonta. Se on jopa perusoikeus. Vaino on rikos. Edes rikollisille ei aina laiteta nilkkapantaa. Tuollainen on harvinaista. Ootteko miettineet sitä? Teidän pitäisi, koska kaikki muu on siis laitonta.
Ja jos ei LAITTOMUUDET kiinnosta, niin on ollut tosi mielenkiintoista miettiä että MILLÄ te sitten perustelette toimintanne. Mulle ei ole välittynyt kuva että teitä siis mikään laittomuus haittaa enkä minä olen ...(en tiedä miten sanoa, joten jätän näin).
Eli... siellä on minua ilmiselvästi vainottu ja siis niillä laittomilla tavoilla, joita ei saa järkkäri eikä edes mellakkapoliisi tehdä. Ei taida mennä niin et mellu menee arkena kauppaan ja kokee jotain uhkaavaa ja SAISI alkaa sitten sadistisesti mätkiä random ohikulkevaa mummelia. Ei taida saada? Joskus voi koulutetullakin pimetä päässä. Se on sitten se NIuva-mikälie, jonne meikä ei muuten ole matkalla. Eli jos JOKU tässä sinne menee, niin se olette TE.
Mulla pyörii vuodesta toiseen sellainen hokema että "Jutun keskiössä on mielisairas nainen, joka on ainoa, jonka jutuissa on järkää." Joku tietää mitä tarkoitan, mutta suurin osa tuskin.
Tarkoitan yksinkertaisimmillaan sitä että on sitä t*hmää ihmismassaa, jota "ammattilaiset" paimentaa, osa hyvyyttää, osa pahuuttaa ja osa vain työkseen. Se on kaunista kuunneltavaa, kun aina sanotaan eri tavoin se ettei aina ihmisille kerrota kaikkea <3 <3 <3 Tiedättekö kun meikä mielisairaana tietää ton NIIIIN hyvin. No, mutta... Siellä on siis hyvin erilaista sakkia, joka yrittää HALLITA MASSAA. Isäni oli järkkäri ja siinä on ne omat jipponsa miten ihmisMASSAT tai vaikka sonnit tai lehmälauman saa toimimaan tietyllä tavalla. On t*hmää ihmismassaa ja sitten niitä miljoonia erilaisia itsestään liikoja luulevia, jotka haluavat sitä massaa hallita. Ja teitä on paljon!!! Joka v*tun hoitajakin haluaa jo nykyään erityiskohtelua! Kaikille oma vartija? WTF? Ihan oikeasti, kun niinku puolet suomalaisista pitäisi olla tätä menoa niitä bodyguardeja, ootteko ikinä laskeneet mitä toi tarkoittaisi?? Ja ootteko te nyt aivan tosissanne että tästä v*tun pällilaumasta löytyisi muka niin paljon ÄLYKKÄITÄ ihmisiä. E-hei!!! Ei tavanpälli kyllä tajua aasia edessään (luulee muuliksi).
Te lisäilette niitä aivan v*mmaisia vartijoita ihan joka paikkaan, vaikkei ole ikinä alunperinkään riittänyt älykästä sakkia sinne, niin täällä revitään kirjaimellisesti jokatoinen mies nyt jotain vartioimaan ja ilmeisesti niitä naisia sitten??? Oliko tässä yhteiskunnassa nyt sitten vielä joku, joka ei muka ole valvonnan tarpeessa?
Mä todellakin SAAN kulkea tuolla salassa ilman että kukaan tietää missä mä menen ja mitä mä teen. Voitte yllättyä, muttei mun menemiset ihan oikeasti kuulu yhtään kenellekään. Aika älytöntä eikö? Mä SAAN kulkea teiltä salassa. Se ottaa teidän sydämeen ja ego särkyy, mutten tee siinä mitään laitonta.
Ja kun mun salassa tekemisiä aletaan laittomasti seurailemaan, niin mähän ilmiannan teidät. Ei ole niin monimutkainen kuvio.
Aijuu, se mun aiempi aihe jäi kesken. Eli... tiedän itse olevani niitä, joita suojellaan ja jota varten ne lait siellä on, niin MÄ niinku tajuan miksi teille ne on laitettu, mutta TE ETTE selkeästikään siellä tajua ja ihan kaikki menee päin h*lvettiä, koska TE ne itsepintaisesti sotkelle eikä kukaan SAA tehdä mitään, no jonkun PITÄÄ tehdä jotain, mutta KUKAAN ei puhu totta ja kaikilla on muka rahoitukset loppu.
Eikä asiat ikinä tule selviämään, kun nää pällit luuli että ne nyt asian selvittää tajuamatta että ovat ihan itse kaiken aiheuttaneet ja seisovat siinä ratkaisun päällä esteenä ja kun eivät halua että kukaan tätä heidän "salaista" jäljittämistäni saisi selville, niin katkaisivat sitten kaikki kommunikaatiolinjat. Mulla on jatkuvasti ollut silmieni edessä visio vanhanaikaisesti lankapuhelimesta, jonka johdon nää pällit katkaisi etten soittaisi poliisille ja sitten nää pällit vain ODOTTAA että puhelin soisi. Nää on niin t*hmiä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Ja salassa kulkeminen ei muuten ole laitonta. Se on jopa perusoikeus. Vaino on rikos. Edes rikollisille ei aina laiteta nilkkapantaa. Tuollainen on harvinaista. Ootteko miettineet sitä? Teidän pitäisi, koska kaikki muu on siis laitonta.
Ja jos ei LAITTOMUUDET kiinnosta, niin on ollut tosi mielenkiintoista miettiä että MILLÄ te sitten perustelette toimintanne. Mulle ei ole välittynyt kuva että teitä siis mikään laittomuus haittaa enkä minä olen ...(en tiedä miten sanoa, joten jätän näin).
Eli... siellä on minua ilmiselvästi vainottu ja siis niillä laittomilla tavoilla, joita ei saa järkkäri eikä edes mellakkapoliisi tehdä. Ei taida mennä niin et mellu menee arkena kauppaan ja kokee jotain uhkaavaa ja SAISI alkaa sitten sadistisesti mätkiä random ohikulkevaa mummelia. Ei taida saada? Joskus voi koulutetullakin pimetä päässä. Se on sitten se NIuva-mikälie, jonne meikä ei muuten ole matkalla. Eli jos JOKU tässä sinne menee, niin se olette TE.
Mulla pyörii vuodesta toiseen sellainen hokema että "Jutun keskiössä on mielisairas nainen, joka on ainoa, jonka jutuissa on järkää." Joku tietää mitä tarkoitan, mutta suurin osa tuskin.
Tarkoitan yksinkertaisimmillaan sitä että on sitä t*hmää ihmismassaa, jota "ammattilaiset" paimentaa, osa hyvyyttää, osa pahuuttaa ja osa vain työkseen. Se on kaunista kuunneltavaa, kun aina sanotaan eri tavoin se ettei aina ihmisille kerrota kaikkea <3 <3 <3 Tiedättekö kun meikä mielisairaana tietää ton NIIIIN hyvin. No, mutta... Siellä on siis hyvin erilaista sakkia, joka yrittää HALLITA MASSAA. Isäni oli järkkäri ja siinä on ne omat jipponsa miten ihmisMASSAT tai vaikka sonnit tai lehmälauman saa toimimaan tietyllä tavalla. On t*hmää ihmismassaa ja sitten niitä miljoonia erilaisia itsestään liikoja luulevia, jotka haluavat sitä massaa hallita. Ja teitä on paljon!!! Joka v*tun hoitajakin haluaa jo nykyään erityiskohtelua! Kaikille oma vartija? WTF? Ihan oikeasti, kun niinku puolet suomalaisista pitäisi olla tätä menoa niitä bodyguardeja, ootteko ikinä laskeneet mitä toi tarkoittaisi?? Ja ootteko te nyt aivan tosissanne että tästä v*tun pällilaumasta löytyisi muka niin paljon ÄLYKKÄITÄ ihmisiä. E-hei!!! Ei tavanpälli kyllä tajua aasia edessään (luulee muuliksi).
Te lisäilette niitä aivan v*mmaisia vartijoita ihan joka paikkaan, vaikkei ole ikinä alunperinkään riittänyt älykästä sakkia sinne, niin täällä revitään kirjaimellisesti jokatoinen mies nyt jotain vartioimaan ja ilmeisesti niitä naisia sitten??? Oliko tässä yhteiskunnassa nyt sitten vielä joku, joka ei muka ole valvonnan tarpeessa?
Mä todellakin SAAN kulkea tuolla salassa ilman että kukaan tietää missä mä menen ja mitä mä teen. Voitte yllättyä, muttei mun menemiset ihan oikeasti kuulu yhtään kenellekään. Aika älytöntä eikö? Mä SAAN kulkea teiltä salassa. Se ottaa teidän sydämeen ja ego särkyy, mutten tee siinä mitään laitonta.
Ja kun mun salassa tekemisiä aletaan laittomasti seurailemaan, niin mähän ilmiannan teidät. Ei ole niin monimutkainen kuvio.
Aijuu, se mun aiempi aihe jäi kesken. Eli... tiedän itse olevani niitä, joita suojellaan ja jota varten ne lait siellä on, niin MÄ niinku tajuan miksi teille ne on laitettu, mutta TE ETTE selkeästikään siellä tajua ja ihan kaikki menee päin h*lvettiä, koska TE ne itsepintaisesti sotkelle eikä kukaan SAA tehdä mitään, no jonkun PITÄÄ tehdä jotain, mutta KUKAAN ei puhu totta ja kaikilla on muka rahoitukset loppu.
Eikä asiat ikinä tule selviämään, kun nää pällit luuli että ne nyt asian selvittää tajuamatta että ovat ihan itse kaiken aiheuttaneet ja seisovat siinä ratkaisun päällä esteenä ja kun eivät halua että kukaan tätä heidän "salaista" jäljittämistäni saisi selville, niin katkaisivat sitten kaikki kommunikaatiolinjat. Mulla on jatkuvasti ollut silmieni edessä visio vanhanaikaisesti lankapuhelimesta, jonka johdon nää pällit katkaisi etten soittaisi poliisille ja sitten nää pällit vain ODOTTAA että puhelin soisi. Nää on niin t*hmiä.""järkää." Joku tietää mitä tarkoitan, mutta suurin osa tuskin."
...tietäisi paremmin, jos olisin kirjoittain siihen sanan "järkeä". - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
""järkää." Joku tietää mitä tarkoitan, mutta suurin osa tuskin."
...tietäisi paremmin, jos olisin kirjoittain siihen sanan "järkeä"....Juu ja jotenkin kansantajuisesti esimerkiksi se että vanhempani ovat seksuaalisesti hyväksikäyttäneet minua ei ole peruskauraa. Ei noita sanota, mutta sitä tapahtuu. "Kansaa" suojellaan kun teillä k*sipäillä nyt on niin vaikeaa tämän TODELLISUUDEN KANSSA ja sitten tekijöitä aina suojellaan ja sitten ainakin periaatteesa uhreille se suojelu kuuluisi, muttei sitä todellisuudessa ole missään.
Meikällä on oikeus olla TURVALLASSA ja salassa, mutta loput v*tun k*sipää on niin v*tun varmoja että heillä on muka joku oikeus RIKKOA se minulta. Ja vaikka tietäisivätkin jopa rikkovansa lakia, niin ei ketään kiinnosta. Kaikki on niin oikeudentunnoissaan sadistisesti kiusatessaan MINUA ja rajoittaen minun ihmisoikeuksia.
Mikäs siinä maailma on julmapaikka, mutta kun nää pällit sitten alkaa luulla että heillä ITSELLÄÄN olisi muka joku oikeus. Ja TÄSSÄ kohtaa nää pällit sitten kiukuttelee, kun asiakkaat saa muka tehdä mitä vaan ja on niin v*tun vaikeaa kun maailmassa on mt-potilaita ja sitten, kun te jäkäjäkäjäkä siellä, niin ihmiset niinku yrittää siinä samalla suojella sitä UHRIA.... esim. minua.
Mä olen ollut äärimmäisen reilu teille kertoessani AVOIMESTI että olen vaikeasti mielisairas (en ole narkkari) ja olen siis seksuaalisesti hyväksikäytetty ja siksi tarvitsen suojelua... en mielivaltaista väkivaltaa, joka teidän mielestänne muka tekisi minusta paremman ihmisen. Kenelläkään ei ole velvollisuus kertoa omia traumojaan eikä kukaan ammattilainen saa niitä minun puolestani teille kertoa :) Eikö olekin ihan v*tun hieno maailma. Ja sitten kun se asiakas iskee sen pesäpallomailan sun hanuriin, niin sä ymmärrät että joskus sä h*orap*ska vain pidät sen v*mmaisen pääsi kiinni, kun et tiedä asiakkaiden asioista yhtään mitään. Ja jos joku menee Niuvanniemeen, niin se on se paranoidinen hullu, joka hyökkäsi täysin ilman syytä asiakkaan kimppuun ja houreilee tuolla sekavia, vaikkei asiakas ollut tehnyt yhtään mitään väärää edes.
Sulla ei ehkä ole turvallinen ja kiva olo, kun maailmassa on erinäköisiä ihmisiä ja on olo että asialle on tehtävä jotain. Sitten meillä on ME AIDOT JA OLEMASSA OLEVAT UHRIT ja meitä todellakin vainotaan. Meidän yksityisasiat on salaisia, meidän sijaintia ei saa kertoa eikä minua saa koskea jne. Te tiedätte sen v*tun pitkän listan mitä asiakkaille EI SAA tehdä. Sun h*ora hymysi sää saat tunkea... tai no paremmin se järkkäri tunkea se pienen sinne ja saatte keskenänne. Mä en sun kuppahymylläsi tee mitään. Se o.k.s.e.t.t.a.a. minua. Sä olet s**stainen. Minua OKSETTAA. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Juu ja jotenkin kansantajuisesti esimerkiksi se että vanhempani ovat seksuaalisesti hyväksikäyttäneet minua ei ole peruskauraa. Ei noita sanota, mutta sitä tapahtuu. "Kansaa" suojellaan kun teillä k*sipäillä nyt on niin vaikeaa tämän TODELLISUUDEN KANSSA ja sitten tekijöitä aina suojellaan ja sitten ainakin periaatteesa uhreille se suojelu kuuluisi, muttei sitä todellisuudessa ole missään.
Meikällä on oikeus olla TURVALLASSA ja salassa, mutta loput v*tun k*sipää on niin v*tun varmoja että heillä on muka joku oikeus RIKKOA se minulta. Ja vaikka tietäisivätkin jopa rikkovansa lakia, niin ei ketään kiinnosta. Kaikki on niin oikeudentunnoissaan sadistisesti kiusatessaan MINUA ja rajoittaen minun ihmisoikeuksia.
Mikäs siinä maailma on julmapaikka, mutta kun nää pällit sitten alkaa luulla että heillä ITSELLÄÄN olisi muka joku oikeus. Ja TÄSSÄ kohtaa nää pällit sitten kiukuttelee, kun asiakkaat saa muka tehdä mitä vaan ja on niin v*tun vaikeaa kun maailmassa on mt-potilaita ja sitten, kun te jäkäjäkäjäkä siellä, niin ihmiset niinku yrittää siinä samalla suojella sitä UHRIA.... esim. minua.
Mä olen ollut äärimmäisen reilu teille kertoessani AVOIMESTI että olen vaikeasti mielisairas (en ole narkkari) ja olen siis seksuaalisesti hyväksikäytetty ja siksi tarvitsen suojelua... en mielivaltaista väkivaltaa, joka teidän mielestänne muka tekisi minusta paremman ihmisen. Kenelläkään ei ole velvollisuus kertoa omia traumojaan eikä kukaan ammattilainen saa niitä minun puolestani teille kertoa :) Eikö olekin ihan v*tun hieno maailma. Ja sitten kun se asiakas iskee sen pesäpallomailan sun hanuriin, niin sä ymmärrät että joskus sä h*orap*ska vain pidät sen v*mmaisen pääsi kiinni, kun et tiedä asiakkaiden asioista yhtään mitään. Ja jos joku menee Niuvanniemeen, niin se on se paranoidinen hullu, joka hyökkäsi täysin ilman syytä asiakkaan kimppuun ja houreilee tuolla sekavia, vaikkei asiakas ollut tehnyt yhtään mitään väärää edes.
Sulla ei ehkä ole turvallinen ja kiva olo, kun maailmassa on erinäköisiä ihmisiä ja on olo että asialle on tehtävä jotain. Sitten meillä on ME AIDOT JA OLEMASSA OLEVAT UHRIT ja meitä todellakin vainotaan. Meidän yksityisasiat on salaisia, meidän sijaintia ei saa kertoa eikä minua saa koskea jne. Te tiedätte sen v*tun pitkän listan mitä asiakkaille EI SAA tehdä. Sun h*ora hymysi sää saat tunkea... tai no paremmin se järkkäri tunkea se pienen sinne ja saatte keskenänne. Mä en sun kuppahymylläsi tee mitään. Se o.k.s.e.t.t.a.a. minua. Sä olet s**stainen. Minua OKSETTAA."Meikällä on oikeus olla TURVALLASSA ja salassa"
...Se Turvalla on yks tosi-tosi salainen mesta, jonne teille ei ole lupaa tulla :D - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
""järkää." Joku tietää mitä tarkoitan, mutta suurin osa tuskin."
...tietäisi paremmin, jos olisin kirjoittain siihen sanan "järkeä"....Mä viittaa ihmisiin, jotka pääsee virallisiin tietoihin ja oikeasti jopa niistä tajuavat jotain. Jos joku (tuskin siellä on kyllä ketään. SUPOlle terkkuja??) niitä tietoja alkaa ihmetellä, niin ne näyttää tosi oudolta. Siinä on siis ero miltä ihminen näyttää vaikka ja mitkä "sisäelimet" sillä on. Just mulla on esim. toi VANHEMPIENI seksuaalinen hyväksikäyttö, joka on minun asia ja myös heidän. Eri ihmisten papereissa on eri juttuja.
Ja se koira ei kuollut luusyöpään eli jos joku sellaistakin lääkärintodistusta etsii, niin ei tule sitä löytämään. Ja jos joku tajuaa jotain, niin tajuaa ettei asiat sovi yhteen.
Joku näkee ettei minua ole missään. Aina voi väittää, mutta kun minua ei siellä oikeasti ole, niin ei niitä virallisia tule ikinä olemaan. Se vois olla kuin koiran hauta ja sitten se koira kaivetaan ylös, eikä siellä ollutkaan mitään... ei ainakaan koiraa. Loppupeleissä asiat siis saattaa loppupeleissä olla hyvinkin erilaiset.
Ja mä SIEDÄN paljon. Mä muutenkin tiesin, halusin joko poliisiksi tai neuropsykologiksi, joten sillä taustalla ja itse mielisairaana mulla on pitkä pinna odotella ja ihmetellä. Esim. potilaana mulle tehdään kaikenlaisia testejä EIKÄ NE TOIMI, JOS ASIAKKAALLE KERROTAAN ETUKÄTEEN. No, ne sitten jälkikäteen selviää :) ja näin minua testailtiin erilailla ja oudommatkin jutut epäilin vastaaviksi. Jos ne testaa miten johonkin reagoin, niin ei ne kerro että nyt me tehdään sulle näin, koska sehän just pilaa sen testituloksen. Psykologiassa potilasta usein ohjataan johonkin suuntaan, itse oivaltamaan, koska jos käsketään, niin se ei ehkä toimi jne. Ihminen on jännä eläin eli toisinaan kuten (hyvät) vanhemmat tekee asioita, jotka lapsi tajuaa vasta aikuisena.
Mä siedän paljon ja mä tiedän itse just ton pedofiliajutun takia että maailma ei aina ole sitä miltä näyttää ja täytyy suojella ihmisiä. Sitä on kaikenlaista tuolla ja joskus (jos olette lukenee Agatha Christie dekkareita tms. överiä) joku ihan sulle pieni ja mitätön juttu on elintärkeää jollekin muulle ja sä et tule koskaan sitä tietämään. Se kaikki tulee ja menee sun ohi että sulle ikinä kerrotaan. Meikä silti teki sen ratkaisun että aloin kertoa traumataustoistani ja se taas vie painetta vanhemmilleni. Kato, kun ei ihmiset tajua MISSÄ muka olen asunut 24/7 traumassa. Ei ne tajua että se oli se KOTI missä se tapahtui. Ei nää siksi tajua y.h.t.ä.ä.n. mitään.
Ja kun mä sen ratkaisun teen... sen saattaa voida tehdä vain kerran. Mä teen päätöksiä myös monen muun ihmisen puolesta. Ja MINÄ sen ymmärrän, mutta huomaan ettei nää s**tanan idi**tit tajua yhtään mitään. Just kun joku yrittää vain itsepintaisesti saada jotain aikaa, kun se on täysin mahdotonta. Olen toimintakyvytön eikä teidän vaio sitä muuta. Ja miten sen sanoisin, kun en osaa oikein puhua. Ja vaikka on tullut puhuttua, niin ei nää usko jne.. Ja paljon sitä tuli puhuttua silloin noin 20-vuotiaana. Kyllä mä olen sanonut. Se kaikki on siellä. Teidän järjettömille valheille taas ei ole yhtään mitään.
Ps. ja jos joku poliisi on peiteoperaatiossa, niin on jotenkin järjetöntä olettaa että se sen teille kertoisi. Ja jos mä tiedän että sä seuraat minua, niin sä olet ainoa, joka luulee että se oli salaista. Ja jos järkkäri luulee olevansa kova, niin se on harhainen. Me h*mo oikeisiin hommiin, jos oot kova. Järkkäri??!
Ja toisinaan niiden poliisien visio ON todellakin hävittää mielisairaat tai siellä on poliittista oikeisto/sisällissotaaatetta. Ja jos se joku, joka aina jätetään pois olen aina minä, niin ei minua silloin kiinnosta hevonv*ttuakaan "yleinenjärjestys". Teinitkit poistetaan ja se on aina kova juttu! Mä en tule ikinä sitä tajuamaan. Sehän on ilmiselvän laitonta! Jos paikalta pitää poistaa se, joka aiheuttaa ongelmia, niin kyllähän se on silloin se järkkäri, joka lähtee! Osaa ihmiset nyt olla kunnolla. Ihan oikeasti ne osaa. Just kun lukee noita kriisiytyneitä tilanteita, niin "ongelma" on ollut portsarit housuissa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Mä viittaa ihmisiin, jotka pääsee virallisiin tietoihin ja oikeasti jopa niistä tajuavat jotain. Jos joku (tuskin siellä on kyllä ketään. SUPOlle terkkuja??) niitä tietoja alkaa ihmetellä, niin ne näyttää tosi oudolta. Siinä on siis ero miltä ihminen näyttää vaikka ja mitkä "sisäelimet" sillä on. Just mulla on esim. toi VANHEMPIENI seksuaalinen hyväksikäyttö, joka on minun asia ja myös heidän. Eri ihmisten papereissa on eri juttuja.
Ja se koira ei kuollut luusyöpään eli jos joku sellaistakin lääkärintodistusta etsii, niin ei tule sitä löytämään. Ja jos joku tajuaa jotain, niin tajuaa ettei asiat sovi yhteen.
Joku näkee ettei minua ole missään. Aina voi väittää, mutta kun minua ei siellä oikeasti ole, niin ei niitä virallisia tule ikinä olemaan. Se vois olla kuin koiran hauta ja sitten se koira kaivetaan ylös, eikä siellä ollutkaan mitään... ei ainakaan koiraa. Loppupeleissä asiat siis saattaa loppupeleissä olla hyvinkin erilaiset.
Ja mä SIEDÄN paljon. Mä muutenkin tiesin, halusin joko poliisiksi tai neuropsykologiksi, joten sillä taustalla ja itse mielisairaana mulla on pitkä pinna odotella ja ihmetellä. Esim. potilaana mulle tehdään kaikenlaisia testejä EIKÄ NE TOIMI, JOS ASIAKKAALLE KERROTAAN ETUKÄTEEN. No, ne sitten jälkikäteen selviää :) ja näin minua testailtiin erilailla ja oudommatkin jutut epäilin vastaaviksi. Jos ne testaa miten johonkin reagoin, niin ei ne kerro että nyt me tehdään sulle näin, koska sehän just pilaa sen testituloksen. Psykologiassa potilasta usein ohjataan johonkin suuntaan, itse oivaltamaan, koska jos käsketään, niin se ei ehkä toimi jne. Ihminen on jännä eläin eli toisinaan kuten (hyvät) vanhemmat tekee asioita, jotka lapsi tajuaa vasta aikuisena.
Mä siedän paljon ja mä tiedän itse just ton pedofiliajutun takia että maailma ei aina ole sitä miltä näyttää ja täytyy suojella ihmisiä. Sitä on kaikenlaista tuolla ja joskus (jos olette lukenee Agatha Christie dekkareita tms. överiä) joku ihan sulle pieni ja mitätön juttu on elintärkeää jollekin muulle ja sä et tule koskaan sitä tietämään. Se kaikki tulee ja menee sun ohi että sulle ikinä kerrotaan. Meikä silti teki sen ratkaisun että aloin kertoa traumataustoistani ja se taas vie painetta vanhemmilleni. Kato, kun ei ihmiset tajua MISSÄ muka olen asunut 24/7 traumassa. Ei ne tajua että se oli se KOTI missä se tapahtui. Ei nää siksi tajua y.h.t.ä.ä.n. mitään.
Ja kun mä sen ratkaisun teen... sen saattaa voida tehdä vain kerran. Mä teen päätöksiä myös monen muun ihmisen puolesta. Ja MINÄ sen ymmärrän, mutta huomaan ettei nää s**tanan idi**tit tajua yhtään mitään. Just kun joku yrittää vain itsepintaisesti saada jotain aikaa, kun se on täysin mahdotonta. Olen toimintakyvytön eikä teidän vaio sitä muuta. Ja miten sen sanoisin, kun en osaa oikein puhua. Ja vaikka on tullut puhuttua, niin ei nää usko jne.. Ja paljon sitä tuli puhuttua silloin noin 20-vuotiaana. Kyllä mä olen sanonut. Se kaikki on siellä. Teidän järjettömille valheille taas ei ole yhtään mitään.
Ps. ja jos joku poliisi on peiteoperaatiossa, niin on jotenkin järjetöntä olettaa että se sen teille kertoisi. Ja jos mä tiedän että sä seuraat minua, niin sä olet ainoa, joka luulee että se oli salaista. Ja jos järkkäri luulee olevansa kova, niin se on harhainen. Me h*mo oikeisiin hommiin, jos oot kova. Järkkäri??!
Ja toisinaan niiden poliisien visio ON todellakin hävittää mielisairaat tai siellä on poliittista oikeisto/sisällissotaaatetta. Ja jos se joku, joka aina jätetään pois olen aina minä, niin ei minua silloin kiinnosta hevonv*ttuakaan "yleinenjärjestys". Teinitkit poistetaan ja se on aina kova juttu! Mä en tule ikinä sitä tajuamaan. Sehän on ilmiselvän laitonta! Jos paikalta pitää poistaa se, joka aiheuttaa ongelmia, niin kyllähän se on silloin se järkkäri, joka lähtee! Osaa ihmiset nyt olla kunnolla. Ihan oikeasti ne osaa. Just kun lukee noita kriisiytyneitä tilanteita, niin "ongelma" on ollut portsarit housuissa.""ongelma" on ollut portsarit housuissa."
...Ja taas tuli pieni loppukevennys ettei olisi liian puuduttavaa ja raskasta :)
En tiedä tapausta että portari ois ollut jonkun housuissa, mutta kai ne sitäkin tekee työkseen. Siitä kopeloinnista hermostuu varmaan suurinosa asiakkaista. Tarkoitin silti sitä että sillä portsarilla itsellään on nyt "housuissa" joku ongelma.
Mä seurailen noita tapauksia ja ehkä media valikoi (?) mutta kyllä siellä huokuu se ja ne k*sipäät jopa itsekin myöntää että päättivät poistaa ihmisen, joka ei itse ollut hankala, mutta saattaisi aiheuttaa ongelmia. Mun järjen mukaan nää natsit sieltä pitäisi poistaa, vai tuoko ne muka niin paljon rahaa ettei niitä sen rahan takia poisteta? Pelkääkö pälli natseja?
Muo todellakin ahdisteltiin baarissa ja todella paljon eikä kukaan siihen puuttunut. Mä jopa ymmärsin ettei naisella ole asiaa baariin, jos ei ole siellä tarjoamassa itseään :) Samahan oli siellä abiristeilyllä eli minut juotettiin känniin ja huoltajat oli pistäneet merkille että se k*sipää todellakin kulki ihan minun perässä koko ajan. Mä yritin päästä siitä sitten eroon eri tavoin ja kun kyllästyin siihen mahdottomaan urakkaan, niin pyysin apua :) "Nainen pulassa" -tilanne <3 Ja kantasuomalainenmies tekee juuri niin kuin kantasuomalainen mies aina tekee eli haistattelee eikä tee asialle mitään. Tää on vissiin sitä "jääkiekkokulttuuria", jossa kaikki raiskatut naiset on h*oria?
Ihan vain siis... en ole eläissäni kokenut että suomalaiset miehet suojelisi naisia. On aika p*rverssiä siis väittää että ne järkkärit ym olisi siellä muka sen takia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
""ongelma" on ollut portsarit housuissa."
...Ja taas tuli pieni loppukevennys ettei olisi liian puuduttavaa ja raskasta :)
En tiedä tapausta että portari ois ollut jonkun housuissa, mutta kai ne sitäkin tekee työkseen. Siitä kopeloinnista hermostuu varmaan suurinosa asiakkaista. Tarkoitin silti sitä että sillä portsarilla itsellään on nyt "housuissa" joku ongelma.
Mä seurailen noita tapauksia ja ehkä media valikoi (?) mutta kyllä siellä huokuu se ja ne k*sipäät jopa itsekin myöntää että päättivät poistaa ihmisen, joka ei itse ollut hankala, mutta saattaisi aiheuttaa ongelmia. Mun järjen mukaan nää natsit sieltä pitäisi poistaa, vai tuoko ne muka niin paljon rahaa ettei niitä sen rahan takia poisteta? Pelkääkö pälli natseja?
Muo todellakin ahdisteltiin baarissa ja todella paljon eikä kukaan siihen puuttunut. Mä jopa ymmärsin ettei naisella ole asiaa baariin, jos ei ole siellä tarjoamassa itseään :) Samahan oli siellä abiristeilyllä eli minut juotettiin känniin ja huoltajat oli pistäneet merkille että se k*sipää todellakin kulki ihan minun perässä koko ajan. Mä yritin päästä siitä sitten eroon eri tavoin ja kun kyllästyin siihen mahdottomaan urakkaan, niin pyysin apua :) "Nainen pulassa" -tilanne <3 Ja kantasuomalainenmies tekee juuri niin kuin kantasuomalainen mies aina tekee eli haistattelee eikä tee asialle mitään. Tää on vissiin sitä "jääkiekkokulttuuria", jossa kaikki raiskatut naiset on h*oria?
Ihan vain siis... en ole eläissäni kokenut että suomalaiset miehet suojelisi naisia. On aika p*rverssiä siis väittää että ne järkkärit ym olisi siellä muka sen takia....Kun te ootte niin "kovia", niin en ole ihan tajunnut että millä meriiteillä? Mä kasvoin maatilalla ja olin pikkutyttönä tehnyt enemmän, kovemmin ja hurjempaa kuin peruspälli vielä tänäkään päivänä. Oikeasti hengailkaa joskus sonnien kanssa, jos haluatte jännitystä ja painikaveria!
Sitten kun mä ekasta luokasta asti olin karatessa, niin mulla on se...? Miten sen nyt sanoisin. Se oli mun koko maailma kuitenkin, se on elämänkatsomus, jota ei edes saa pois ihmisestä. Kamppailulajit on mun sydän, vaikken enää treenaakaan. Meidän karate oli just enemmän zenshui-juttuja, mutta olen siis seurannut eri kamppailulajeja eli se on ihan oikea olemassa oleva HARRASTUS ja joillekin harvoille ammatti. Niitä on m.o.n.e.n.l.a.i.s.i.a. eikä yhtä ja parasta ole olemassakaan.
No, mutta... mä MYÖS olin puukässässä koko kouluaikani ja tää tuli sitä kautta että isäni oli sahuri, joten se homma oli mulle luontevaa.
Ja...? Jatkamatta edes enempää, niin teidän pitäisi tajuta että kun te alette siellä p*rseilemään ja leikkimään "miehiä", niin miettikään hei nyt vähän että mitä p*skaa te puhutte. Kyllä mä ymmärrän että kun puhutaan poliiseista, niin yleensä mietitään miehiä, mutta mun näkemys (ennen niitä vuoden 2021 helvettejä) oli todellakin vain just siitä näkökulmasta että meikä oli wannabee, meikä itse olla sitä. Sitten täällä on järkkärinpällejä (jollainen isänikin oli) ja sitten täällä yritetään syöttää mulle jotain ihan naurettavaa p*skaa. Hei, anteeks!!! Mut uskotko sä itse et sä oot muka kova? Miksi... MIKSI sä feikkaat mulle? Mikä tarve sulla on isotella mulle. Meikä täti on ruokakaupassa ja h*mo isottelee mulle? Mä en tänä päivänä tajua tän toiminnan ideaa muutoin, kun et sun k*llis on pieni. Ehkä se auttaa suo itseäsi.
Kun te p*rseilette niin yrittäisitte jotain, mikä ei ole minulla itsellänikin. Jos se opetettiin puukässässä sulle, niin kyllä mäkin sen osaan. Meikä oli myös isän sahalla töissä apurina toisinaan.
On naurettavaa kun te yritätte uhitella mulle. Mä olen tässä joutunut ironisesti vain miettimään just jotain SONNEJA. Mun mieli palaa sinne maatilajuttuihin ja oikeasti hurjiin juttuihin. Ei sitä vain ajattele, mutta kyllä ne veljeksetkin kuoli lopulta molemmat. Ei ole turvallista hommaa!! En tiedä mitä se on nykyään, mutta kun mä todellakin palaan mielessäni vain mun maatilalapsuuteeni, niin en mä kyllä osaa teidän juttuja ajatella hurjina. Meikä, täti, ruokakaupassa... ja vartijat hajoaa palasiksi. Tätä mystistä tilannetta mä nyt olen ihmetellyt. Ja just sitä ihmetellyt että olenko MÄ ITSE nyt herraisä tässä se kovin?
Isot pomot ei itse tule näkyviin ja sulle kaikki kunnioitus mä vain sanon että tuskin olet niin tyhmä että SINÄ tän kaiken aiheutit. Kuka aiheutti? Minä tätä en nimittäin tehnyt.
Miksi kaikenmaailman säälittävät v*jakit käy mun päälle kymmenen vuoden ajan?
No, nostalgiaa tää on silti eli kiitos siitä. Mä just olen paljon kaivellut mielestäni niitä takahuoneaikoja eli kun vanhempani olivat töissä tapahtumissa, niin minä olin (lähinnä) siellä takahuoneessa sen koko ajan. Mä en tiedä MISSÄ sitä sen enempää nyt sitten pitäisi olla, joku very-very-VERY-important-person? Mä uskoisin siell sydämessä jo lapsuuteni viettäneeni ja joskus tosissaan (vahingossa) bändinkin huoneessa. Meikä kakara eksyi joskus sinne, vaikken olisi saanut sinne mennä. Sori. Groupie <3
Mutta joo, mä siis mietin syvällisesti tätä "järkkäritilannetta" enkä ole vakuuttunut.
Onhan se sitä että lauma pysyisi koossa, mutta on siihen parempiakin keinoja. Ja jonkun järkkärin k*llielvistely ei auta yleisöä pysymään hallinnassa :/
Mä sanoisin... että massat pysyy hyvin hallinnassa, ei se se ongelma koskaan ollutkaan. Ongelmaksi tuli toi kun pälleillä nousee k*si päähän ja ihan liikaa-liikaa vain tehdään diilejä. Joku raja!!! Ihan selkeästi niiden virka siellä on vain välittää huumeita ja siistiä rikoksia, ei muuta virkaa ja massojen rauhallinen illanvietto ei selkeästikään ole enää (?) keskiössä. Juttujen perusteella portsarit nyt sellaisia AINA olikin, mutta kun nyt puhutaan kuitenkin ruokamarketeista, niin on mennyt banaani nyt järkkärillä väärään paikkaan. Kun RUOKAkauppias haluaa alkaa valita asiakkaansa, niin kauppias siirtyy ihan eri alalle. Ja jos ei kauppa käy ja kyseessä on RUOKAkauppa, niin toi koko ALA ei vain ole sun juttu. Ihan oikeasti. Ruoka ei ole sellainen asia että se aiheuttaisi valtavasti rikollisuutta. Jos ne "lieveilmiöt" häiritsee, niin sitten kauppias POISTAA ne ilmiön aiheuttajat ja palaa takaisin normaaliksi RUOKAkaupaksi. Rahaa jos haluaa, niin tolla mentaliteetillä todellakin joku jalokivivarkaan ura kai olisi paremmin sulle sopiva? Eikö taidot riitä siihen, häh? Eikä kukaan ostanut sun Rolexeja? No, voi harmi.
Ruokakaupat ei ole draamanpaikkoja. Se on fakta.
Ruokakaupat ei tarvitse massiivisia suojamuureja. Ne tarttee vain hyvät jäähdytystilat. Se korona-ajan vessapaperikaaos on jo ohi, ok? Ei ne enää ryövää niitä asein. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Kun te ootte niin "kovia", niin en ole ihan tajunnut että millä meriiteillä? Mä kasvoin maatilalla ja olin pikkutyttönä tehnyt enemmän, kovemmin ja hurjempaa kuin peruspälli vielä tänäkään päivänä. Oikeasti hengailkaa joskus sonnien kanssa, jos haluatte jännitystä ja painikaveria!
Sitten kun mä ekasta luokasta asti olin karatessa, niin mulla on se...? Miten sen nyt sanoisin. Se oli mun koko maailma kuitenkin, se on elämänkatsomus, jota ei edes saa pois ihmisestä. Kamppailulajit on mun sydän, vaikken enää treenaakaan. Meidän karate oli just enemmän zenshui-juttuja, mutta olen siis seurannut eri kamppailulajeja eli se on ihan oikea olemassa oleva HARRASTUS ja joillekin harvoille ammatti. Niitä on m.o.n.e.n.l.a.i.s.i.a. eikä yhtä ja parasta ole olemassakaan.
No, mutta... mä MYÖS olin puukässässä koko kouluaikani ja tää tuli sitä kautta että isäni oli sahuri, joten se homma oli mulle luontevaa.
Ja...? Jatkamatta edes enempää, niin teidän pitäisi tajuta että kun te alette siellä p*rseilemään ja leikkimään "miehiä", niin miettikään hei nyt vähän että mitä p*skaa te puhutte. Kyllä mä ymmärrän että kun puhutaan poliiseista, niin yleensä mietitään miehiä, mutta mun näkemys (ennen niitä vuoden 2021 helvettejä) oli todellakin vain just siitä näkökulmasta että meikä oli wannabee, meikä itse olla sitä. Sitten täällä on järkkärinpällejä (jollainen isänikin oli) ja sitten täällä yritetään syöttää mulle jotain ihan naurettavaa p*skaa. Hei, anteeks!!! Mut uskotko sä itse et sä oot muka kova? Miksi... MIKSI sä feikkaat mulle? Mikä tarve sulla on isotella mulle. Meikä täti on ruokakaupassa ja h*mo isottelee mulle? Mä en tänä päivänä tajua tän toiminnan ideaa muutoin, kun et sun k*llis on pieni. Ehkä se auttaa suo itseäsi.
Kun te p*rseilette niin yrittäisitte jotain, mikä ei ole minulla itsellänikin. Jos se opetettiin puukässässä sulle, niin kyllä mäkin sen osaan. Meikä oli myös isän sahalla töissä apurina toisinaan.
On naurettavaa kun te yritätte uhitella mulle. Mä olen tässä joutunut ironisesti vain miettimään just jotain SONNEJA. Mun mieli palaa sinne maatilajuttuihin ja oikeasti hurjiin juttuihin. Ei sitä vain ajattele, mutta kyllä ne veljeksetkin kuoli lopulta molemmat. Ei ole turvallista hommaa!! En tiedä mitä se on nykyään, mutta kun mä todellakin palaan mielessäni vain mun maatilalapsuuteeni, niin en mä kyllä osaa teidän juttuja ajatella hurjina. Meikä, täti, ruokakaupassa... ja vartijat hajoaa palasiksi. Tätä mystistä tilannetta mä nyt olen ihmetellyt. Ja just sitä ihmetellyt että olenko MÄ ITSE nyt herraisä tässä se kovin?
Isot pomot ei itse tule näkyviin ja sulle kaikki kunnioitus mä vain sanon että tuskin olet niin tyhmä että SINÄ tän kaiken aiheutit. Kuka aiheutti? Minä tätä en nimittäin tehnyt.
No, nostalgiaa tää on silti eli kiitos siitä. Mä just olen paljon kaivellut mielestäni niitä takahuoneaikoja eli kun vanhempani olivat töissä tapahtumissa, niin minä olin (lähinnä) siellä takahuoneessa sen koko ajan. Mä en tiedä MISSÄ sitä sen enempää nyt sitten pitäisi olla, joku very-very-VERY-important-person? Mä uskoisin siell sydämessä jo lapsuuteni viettäneeni ja joskus tosissaan (vahingossa) bändinkin huoneessa. Meikä kakara eksyi joskus sinne, vaikken olisi saanut sinne mennä. Sori. Groupie <3
Mutta joo, mä siis mietin syvällisesti tätä "järkkäritilannetta" enkä ole vakuuttunut.
Onhan se sitä että lauma pysyisi koossa, mutta on siihen parempiakin keinoja. Ja jonkun järkkärin k*llielvistely ei auta yleisöä pysymään hallinnassa :/
Mä sanoisin... että massat pysyy hyvin hallinnassa, ei se se ongelma koskaan ollutkaan. Ongelmaksi tuli toi kun pälleillä nousee k*si päähän ja ihan liikaa-liikaa vain tehdään diilejä. Joku raja!!! Ihan selkeästi niiden virka siellä on vain välittää huumeita ja siistiä rikoksia, ei muuta virkaa ja massojen rauhallinen illanvietto ei selkeästikään ole enää (?) keskiössä. Juttujen perusteella portsarit nyt sellaisia AINA olikin, mutta kun nyt puhutaan kuitenkin ruokamarketeista, niin on mennyt banaani nyt järkkärillä väärään paikkaan. Kun RUOKAkauppias haluaa alkaa valita asiakkaansa, niin kauppias siirtyy ihan eri alalle. Ja jos ei kauppa käy ja kyseessä on RUOKAkauppa, niin toi koko ALA ei vain ole sun juttu. Ihan oikeasti. Ruoka ei ole sellainen asia että se aiheuttaisi valtavasti rikollisuutta. Jos ne "lieveilmiöt" häiritsee, niin sitten kauppias POISTAA ne ilmiön aiheuttajat ja palaa takaisin normaaliksi RUOKAkaupaksi. Rahaa jos haluaa, niin tolla mentaliteetillä todellakin joku jalokivivarkaan ura kai olisi paremmin sulle sopiva? Eikö taidot riitä siihen, häh? Eikä kukaan ostanut sun Rolexeja? No, voi harmi.
Ruokakaupat ei tarvitse massiivisia suojamuureja. Ne tarttee vain hyvät jäähdytystilat. Se korona-ajan vessapaperikaaos on jo ohi, ok? Ei ne enää ryövää niitä asein."zenshui" >> zen ja fengshui näköjään yhdistyi, mutta tosi superwow silti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Kun te ootte niin "kovia", niin en ole ihan tajunnut että millä meriiteillä? Mä kasvoin maatilalla ja olin pikkutyttönä tehnyt enemmän, kovemmin ja hurjempaa kuin peruspälli vielä tänäkään päivänä. Oikeasti hengailkaa joskus sonnien kanssa, jos haluatte jännitystä ja painikaveria!
Ruokakaupat ei tarvitse massiivisia suojamuureja. Ne tarttee vain hyvät jäähdytystilat. Se korona-ajan vessapaperikaaos on jo ohi, ok? Ei ne enää ryövää niitä asein."(vahingossa) bändinkin huoneessa. Meikä kakara eksyi joskus sinne, vaikken olisi saanut sinne mennä. Sori. Groupie <3"
...Mä oikeasti p*rseilin siellä ympäriinsä. Kai mulla oli tylsää :( Mulla oli useampikin tapaus kun artistit raivoaa mulle (tai no kaksi tapausta muistan että mä säihkähdin sitä ihan), kun harhailen sitten ihan vääriin paikkoihin. Anteeksi.
Mä vain yritin tällä korostaa sitä että mä niinku TAJUAN. Mä olen itse siellä p*rseillyt aina joka ikisessä paikassa. Siellä on paikkoja minne ei saa mennä. Mä tajuan järkkäreiden ja "henkilökunnan" idean. Mä olin itse siellä tiellä, potkittavana. Ja mun homma oli olla vain olematta just kenenkään tiellä.
Ja ajat ei muutu, ne ei muutu yhtään mihinkään!
Tasan ei mikään ole muuttunut!
Raha raha raha raha... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"(vahingossa) bändinkin huoneessa. Meikä kakara eksyi joskus sinne, vaikken olisi saanut sinne mennä. Sori. Groupie <3"
...Mä oikeasti p*rseilin siellä ympäriinsä. Kai mulla oli tylsää :( Mulla oli useampikin tapaus kun artistit raivoaa mulle (tai no kaksi tapausta muistan että mä säihkähdin sitä ihan), kun harhailen sitten ihan vääriin paikkoihin. Anteeksi.
Mä vain yritin tällä korostaa sitä että mä niinku TAJUAN. Mä olen itse siellä p*rseillyt aina joka ikisessä paikassa. Siellä on paikkoja minne ei saa mennä. Mä tajuan järkkäreiden ja "henkilökunnan" idean. Mä olin itse siellä tiellä, potkittavana. Ja mun homma oli olla vain olematta just kenenkään tiellä.
Ja ajat ei muutu, ne ei muutu yhtään mihinkään!
Tasan ei mikään ole muuttunut!
Raha raha raha raha..."Mä olin itse siellä tiellä, potkittavana. Ja mun homma oli olla vain olematta just kenenkään tiellä."
...Mitenkään itseäni kehumatta mä kehun itseäni sanoen että kyllä mä osaan käyttäytyä. Oikeasti. Ja voitte ne pikkupräntit sieltä lukea ja ihmetellä että teenkö jotain laitonta, vaikka tulisin kana-asussa siellä ruokakaupassa käymään, häh! *Pot pot pot*
Teidän ongelma on just ollut se ETTEN tee väärin. ja nää kiilaa ja kiilaa. Nää on ihan holtittomia!! Vainoaa vuosikymmenen ja MIKSI! Mä vannon ettei toi auta yhtään mihinkään. Vuosia aiemmin luin enemmän Agatha Christietä ja tuli (sattumalta) just sinä syksynä 2021 luettua koko Sherlock Holmes tuotanto (ja valtava määrä sarjoja ja leffoja niistä!), kun poliisi yritti lavastaa mut. Muo ärsytti, kun edes niissä Sherlock-jutuissa ei ollut yhtään sellaista tapausta, joka sopisi mun ongelmiin :( Agathan jutuista mulla on noin puolet lukematta ja mä toivon että jos joskus lukisin ne loppuun, niin edes yksi sen juonista olisi sellainen joka ois kuin mun oma elämäni.
Maailma toistaa itseään, joten koen oudoksi ettei (tähän mennessä) yksikään niistä tarinoista ollut kuten mulla. Mä olen yrittänyt kaikenlaista itse keksiä, mutten ole oivaltanut että mikä tässä voisi olla vialla. Jostain Shetland-sarjasta löytyy paremmin jotain eli ei ole ihan liian uniikkiolo. Oudon vähän silti... tai no ei KOSKAAN ole leffoissa kaljuja naisia, joilla on arpia päässä. Oisko sillä A Girl With A Dragon Tattoo ollut jossain kohtaa arpinen sänkitukka?? En ole leffaa nähnyt, mutta on muistikuva että jossain oli nainen arvilla päässä ja siinäkin oli sen kaulaan sitten tungettu joku hirttoköysi (= kaulapanta) ettei katsojille tulisi paha olla. No, voi voi :(
Oikeasti... Mä katson ihan liian vääriä juttuja ja vaikka eksyin jonnekin sadismikanavillekin netissä, niin ei tullut vastaan naisia, joilla olisi arpia päässä. Olen hämmentävän harvinaisesti mediassa esiintyvä hahmo siis :/ Kaikki hirmut on aina sellaisia että niillä on just PITKÄ tukka. Ei ole edes lyhyt tukkaista. Se pitää aina olla pitkä, kun muija on hurja <3 Pelottaa... kassit tippuu.
Oon mä vaan niin pelottavan näköjään O.O Hurjaa.
Te ette näytä nauravan, mutta muo naurattaa just se kun MUO syytetään :DDDD Voi teitä reppanoita!
Mä oon ok. Mä tiedän mä teen kaiken ok. Mä olen aina ollut tällainen. Te ette vain tajua, jos te mietitte niitä joitain vandalismi juttuja. Mä nimittäin mietin paljon sitä että te ette. Tää maailma on niin helppo "ryöväreille", kun ei ihmiset ikinä tajua mitään mitä niiden ympärillä tapahtuu. Toivotaan että rikospoliisit edes jotain tajuaisi, mutta mä en ole enää niin toiveikas, kun ainakin yks Vipe oli aasi. Ai, että sen t*hmyy ärsyttää muo. Viimeksi kun muo on psykopolin puolella ärsyttänyt jonkun t*hmyys, niin se olenkin ollut minä itse ja se oli joku aggressiotesti vissiinkin. Mä aina mietin kaiken tosi monimutkikkaasti ja paranoidisesti, mutten mä olen keksinyt siinä Vipen toiminnassa mitään mikä viitaisi siihen että se olisi ollut fiksu -.- Se joo yritti muo arsyttää, mutta p*rseili siinä vain itse ja loppuun asti vaikuttaa epätoivoiselta yrittäen päästä siihen jo alunperin valitsemaansa ratkaisuun... eli se olisin ollut MINÄ, joka ei muka halua asiaa tutkia.
Kui teille näkyy noi jutut muuten? Meikä siis soittelikin teille päin siinä elokuussa ja tää on myönnetty myös poliisin toimesta. Vipe itse mainitsee että olen kysellyt häneltä että miksi tämä kaikki kysytään uudelleen. Ja Vipe ei sitten mulle tätä koskaan suostunut vastata. Joku idea siinä varmaan oli. Mä puhun sekavia, mutta meikä siis on pääasiassa puhunut vain ammattiauttajille enkä "taviksien" kanssa ollut juurikaan jutellut vuosikymmeniin. Mulle siis moinen haastattelu oli ARKIPÄIVÄISTÄ ihan vaikka ois pistänyt teidän kovimman tyypin muo hiillostaa :) Meikä on ihan ok. Meikä on pro tässä hommassa. Antaa palaa vaan!!! <3
Mä vain sitä just että kun se yrittää vääntää muo tekemään tai sanomaan jotain, niin terapiapotilaat on ihan pro tässä jutussa <3 Tajuatko? Ero on se että psykologit ja psykiatrit osaa sen jutun, mutta tää Vipe oli nyt jotenkin vähän huono. Mä olen pettynyt suhun.
No... joku isokiho voi olla tosi fiksu, oikein guru ja se Vipekin joku tosi agentti O.O ...mutta tässä vuosia asioita ajateltuani en ole kyllä huomannut mitään hirveän suurta älykkyyttä tässä teidän touhussa. Enemmänkin on vahvistunut käsitys siitä että te erehdyitte tyypistä tosi pahasti. Meikähän on siis tällainen ihan 24/7, niin mä luulen että jollain meni siitä hermo. Jännitti liikaa? Ja se ei ole hyvä merkki sekään? No, meikä on tällainen perusparanoidinen oman elämänsä salapoliisi, mutta täysin harmiton. Jollain silti meni hermo, joten... 1. se kuvittelee musta ihan liikoja tai 2. se erehtyi jostain toisesta oikeasti olemassa olevasta tyypistä. Mä olen ruvennut kaatumaan tän jälkimmäisen puoleen, koska kukaan ei nyt v*ttu yli 10 vuotta vainoa vahingossa. Vuokrataloilla odotettiin jotain tyyppiä ja ne luuli et se oisin ollut minä. Jep.
- Anonyymi
Jaahas , niinkö on asiat siellä . Mutta vierailkaapas mielipidesivulla Uurainen . Vuosikausia yhtä ja samaa herjaa .
- Anonyymi
Huono johto....virkamiesten ja päättäjien valtataistelu,se on orimattilan tuho...aiheella ei niin väliä vaan voittajalla...
- Anonyymi
Nii mut nooraa voi pettää vaik kuinka monta kertaa, ottaa timon silti takas
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Tämän keskustelun aloittajalle sekä muille vatipäille olisi tarjolla erittäin maukasta peenistä. Vanhalla ärrällä löytyy antajia.
Tere tulemast kaikki sekä muutkin.
Aitoa nakkia maistelemaan! - Anonyymi
Ne vain on jääneet. Ei niitä pysty mihinkään hävittämäänkään. Ihan OIKEASTI!!! Siellä on tunareita, jotka eivät pärjänneet koulussa ja sitten tällaiset Orimattilat antavat heille majakan ja suojaa. Täällä on umpip*skaa ja sehän on vain kivaa joukossa kiusata parempia. Ne häätää tarkoituksella pois kaikki kyvykkään. Se ero olisi muuten liian suuri. Ihan oikeasti... täällä on turvasatama idi**teilla ja sanomaton sääntö ettei ketään saan kritisoida. Täällä ei toisen virheista saa puhua.
Ei siellä ole mitään muuta salaisuutta, kuin ettei nää ääl*öt tajua hevonv*ttuakaan. Just minuakin surutta vainotaan vuosiKYMMENIÄ ja kun on ILMEISTÄ että he ovat täysin poskettoman väärässä, niin sitten yritetään TAAS vain hävittää uhri. Näitä samoja on ollut monia.
Ei nää jätekasat kestä sitä tosiasiaa ELÄÄ MEIDÄN UHRIEN KANSSA. Pidä sinä h*ora pääsi kiinnni ja elä hirveän itsesi kanssa. Minun pelkkä olemassa oloni saa minut näyttämään p*skalta ja sun nyt täytyy vain elää sen kanssa. Toivoisin silti että tappaisit itsesi.
Sinä S-marketin tatuoitu kaljavalas. Onnea sullekin siellä IHMISTEN nähtävänä. On vissiin kiva oli se p*ska h*ora siellä?- Anonyymi
..."saa minut näyttämään" >> saa SINUT näyttämään :)
No, mutta ois oikeasti hyvä vetää näitä ämmiä turpiin. Ovat kyllä huolella ansainneet.
Mä oikeasti tykkään siitä hauskasta tilanteesta että ne (esim. Supermarketissa) laittaa vartija käymään mun päälle ja siis syyttä. H*ora?? WOW.
Arvaa mikä ois hienoo?
Siellä on niitä kivoja koviksia niin voisivat osoittaa olevansa miehiä eikä vain väittää/leikkiä olevansa. Miten on? Miten noilta l*hmiltä tähtisi henki?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..."saa minut näyttämään" >> saa SINUT näyttämään :)
No, mutta ois oikeasti hyvä vetää näitä ämmiä turpiin. Ovat kyllä huolella ansainneet.
Mä oikeasti tykkään siitä hauskasta tilanteesta että ne (esim. Supermarketissa) laittaa vartija käymään mun päälle ja siis syyttä. H*ora?? WOW.
Arvaa mikä ois hienoo?
Siellä on niitä kivoja koviksia niin voisivat osoittaa olevansa miehiä eikä vain väittää/leikkiä olevansa. Miten on? Miten noilta l*hmiltä tähtisi henki??...Onko k*sipuntissa sen verran munaa että vetäisi NAISTA TURPIIN?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Onko k*sipuntissa sen verran munaa että vetäisi NAISTA TURPIIN?
...Uskaltaako r*nkku? Jos h*mo pystyy täysin syyttä hyökkää mun päälle, niin kyllä sä noi h*orat silloin niputat. Älä nillitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Uskaltaako r*nkku? Jos h*mo pystyy täysin syyttä hyökkää mun päälle, niin kyllä sä noi h*orat silloin niputat. Älä nillitä.
...Se on VENTOVIERASTA helppo rupee, pälli.
Joku ihan random jossain. Toivoa ettet enää ikinä näkisi?
Teko on teko ja oli jo itsestään selvää alunperinkin että toimintanne oli syyttä ja laitonta. Ei se pitäisi tulla yllätyksenä. Se on nolo moka teiltä. Väittää jo kovaa ja sitten... plah!! Vellihousu. Kävit sitten uhittelemassa seksuaalisesti hyväksikäytetylle. 10 pistettä ja papukaijamerkki. Onnea sulle ja sun p*rseellesi.
Kova jätkää vain menee nyt vetämään niitä kassah*oria ja hyllyjentäyttäjiä p*rseeseen, kun sä olet niin kova jätkä. Oikein super kovis. Viimeisen päälle hurja. Ei pelota edes. Mutsis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se on maailman JUST sellainen kuin halusitte.
Mulla oli mun visiot vanhemmistani, mutta se pällit ootte ihan extraa. Mä en olisi ikinä missään olosuhteissa törmännyt teihin enkä ollut missään tekemisissä. Mä todellakin asuin Lahdessa 10 vuotta eikä mitään tällaista ollut siellä, sitten se taas JATKUIN Orimattilaan palattuani.
Jos se h*mot haluatte p*rseeseen, niin luulin löytyvät helpompiakin keinoja. Joku lehti-ilmoitus?
Se on kuule maailman JUST niin kuin tän teitte.
Meikä kuunteli ja katseli teitä melkein 10 vuotta ja totesin ettei siellä ole YHTÄÄN mitään. Aika tyhjä olo, kun ei yhtään mitään ole tullut. Tämä kaikki vaiva ja aika eikä yhtään miestä missään. Vain halpoja h*oria, jotka ei todellakaan siis edes tiedä MIKÄ on luonnonsuojeluliitto, mutta luulee että se on joku asiakkaan ulkonäköön liittyvä asia?
Pois pois pois kaikki ihmiset ettette te joutuisi vaan elämään tekojenne kanssa ja näkemään kuinka muut ihmiset EI OLE arvotonta p*skaa. Hämmentäähän se.
Asiat voi aina tietenkin tehdä huonommaksi. Miksei käyttää mahdollisuutta, kun on jo kerran emämokan tehnyt. Voisi sotkea ihan kaikki siihen. On kivempi jakaa sitä mokaa, kun on sadistisesti jostain syystä vainonnut pedofilian uhreja ja ehdoksi laittanut että uhrin nyt täytyy vain LOPETTAA tämä jotenkin, jotta te lopettaisitte sen sadistisen kiduttamisen. Ihan v*tun huonot ehdot!!!
No, kun te ETTE IKINÄ lopettaneet ja asiat tuli jo liiankin paljon varmistettua, niin varmistitte myös sen että teidät kaikki saa tappaa. Näin se homma menee ja säännöt on teidän itsenne tekemät.
Kenenkään ei koskaan tarvitse lopettaa. Se loppuu vasta kun te loputte, joten jos teillä on kiire johonkin, niin voitte hirttää itsenne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli mun visiot vanhemmistani, mutta se pällit ootte ihan extraa. Mä en olisi ikinä missään olosuhteissa törmännyt teihin enkä ollut missään tekemisissä. Mä todellakin asuin Lahdessa 10 vuotta eikä mitään tällaista ollut siellä, sitten se taas JATKUIN Orimattilaan palattuani.
Jos se h*mot haluatte p*rseeseen, niin luulin löytyvät helpompiakin keinoja. Joku lehti-ilmoitus?
Meikä kuunteli ja katseli teitä melkein 10 vuotta ja totesin ettei siellä ole YHTÄÄN mitään. Aika tyhjä olo, kun ei yhtään mitään ole tullut. Tämä kaikki vaiva ja aika eikä yhtään miestä missään. Vain halpoja h*oria, jotka ei todellakaan siis edes tiedä MIKÄ on luonnonsuojeluliitto, mutta luulee että se on joku asiakkaan ulkonäköön liittyvä asia?
Pois pois pois kaikki ihmiset ettette te joutuisi vaan elämään tekojenne kanssa ja näkemään kuinka muut ihmiset EI OLE arvotonta p*skaa. Hämmentäähän se.
Asiat voi aina tietenkin tehdä huonommaksi. Miksei käyttää mahdollisuutta, kun on jo kerran emämokan tehnyt. Voisi sotkea ihan kaikki siihen. On kivempi jakaa sitä mokaa, kun on sadistisesti jostain syystä vainonnut pedofilian uhreja ja ehdoksi laittanut että uhrin nyt täytyy vain LOPETTAA tämä jotenkin, jotta te lopettaisitte sen sadistisen kiduttamisen. Ihan v*tun huonot ehdot!!!
No, kun te ETTE IKINÄ lopettaneet ja asiat tuli jo liiankin paljon varmistettua, niin varmistitte myös sen että teidät kaikki saa tappaa. Näin se homma menee ja säännöt on teidän itsenne tekemät.
Kenenkään ei koskaan tarvitse lopettaa. Se loppuu vasta kun te loputte, joten jos teillä on kiire johonkin, niin voitte hirttää itsenne.Laitoinpa taas hurjaa tekstiä teille :DDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään ei koskaan tarvitse lopettaa. Se loppuu vasta kun te loputte, joten jos teillä on kiire johonkin, niin voitte hirttää itsenne....Ihanan paljon kirjoitusvirheitä. Eihän noita jaksa edes korjata kaikkia.
Mä todellakin selvennän ja pohjustan tässä.
Oli se A vaihtoehto ettette olisi tehnyt mitään. Sitten tuli tää B, joka tarkoittaa sitä että avasin sanaisen arkkuni eikä mulla ole aikomusta lopettaa.
Te poistitte kaikki stopparit ja jarrut. Kiva se poliisih*orakin rääkyen mulle ja laittomasti diskaten mun rikosilmoituksen. Se oli oikein auttava, kiitos. Musta on vain hyvä ettei mun tartte enää välittää teistä p*skoista olleenkaan. Harmi että koskaan edes huomioin :(
Se on se kutkuttava fakta että mä tiedän että te mokasitte. Kaikenlaista on, mutta... Mä olen tässä 10 VUOTTA odotellut sitä "oikeaa" kovista. Oliko tässä joku aivokin taustalla? Mä odotan. Mä olen tässä odottanut jotain älykästä äärioikeistolaista ideologiaa <3 Jotain... onko teillä jotain. Onko teillä yhtään mitään muuta kuin pelkkä emämoka?
Mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän.... Kuten huumeet, niin kaikki luulee että ne pärjää niille, mutta silti ne jää koukkuun. Mä olen elänyt TOSI turvallisesti koko elämäni ja vaikka ympärilläni on vilissyt rikollisia, niin mun mielestä mulla on ollut luonteva tapa elää niiden KANSSA. Siksikään en tajua tätä umpisadistista vainoa, kun tiedän etten ole mitään tehnyt.
Ymmärrän että joku EPÄILEE jotain, mutta duh!! Olenhan mä oudon näköinen, mutta sadistisesti kiduttaa sen takia 10 vuotta??? ÖÖÖ? Nyt teillä kyllä kävi joku moka, tosi-tos paha moka? Just kun ne hyypiöt selittää aina ihan sekavia, umpisekavia ja kaikki käyttäytyy kuin mun muka pitäisi ymmärtää yhtään että mikä teillä on ongelmana.
Ei siellä ole kuin houreileva järkkäri/vartija, joka jo uhkasi väkivallalla ja sitten... joo... floppihan se oli ja siitä poistuu sitten pois. Kävit sitten vain tolleen UHKAAMASSA VÄKIVALLALLA? Ihan tuollainen perusduunipäivä sulla huh? Hakataan asiakkaat? Onnea vain sullekin ja sun loppuelämälle. Mä suosittelen sulle noita kotiinkuljetuksia, joita itsekin käytän.
Tajuatteko? Te OLETTE JO uhkailleet minua ja rikkoneet minun yksityistätilaani. Tajuatteko?
pois pois pois, pois kaikki kauheat pois. kaikki mamutkin halutaan pois, pois pois. Itkee suomalainen surkea mies.
Mun isä muuten sai silmittömän raivarin kun ei saanut nähdä muo alasti suihkussa, se repi oven. Mun isä suuttui vähemmän kuin aiemmassa, mutta raivostui silti myös siitäkin, kun pois muutettuani (HÄNEN TAKIAAN!!) omaan asuntooni, niin en antanutkaan sille mun vara-avainta. Veti herneen nenään ja raivosi 100% kuin minä olisin tehnyt muka siinä jotain väärin ja ollut huono tytär. Se näki sen sitten niin päin että olisin muka varastanut hänelle KUULUVAN avaimen siltä. Wow?
wow.
Mä vain sitä että... te kelvottomat p*skaläjät, jotka ette saa ikinä haluamaanne... Joo. Teidän itku-potku-raivarit on säälittäviä. Oisko aika hommata itselleen vähän REALISTISEMPIA odotuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ihanan paljon kirjoitusvirheitä. Eihän noita jaksa edes korjata kaikkia.
Oli se A vaihtoehto ettette olisi tehnyt mitään. Sitten tuli tää B, joka tarkoittaa sitä että avasin sanaisen arkkuni eikä mulla ole aikomusta lopettaa.
Te poistitte kaikki stopparit ja jarrut. Kiva se poliisih*orakin rääkyen mulle ja laittomasti diskaten mun rikosilmoituksen. Se oli oikein auttava, kiitos. Musta on vain hyvä ettei mun tartte enää välittää teistä p*skoista olleenkaan. Harmi että koskaan edes huomioin :(
Se on se kutkuttava fakta että mä tiedän että te mokasitte. Kaikenlaista on, mutta... Mä olen tässä 10 VUOTTA odotellut sitä "oikeaa" kovista. Oliko tässä joku aivokin taustalla? Mä odotan. Mä olen tässä odottanut jotain älykästä äärioikeistolaista ideologiaa <3 Jotain... onko teillä jotain. Onko teillä yhtään mitään muuta kuin pelkkä emämoka?
Mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän.... Kuten huumeet, niin kaikki luulee että ne pärjää niille, mutta silti ne jää koukkuun. Mä olen elänyt TOSI turvallisesti koko elämäni ja vaikka ympärilläni on vilissyt rikollisia, niin mun mielestä mulla on ollut luonteva tapa elää niiden KANSSA. Siksikään en tajua tätä umpisadistista vainoa, kun tiedän etten ole mitään tehnyt.
Ymmärrän että joku EPÄILEE jotain, mutta duh!! Olenhan mä oudon näköinen, mutta sadistisesti kiduttaa sen takia 10 vuotta??? ÖÖÖ? Nyt teillä kyllä kävi joku moka, tosi-tos paha moka? Just kun ne hyypiöt selittää aina ihan sekavia, umpisekavia ja kaikki käyttäytyy kuin mun muka pitäisi ymmärtää yhtään että mikä teillä on ongelmana.
Ei siellä ole kuin houreileva järkkäri/vartija, joka jo uhkasi väkivallalla ja sitten... joo... floppihan se oli ja siitä poistuu sitten pois. Kävit sitten vain tolleen UHKAAMASSA VÄKIVALLALLA? Ihan tuollainen perusduunipäivä sulla huh? Hakataan asiakkaat? Onnea vain sullekin ja sun loppuelämälle. Mä suosittelen sulle noita kotiinkuljetuksia, joita itsekin käytän.
Tajuatteko? Te OLETTE JO uhkailleet minua ja rikkoneet minun yksityistätilaani. Tajuatteko?
pois pois pois, pois kaikki kauheat pois. kaikki mamutkin halutaan pois, pois pois. Itkee suomalainen surkea mies.
Mun isä muuten sai silmittömän raivarin kun ei saanut nähdä muo alasti suihkussa, se repi oven. Mun isä suuttui vähemmän kuin aiemmassa, mutta raivostui silti myös siitäkin, kun pois muutettuani (HÄNEN TAKIAAN!!) omaan asuntooni, niin en antanutkaan sille mun vara-avainta. Veti herneen nenään ja raivosi 100% kuin minä olisin tehnyt muka siinä jotain väärin ja ollut huono tytär. Se näki sen sitten niin päin että olisin muka varastanut hänelle KUULUVAN avaimen siltä. Wow?
wow.
Mä vain sitä että... te kelvottomat p*skaläjät, jotka ette saa ikinä haluamaanne... Joo. Teidän itku-potku-raivarit on säälittäviä. Oisko aika hommata itselleen vähän REALISTISEMPIA odotuksia?...Mä vain yritän yhä monin eri tavoin selittää miten s**tanan noloja te järkkäripällit olette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ihanan paljon kirjoitusvirheitä. Eihän noita jaksa edes korjata kaikkia.
wow.
Mä vain sitä että... te kelvottomat p*skaläjät, jotka ette saa ikinä haluamaanne... Joo. Teidän itku-potku-raivarit on säälittäviä. Oisko aika hommata itselleen vähän REALISTISEMPIA odotuksia?Hyvin toimittu. Taas. :DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin toimittu. Taas. :DDD
Kiitos. Olen niin otettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Olen niin otettu.
Teidän ylpeydellä nyt ei ole niin väliä. Lakia ei se kiinnosta. Katumuksesta ilmeisesti silti alennetaan tuomioita? Tuskin silti paljoa. Vähän kuin "No sori" on aika huono.
LAILLISESTI siis kaikki vaan - ihan kaikki - niin sitten homma on hoidettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoinpa taas hurjaa tekstiä teille :DDDD
Minä en ole tätä kirjoittanut enkä noita alempiakaan trollausviestejä.
Kummallisia ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän ylpeydellä nyt ei ole niin väliä. Lakia ei se kiinnosta. Katumuksesta ilmeisesti silti alennetaan tuomioita? Tuskin silti paljoa. Vähän kuin "No sori" on aika huono.
LAILLISESTI siis kaikki vaan - ihan kaikki - niin sitten homma on hoidettu....Tää taisi olla omani. No, kävi jo mielessä ettei mun kannattaisi laittaa lyhyitä viestejä, kun en aina itsekään niistä liian vähän materiaalin takia kykene arvioimaan onko se omani (jos en siis muista). Ihan periaatesyistä silti en ala muuttamaan omaa käytöstäni sen perusteella että miten noi trollaa, koska ne tulee aina sen kuitenkin huomioimaan. Ne on paineistettuja.
Mä oikeasti huomaan ton täällä tosi hyvin. Ne korreloi mun toimintaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tää taisi olla omani. No, kävi jo mielessä ettei mun kannattaisi laittaa lyhyitä viestejä, kun en aina itsekään niistä liian vähän materiaalin takia kykene arvioimaan onko se omani (jos en siis muista). Ihan periaatesyistä silti en ala muuttamaan omaa käytöstäni sen perusteella että miten noi trollaa, koska ne tulee aina sen kuitenkin huomioimaan. Ne on paineistettuja.
Mä oikeasti huomaan ton täällä tosi hyvin. Ne korreloi mun toimintaan.Tää taisi olla myös omani. Ei kannata lytätä lyhyitä viestejä. :DDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää taisi olla myös omani. Ei kannata lytätä lyhyitä viestejä. :DDDD
Sulla on paha identiteettikriisi kyllä :/ Sä jatkuvasti luulet olevasi minä.
On sen verran omituinen häiriö sulla että enemmänkin diagnoisin sinun olevan tekoälyn luomaa trollausta. Oletko koskaan ajatellut tuollaista mahdollisuutta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on paha identiteettikriisi kyllä :/ Sä jatkuvasti luulet olevasi minä.
On sen verran omituinen häiriö sulla että enemmänkin diagnoisin sinun olevan tekoälyn luomaa trollausta. Oletko koskaan ajatellut tuollaista mahdollisuutta?...Asiaa kun vähän sivuttiin, niin täällä Suomi24:ssä on ollut paljonkin ihmisten purkauksia siitä mitä kaikkea älytöntä täällä Orimattilassa tapahtuu. Niitä joitain PITKIÄ selostuksia en ole enää nähnyt vuosiin eli en sitten tiedä onko ne ketjut poistettu vai onko ne vain hautautuneet tuonne yli30-haettavissa-olevan-sivun päälle.
Mielestäni tuli jotain sieltä ihan kommentoituakin, sellainen nostaa ketjun ylös ja parhaillaan viimeisin on... 2021-09-14 kello 19:58:18. Mun oma eka viestini oli muistaakseni, kun tein sen Tietokonekorjaajat ketjun elokuussa 2021 enkä silloin alkuun käytännössä kirjoitellut täällä lainkaan. Ei mulla ollut mitään tarvetta moiseen. En koskaan halunnut olla somessa. Veli mulle teki Facebookin... taisi olla vuosi 2007 heti Lahteen muuttoni jälkeen, mutten edes tiennyt mikä se on enkä mitenkään kajonnut siihen vuosiin. Veli sen mulle teki.
Tarkoitan vain etten mä niinku ITSE itseäni tänne tyrkyttänyt. Tuli vain luettua täällä juttuja ja hyvä niin. Mulle kehittyi hyvä käsitys siitä että millaista täällä on, mitä muilla on tapahtunut Orimattilassa ja erityisesti siis se että miten täällä Suomi24:ssä kirjoitellaan. Mä seurailin sitä ja luin läpi sinne vuoteen 2017 asti, kunnes tuli vastaan just se että 30-sivun jälkeen ei enää näytetä lisää. Se oli siis silloin siellä vuodessa 2017. Sen jälkeen on tämä trollausmania sotkenut, mutta yhä siis näyttäisi siellä viimeinen (ja ensimmäisenä pois tippumassa) olevan kaukaa syyskuusta 2019.
Tarkoitan että kun mielestäni kommentoinkin jotain niitä ketjuja, niin niiden pitäisi olla täällä jossain. Ne on siis kaikesta päätellen poistettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Asiaa kun vähän sivuttiin, niin täällä Suomi24:ssä on ollut paljonkin ihmisten purkauksia siitä mitä kaikkea älytöntä täällä Orimattilassa tapahtuu. Niitä joitain PITKIÄ selostuksia en ole enää nähnyt vuosiin eli en sitten tiedä onko ne ketjut poistettu vai onko ne vain hautautuneet tuonne yli30-haettavissa-olevan-sivun päälle.
Mielestäni tuli jotain sieltä ihan kommentoituakin, sellainen nostaa ketjun ylös ja parhaillaan viimeisin on... 2021-09-14 kello 19:58:18. Mun oma eka viestini oli muistaakseni, kun tein sen Tietokonekorjaajat ketjun elokuussa 2021 enkä silloin alkuun käytännössä kirjoitellut täällä lainkaan. Ei mulla ollut mitään tarvetta moiseen. En koskaan halunnut olla somessa. Veli mulle teki Facebookin... taisi olla vuosi 2007 heti Lahteen muuttoni jälkeen, mutten edes tiennyt mikä se on enkä mitenkään kajonnut siihen vuosiin. Veli sen mulle teki.
Tarkoitan vain etten mä niinku ITSE itseäni tänne tyrkyttänyt. Tuli vain luettua täällä juttuja ja hyvä niin. Mulle kehittyi hyvä käsitys siitä että millaista täällä on, mitä muilla on tapahtunut Orimattilassa ja erityisesti siis se että miten täällä Suomi24:ssä kirjoitellaan. Mä seurailin sitä ja luin läpi sinne vuoteen 2017 asti, kunnes tuli vastaan just se että 30-sivun jälkeen ei enää näytetä lisää. Se oli siis silloin siellä vuodessa 2017. Sen jälkeen on tämä trollausmania sotkenut, mutta yhä siis näyttäisi siellä viimeinen (ja ensimmäisenä pois tippumassa) olevan kaukaa syyskuusta 2019.
Tarkoitan että kun mielestäni kommentoinkin jotain niitä ketjuja, niin niiden pitäisi olla täällä jossain. Ne on siis kaikesta päätellen poistettu."syyskuusta 2019." ...vuosi 2021 tietenkin.
...Mä seurailin tätä "keskustelua" täällä todellakin. Se on oikein hyvä juttu ollut ja olen siitä erittäin kiitollinen itselleni. Mä jo tiesin tän paikan jekut ennen kuin itse aktivoiduin. Se on hämmentävää, kun itsekin päätyy uhriksi, mutta siihen osaa suhtautua paremmin, kun muistaa muillekin käyneen samoin.
Siitä myös huomaa ettei toi ole henkilökohtaista. Ne tekee kaikille samaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"syyskuusta 2019." ...vuosi 2021 tietenkin.
...Mä seurailin tätä "keskustelua" täällä todellakin. Se on oikein hyvä juttu ollut ja olen siitä erittäin kiitollinen itselleni. Mä jo tiesin tän paikan jekut ennen kuin itse aktivoiduin. Se on hämmentävää, kun itsekin päätyy uhriksi, mutta siihen osaa suhtautua paremmin, kun muistaa muillekin käyneen samoin.
Siitä myös huomaa ettei toi ole henkilökohtaista. Ne tekee kaikille samaa....On ollut silmiinpistävää se miten yksi mainintani hajusteherkyydestä myös aloitti sen hajustevainon, jota sitten olin siis ihan kaikkilla. Tajuatteko te miten tollovarma juttu toi on.
Mä tiedän ajan ja paikan tarkasti. Se tuli siitä mun asiakaspalautteesta S-marketille. Mä tiedän ettei ne sitä hajustejuttua olisi enää myöhemmin käyttäneet, jos en olisi asiasta maininnut. Sitten ne tarttuu siihen PIENEEN asiaan kuin hengellään ja ihan pellilyyn asti sitä laittaa joka paikkaan, vaikka siinä viestissäkin sanoin etten siis ole PAHASTI herkkä, eli EN SAA astmakohtausta tai mitään siitä.
Ja todellakin Maskusta tilaamani patja oli sitten hajustettu sillä identtisesti samalla hajuvedellä. Ok? Maskuko syy vain Posti. Mä jotenkin jopa veikkaan Maskua, koska sen patjan kanssa oli ollut joku draama siellä. Ne pahoitteli sen kanssa tapahtuneen jotain ja sitä piti odottaa kuukausi. Mikähän hässäkkä siellä nyt sitten on ollut?? Hmmm? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...On ollut silmiinpistävää se miten yksi mainintani hajusteherkyydestä myös aloitti sen hajustevainon, jota sitten olin siis ihan kaikkilla. Tajuatteko te miten tollovarma juttu toi on.
Mä tiedän ajan ja paikan tarkasti. Se tuli siitä mun asiakaspalautteesta S-marketille. Mä tiedän ettei ne sitä hajustejuttua olisi enää myöhemmin käyttäneet, jos en olisi asiasta maininnut. Sitten ne tarttuu siihen PIENEEN asiaan kuin hengellään ja ihan pellilyyn asti sitä laittaa joka paikkaan, vaikka siinä viestissäkin sanoin etten siis ole PAHASTI herkkä, eli EN SAA astmakohtausta tai mitään siitä.
Ja todellakin Maskusta tilaamani patja oli sitten hajustettu sillä identtisesti samalla hajuvedellä. Ok? Maskuko syy vain Posti. Mä jotenkin jopa veikkaan Maskua, koska sen patjan kanssa oli ollut joku draama siellä. Ne pahoitteli sen kanssa tapahtuneen jotain ja sitä piti odottaa kuukausi. Mikähän hässäkkä siellä nyt sitten on ollut?? Hmmm?...Sen TILAUKSEN tein samoihin aikoihin sen hajustehyökkäyksen kanssa. Nyt menee ulkomuistista, mutta hajustehyökkäys oli kai 26.03. ja patjan tilasin ehkä 05.04.2022. Jotain tuollaista eli todella lähekkäin ja sitten se patja ei tullutkaan. Kuukauden päästä vasta ja se haisee IDENTTISESTI samalla hajusteelle kuin se mitä teinit suihkutti päälleni. Musta tää oli tosi mielenkiintoista ;P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään ei koskaan tarvitse lopettaa. Se loppuu vasta kun te loputte, joten jos teillä on kiire johonkin, niin voitte hirttää itsenne."Asiat voi aina tietenkin tehdä huonommaksi. Miksei käyttää mahdollisuutta, kun on jo kerran emämokan tehnyt."
...Kovin sinnikkäitä te olette olleet minun vainoamisessa, veikkei siinä alunalkujaankaan ollut järkeä. Joku muu energia siinä siis täytyy olla. Mä olen silti ikuisesti sitä mieltä että joku mokasi ja se mitä minulle tapahtuu ei ole hänelle merkityksellistä. Hänen ongelmansa on siellä että hän joutuisi esim. myöntää olleensa väärässä. Joku näinkin pieni juttu siellä on hänelle itselleen moninkerroin pahempi kuin nämä minulle aiheutetut lopputulemat.
Muo kummastutti tosi paljon se kun Vuokratalot oli TOSI tosissaan sen v*tun vesimaksu/-ennakkoasian kanssa. Mä kun en voinut edes uskoa että moista ongelmaa voisi olla olemassa, koska just vuokra+vesi on koko aikuiselämäni (tietenkin!) ollut itsestäänselvä ihan joka kuinen asia, perusasia, jonka olemassa oloa ei ole tullut edes ajatelleeksi. Ei voi minkään järjen mukaan olla edes monimutkikas asia, mutta Vuokratalot "osasi" tehdä siitä YLI kaksi vuotta kestävän h*lvetin ilman mitään järkeä ja selvyyttä (väittivät itse siis vielä 2 vuoden jälkeen että he siellä selvettävät asiaa ja ottavat muka minuun yhteyttä, kun asia on selvä), kunnes meikä rautakangella vääntäen saan sitä oittua KELA:n ja KKV:n kanssa maanisesti sitä selviteltyäni. Vuokratalot itse vain levittelivät käsiään. Lopulta siis meikä vain PÄÄTTI että se on näin ja sillä selvä, kun ei Vuokratalot aio asialle mitään tehdä. Plaa plaa plaa.
Mä siis vain tarkoitan sitä että... jos Vuokratalot ei saa yhden pienen asiakkaan pikkuriikkistä VESIENNAKKOA oiottua sinne papereihinsa ja ovat tosi tosissaan tästä ettei sitä saa laittaa sitä sinne oikeaoppisesti, niin kertoohan se silloin sen KOKONAISUUDEN. Niiden hommat kaatuu mun pieneen vesiennakkoon. Ja kaupat kaatuu yhteen hiivatin tätiin ruokakaupassa. Noi hajoaa muhun. "Upset the established order and everything becomes chaos.". Se on pieni asia, mutta ne on niiiiin sinnikkäitä sen kanssa, että se pienen pieni siellä näyttäisi olevan tosi tärkeä osa jotain SUURTA. Ja se SUURI hajoaa, kun se pieni ei siinä ole. Ei ne nyt syyttä mene "käräjille" jonkun pikkuriikkisen vesiennakon takia. Haloo!! Kun ei heillä ole siellä joustoa, niin se on tosi oleellinen osa siellä koneistossa. Ja ne todellakin ehdotti friikisti että "Ilmoittakaa jos haluatte että hyvitämme tämän maaliskuun vuokranmaksusta tilisiirron sijaan." ...Eli? Oliko nää ovelia vain tyhmiä? Ne tarvitsi ton vesihässäkän ja aikoi sillä saada paremmat tulot. Ne ei voittaneetkaan mitään. Sitten ne yrittää saada sen sinne "hyvityksenä" eli eivät suostu sitä hyväksymään että se ihan minun oma rahani, jota he eivät vain suostuneet maksaa takaisin. Ne yritti laittaa sen VUOKRAAN. Ne ei halua että ne vesiasiat selvitetään. Kun ne näinkin paljon tähän suuntaan painostaa, niin sielläkö se siis on? Onko se aiottu siellä mihin ne sitä todellakin yritti usuttaa? Miksi ne yrittää NÄIN PALJON sitä ja vuosikausien ajan? Onko tämä nyt vain talon tapa eikä ne huomaa ettei juttu toimi tämän asiakkaan kanssa, vai oliko tässä joku ihan ehdoton lukko että just erityisesti minun asiat oli saatava näin. No, ne ei menneet.
Jotain siellä oli... eli olenhan mä käytännön pakosta joutunut minne milloinkin KIRJATUMAAN eli kai siellä se syy. Ne haluaa mun tiedot/kirjautumiset jonnekin palveluihin minne minulle ei koskaan ole mitään asiaa. Ei ole jäänyt laskuja maksettavaksi. Sinnekö ne minut yritti? Ja raivosi, kun ei mulla todellakaan ole mitkään laskut jääneet maksamatta enkä ole sen Intrum-mikälie asiakas. Nehän kaupassakin väittää (?) jonkun häiriön olleen, mutta vain kaupanhenkilökunta ITSE on siellä häiriköinyt ja aiheuttanut kaaosta. Minä en ole ikinä aiheuttanut mitään tilannetta siellä. Ehkä se...
Ehkä se alkaa todellakin heillä painaa että ne jo heti sen että muutin, sättivät ja pilkkasivat minua, vaikkei mulla koskaan olleet asiat huonosti. Kaupat jo vainosi ja käytti hallintakeinoja jne. koko ajan ilman että olin missään vaiheessa tehnyt yhtään mitään enkä tehnyt edes sen jälkeen, kun ne jo käyttää minuun väkivaltaa. Kai se alkoi niillä vähän p.a.i.n.o.s.t.a.a..
Maaninen vaino enkä MINÄ ole missään vaiheessa tehnyt mitään moitittavaa.
Se PAINE.
Se vuosiKYMMENIEN vaino eikä mitään ollut missään.
Se PAINE.
Se... kun siellä ei ole yhtään mitään. Teki niin tai näin tai katsoi minne tahansa, niin ainoa mitä sieltä rekistereistä (viralliset tai epäviralliset) löytyy on teidän oma vaino. Vain teidän OMAT juttunne. Vain te itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Asiat voi aina tietenkin tehdä huonommaksi. Miksei käyttää mahdollisuutta, kun on jo kerran emämokan tehnyt."
...Kovin sinnikkäitä te olette olleet minun vainoamisessa, veikkei siinä alunalkujaankaan ollut järkeä. Joku muu energia siinä siis täytyy olla. Mä olen silti ikuisesti sitä mieltä että joku mokasi ja se mitä minulle tapahtuu ei ole hänelle merkityksellistä. Hänen ongelmansa on siellä että hän joutuisi esim. myöntää olleensa väärässä. Joku näinkin pieni juttu siellä on hänelle itselleen moninkerroin pahempi kuin nämä minulle aiheutetut lopputulemat.
Muo kummastutti tosi paljon se kun Vuokratalot oli TOSI tosissaan sen v*tun vesimaksu/-ennakkoasian kanssa. Mä kun en voinut edes uskoa että moista ongelmaa voisi olla olemassa, koska just vuokra vesi on koko aikuiselämäni (tietenkin!) ollut itsestäänselvä ihan joka kuinen asia, perusasia, jonka olemassa oloa ei ole tullut edes ajatelleeksi. Ei voi minkään järjen mukaan olla edes monimutkikas asia, mutta Vuokratalot "osasi" tehdä siitä YLI kaksi vuotta kestävän h*lvetin ilman mitään järkeä ja selvyyttä (väittivät itse siis vielä 2 vuoden jälkeen että he siellä selvettävät asiaa ja ottavat muka minuun yhteyttä, kun asia on selvä), kunnes meikä rautakangella vääntäen saan sitä oittua KELA:n ja KKV:n kanssa maanisesti sitä selviteltyäni. Vuokratalot itse vain levittelivät käsiään. Lopulta siis meikä vain PÄÄTTI että se on näin ja sillä selvä, kun ei Vuokratalot aio asialle mitään tehdä. Plaa plaa plaa.
Mä siis vain tarkoitan sitä että... jos Vuokratalot ei saa yhden pienen asiakkaan pikkuriikkistä VESIENNAKKOA oiottua sinne papereihinsa ja ovat tosi tosissaan tästä ettei sitä saa laittaa sitä sinne oikeaoppisesti, niin kertoohan se silloin sen KOKONAISUUDEN. Niiden hommat kaatuu mun pieneen vesiennakkoon. Ja kaupat kaatuu yhteen hiivatin tätiin ruokakaupassa. Noi hajoaa muhun. "Upset the established order and everything becomes chaos.". Se on pieni asia, mutta ne on niiiiin sinnikkäitä sen kanssa, että se pienen pieni siellä näyttäisi olevan tosi tärkeä osa jotain SUURTA. Ja se SUURI hajoaa, kun se pieni ei siinä ole. Ei ne nyt syyttä mene "käräjille" jonkun pikkuriikkisen vesiennakon takia. Haloo!! Kun ei heillä ole siellä joustoa, niin se on tosi oleellinen osa siellä koneistossa. Ja ne todellakin ehdotti friikisti että "Ilmoittakaa jos haluatte että hyvitämme tämän maaliskuun vuokranmaksusta tilisiirron sijaan." ...Eli? Oliko nää ovelia vain tyhmiä? Ne tarvitsi ton vesihässäkän ja aikoi sillä saada paremmat tulot. Ne ei voittaneetkaan mitään. Sitten ne yrittää saada sen sinne "hyvityksenä" eli eivät suostu sitä hyväksymään että se ihan minun oma rahani, jota he eivät vain suostuneet maksaa takaisin. Ne yritti laittaa sen VUOKRAAN. Ne ei halua että ne vesiasiat selvitetään. Kun ne näinkin paljon tähän suuntaan painostaa, niin sielläkö se siis on? Onko se aiottu siellä mihin ne sitä todellakin yritti usuttaa? Miksi ne yrittää NÄIN PALJON sitä ja vuosikausien ajan? Onko tämä nyt vain talon tapa eikä ne huomaa ettei juttu toimi tämän asiakkaan kanssa, vai oliko tässä joku ihan ehdoton lukko että just erityisesti minun asiat oli saatava näin. No, ne ei menneet.
Jotain siellä oli... eli olenhan mä käytännön pakosta joutunut minne milloinkin KIRJATUMAAN eli kai siellä se syy. Ne haluaa mun tiedot/kirjautumiset jonnekin palveluihin minne minulle ei koskaan ole mitään asiaa. Ei ole jäänyt laskuja maksettavaksi. Sinnekö ne minut yritti? Ja raivosi, kun ei mulla todellakaan ole mitkään laskut jääneet maksamatta enkä ole sen Intrum-mikälie asiakas. Nehän kaupassakin väittää (?) jonkun häiriön olleen, mutta vain kaupanhenkilökunta ITSE on siellä häiriköinyt ja aiheuttanut kaaosta. Minä en ole ikinä aiheuttanut mitään tilannetta siellä. Ehkä se...
Ehkä se alkaa todellakin heillä painaa että ne jo heti sen että muutin, sättivät ja pilkkasivat minua, vaikkei mulla koskaan olleet asiat huonosti. Kaupat jo vainosi ja käytti hallintakeinoja jne. koko ajan ilman että olin missään vaiheessa tehnyt yhtään mitään enkä tehnyt edes sen jälkeen, kun ne jo käyttää minuun väkivaltaa. Kai se alkoi niillä vähän p.a.i.n.o.s.t.a.a..
Maaninen vaino enkä MINÄ ole missään vaiheessa tehnyt mitään moitittavaa.
Se PAINE.
Se vuosiKYMMENIEN vaino eikä mitään ollut missään.
Se PAINE.
Se... kun siellä ei ole yhtään mitään. Teki niin tai näin tai katsoi minne tahansa, niin ainoa mitä sieltä rekistereistä (viralliset tai epäviralliset) löytyy on teidän oma vaino. Vain teidän OMAT juttunne. Vain te itse."Teki niin tai näin tai katsoi minne tahansa, niin ainoa mitä sieltä rekistereistä"
...Kyllä se on se paine. Jollain ei käynyt mielessäkään (!!!!) että joku toinen olisi vainonnut täysin ilman syytä. Sitten siellä toistetaan toisten monia ja asiat vielä kaikenlisäksi moninkertaistuu. Joku ei nyt lainkaan ajatellut ettei siellä ikinä ollut mitään taustalla. Hmmm?
Se paine. Eli joku ei tarkista, ei kysy ja luottaa vain siihen että toisen teko olisi ollut oikeutettu. Sitten itsekin vainoaa ja mitä sä teet, kun rekkarissa on vain SUN NIMI. No... sä varmaan yrität (jos uskallat) perustella tekojasi sillä että se toinenkin. Sä siis sysäät homman HÄNEN syykseen ja jos niitä sen toisen syitä aletaan tutkia, niin sielläKIN käy ilmi ettei siellä koskaan ollut mitään taustalla. Jep.
Tosissaan se on aika kolikon heittoa miten toi on mennyt. Mä olen soittanut Terveysasemalla ja h*ora ei suostunut minua auttaa, kun piti niin itsestään selvänä että olisin muka narkkari. No, soitin uudelleen ja seuraava oli asiallisempi, kiitos siitä :) Toisena kertana eka hoitaja oli asiallinen, mutta kun ei mulla onnistunut purkkiin pissaaminen, niin vahtivuoro vaihtui ja tää seuraava hoitaja oli täysi natsi, joka koki että se oli joku kidutuskammio, jossa oli sen velvollisuus aggressiivisesti painostaa asiakas pissaamaan. (Olen siis pedofilian uhri mm. pissatraumoja ja vain mielenterveyssyistä minua tutkittiin eri tavoin. Ei ollut mitään syytä epäillä huumerikosta). Mä olen siis aina tiennyt että se on aina tuurista kiinni miten käy ja just entten tentten lennellä kuin lehti tuulessa sattuman vietävänä. Ei ole olemassa mitään yhtenäistä protogollaa siis tai mitään mitä itse voisi tehdä toisin. Ihan samanlainenhan mä olen aina kaupassakin ollut, mutta jotkut kassh*orat vainosi minua jo siellä Lahdessa, mutta kun nyt paljon asioita mielittyäni, mulle on tullut mieleen vain kourallinen tapauksia, niin ei toi niinku merkittävä ongelma ollut :) Lahti on iso paikka ja asuin siellä 10 vuotta. Joskut v*mmaiset h*orat on vain olleet väärällä alalla.
Sattumaa. Random. Sama minä olen eri paikoissa ja ihan samoissa lähtökohdissa saan täysin toisistaan poikkeavaa kohtelua!!!
En ole huomannut missään mitään korrelaatiota, joten siellä ei ole sitä. Kyse on siis puroista eli toisin sanoen JUORUISTA!!! Täällä Orimattilassa juoruillaan ja suoranaisesti valehdellaan. Minun oma käytökseni ei asiaan vaikuta. Ainoa elementti on vain se "saastuminen" eli virheellisen tiedon välittäminen eteen päin. Se virheelliset OLETUKSET on sattuman kauppaa. Joskus on, joskus ei, miten tuuli kuljettaa, mutta kun se JOKU siellä sattuu saamaan sen virheellisen mielikuvan ja alkaa levittää sitä, niin sieltähän se sitten leviää ja leviää ja leviää ja LEVIÄÄ. Ja niitä asiallisesti minua kohtelevia <3 oli ihan viimeiseenkin asti, kun vielä kävin kaupoilla itse loppuvuonna 2022. Se ero oli taas kuin yöllä ja päivällä. Siellä sattui olemaan joku kassa, joka oli autuaan tietämötän teidän juoruista ja kohteli minua ihan normaalisti ilman minkäänlaista hysteriaa ja kuolemanpelkoa <3 Se on siis mahdollista ja minä olin ihan samanlainen kuin aina ennenkin :)
Joten siteeraan taas edellisen juttuni vikan kohdan:
"Vain teidän OMAT juttunne. Vain te itse."
- Anonyymi
Katkeruus on selvästi vähentynyt viime vaalien jälkeen kun Kepu otti vaalivoiton. Nyt isännätkin ovat tyytyväisiä.
- AnonyymiUUSI
En ole havainnut ärrällä tai marenkissa katkeria immeisiä. Niin on lepposia kaikki tuulipuvuissaan.
T: Keijo- AnonyymiUUSI
Ne nyt jotenkin epäonnistuu.
Ette te kyllä yhtään tajua kuka mä olen. Mä olen tosi varma siitä, koska jo silloin yli 20 vuotta sitten kaikki käyttäytyi ihan järjettömästi mun kanssani. Te vain puhutte siellä minusta SELKEÄSTI ja tulette oletuksienne kanssa mun luo, mutta olette silti aina ihmeissänne. Aina. Aina. Kaikki te olette olleet ihan huulipyöreäni, kun olette MUN kanssa olleet.
NUORENA
Hoettu se et kun sanoin olevani kiltti tyttö, niin kotikyläni poika ei suostu edes vastata kun kysyn että MITÄ mä muka olen tehnyt. Aika tyly tapa kohdella toista eikä edes selitä mitä muka olen!
Toiset 2 ilmeisesti luuli että musta olisi riemua&iloa ja mulle jäi mielikuva että ne pettyi. Olisin minäkin pettynyt, mutta miksi sitten repiä muo mukaan. Kenen idea se oli? Ei se ollut mitään mikä MINULLE sopisi, joten vika on minut sinne valinneessa. Minä olin vain ihan itseni.
NYT
Joku tulee kysymään muuttoasioista naama korvissa, mutta ilme muuttuu, kun todellakin kerron miten muutto meni. Miksi tulla s**tana varta vasten kysymään ja sitten ollan niin monttu auki? KENELTÄ sä luulit kysyväsi.
Ollaan niin naamakorvissa, mutta tullaan pettymään ja tuletta aina. Minkä h*lvetin takia te tulette PETTYMÄÄN mun luo. MIKÄ... siis MIKÄ te luulette että mä olen? Te olette mulle täysin ventovieraita ilmisiä ja te tulette vuoronperään pettymään mun luo. Wtf? Kuka h*llu teitä pakottaa mun luo tulemaan?
Se joku jonnekin synttäreille muo "pyydettiin" eli vahvasti painostettiin tulemaan, mutten tee mitään tuollaista enkä ollut tulossa. Sekin vielä nauroi ja vitsaili kun painosti, ja mulla kesti kauan saada se tajua että MÄ EN OLE TULOSSA. Ei muo voi taivutella. Toikin juttu oli ihan järjetön. Mistä te näitä juttuja revitte? Ihan ilmiselvä järjestetty juttu!!! Olkaa normaaleja edes joskus. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ette te kyllä yhtään tajua kuka mä olen. Mä olen tosi varma siitä, koska jo silloin yli 20 vuotta sitten kaikki käyttäytyi ihan järjettömästi mun kanssani. Te vain puhutte siellä minusta SELKEÄSTI ja tulette oletuksienne kanssa mun luo, mutta olette silti aina ihmeissänne. Aina. Aina. Kaikki te olette olleet ihan huulipyöreäni, kun olette MUN kanssa olleet.
NUORENA
Hoettu se et kun sanoin olevani kiltti tyttö, niin kotikyläni poika ei suostu edes vastata kun kysyn että MITÄ mä muka olen tehnyt. Aika tyly tapa kohdella toista eikä edes selitä mitä muka olen!
Toiset 2 ilmeisesti luuli että musta olisi riemua&iloa ja mulle jäi mielikuva että ne pettyi. Olisin minäkin pettynyt, mutta miksi sitten repiä muo mukaan. Kenen idea se oli? Ei se ollut mitään mikä MINULLE sopisi, joten vika on minut sinne valinneessa. Minä olin vain ihan itseni.
NYT
Joku tulee kysymään muuttoasioista naama korvissa, mutta ilme muuttuu, kun todellakin kerron miten muutto meni. Miksi tulla s**tana varta vasten kysymään ja sitten ollan niin monttu auki? KENELTÄ sä luulit kysyväsi.
Ollaan niin naamakorvissa, mutta tullaan pettymään ja tuletta aina. Minkä h*lvetin takia te tulette PETTYMÄÄN mun luo. MIKÄ... siis MIKÄ te luulette että mä olen? Te olette mulle täysin ventovieraita ilmisiä ja te tulette vuoronperään pettymään mun luo. Wtf? Kuka h*llu teitä pakottaa mun luo tulemaan?
Se joku jonnekin synttäreille muo "pyydettiin" eli vahvasti painostettiin tulemaan, mutten tee mitään tuollaista enkä ollut tulossa. Sekin vielä nauroi ja vitsaili kun painosti, ja mulla kesti kauan saada se tajua että MÄ EN OLE TULOSSA. Ei muo voi taivutella. Toikin juttu oli ihan järjetön. Mistä te näitä juttuja revitte? Ihan ilmiselvä järjestetty juttu!!! Olkaa normaaleja edes joskus....Ja Vilhunenko sä oot? Kenen kanssa mä juttelen? Ja oliko jotain asiaakin sulla. Mä olen tosi varma ettei kenelläkään kyllä ollut asiaa MULLE. On mennyt nyt ihan väärään osoitteeseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NUORENA
NYT
Se joku jonnekin synttäreille muo "pyydettiin" eli vahvasti painostettiin tulemaan, mutten tee mitään tuollaista enkä ollut tulossa. Sekin vielä nauroi ja vitsaili kun painosti, ja mulla kesti kauan saada se tajua että MÄ EN OLE TULOSSA. Ei muo voi taivutella. Toikin juttu oli ihan järjetön. Mistä te näitä juttuja revitte? Ihan ilmiselvä järjestetty juttu!!! Olkaa normaaleja edes joskus."vahvasti painostettiin tulemaan"
...tai en tiedä sinne tulemaan, mutta joku v*tun kyltti mun muka piti tehdä. Se oli ihan älytön se tilanne. Joku ihan random vain soittaa mulle sanoo et mun pitäisi joku kyltti tehdä tai juliste wtf. Ei mitään järkeä! Ei mitään järkeä!! Sitten se edes ota kieltoa vastaan, vaan rupattelee siinä huvikseen ja vitsailee. Kesti kauan saada se puupää tajuamaan ettei ole tulossa mitään. Mitä h*ttoa soittaa tolleen ja just jotain v*tun maalaushommia mitälie. Ihan JÄRJETÖN IDEA ja niin lavastettu kuin voi mikään olla!!! Ihan täysp*ska koko idea. Kukaan ei tartte just MUN tuherruksia mihinkään, joten mihinkään painostukseen ei ollut syytä.
Voisitte joskus vierailla todellisuudessa ettekä vain saada kaikkia FEIKKAAMAAN teille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81528- 891155
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1081088Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51953Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62827Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli184749Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253726- 81725
- 35679
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633