Näin outoa unta, huoneeni oli täynnä kaikenlaisia lentäviä hyönteisiä ja sänkyni alla oli todella paljon muurahaisia. Juoksin pyytämään äitiäni apuun. Ja näin kun muurahaiset kantoivat raskaustesti pakettia jonka olen tosielämässäkin tehnyt mutta siitä on aikaa ja yritin piilotella/poimia pakettia ettei äitini näkisi sitä. Mitä tää tarkoittaa?
Mitä tämä uni voisi merkitä
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Jännä uni. Millainen tunnelma oli, se kai ratkaisee tulkintaa aika paljon. Hyvä, huono, ikävä, pelottava, odottava?
- Anonyymi
Joka tapauksessa, syyllisyyttä unessa ainakin koit, kun piilottelit jotain äidiltä, auktoriteettihahmolta. Ja kontrolloimattomuus ja sen pelkäämnen, siitä kertovat muurahaiset ja hyönteiset, kun ovat niin pieniä että ehtivät joka paikkaan ja voivat olla jopa joskus vaaraksi ihmisille. Mutta ratkaisevaa on miten koit. Onhan se suloinenkin ajatus että pikku muurahaiset kantavat pakettia, jossa kenties piilee tieto tulevasta ihmiselämästä.
Miksiköhän äitsi suhtautuisi kielteisesti siihen, että sinustakin tulee äiti... -- Merkitykset ovat kullekin hyvin henkilökohtaisia. - Anonyymi
Uni sisälsi alitajunnassasi olevia pelkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566