Nichiren Shoshu on Buddhalaisuuden suunta joka perustuu Nichiren Daishonin’in (1221-1282) opetuksiin. Tätä Buddhalaisuutta harjoitetaan ympäri maailmaa – myös Suomessa.
Harjoitukseen kuuluu päivittäinen liturgia (Gongyo) ja Nam Myoho Renge Kyo’n lausuminen. Näiden opetusten kautta jo yli 750 vuotta ihmiset ympäri maailmaa ovat kyenneet muuttamaan negatiivisen karmansa ja oppineet kuinka saavuttaa onnellisuus elämässä.
Jos haluat tietää lisää ota yhteyttä.
https://hokkekofinland.wixsite.com/hokkekofinland
Nichiren Shoshu Buddhalaisuus
Anonyymi
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tässä joku ryhmä, joka kokoontuu?
- Anonyymi
Ota yhteyttä nettisivun kontaktin kautta niin saat tietoa. Tänä vuonna on covid-19 takia jouduttu pitämään tauko kokouksille.
- Anonyymi
Ei näytä valitettavasti kovin informatiiviselta nuo sivut. Suomessa pitäisi olla, mutta mitä ja missä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702