Twingo käytettynä

Tepa

Millainen auto on Twingo käytettynä ja kannattaako sellaisen ostaa? Kyseinen auto on vain neljälle henkilölle?

3

1410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clio II

Eiköhän se Rellu ole, sekä hyvässä & pahassa...
      Tekniikaltaan liki Clio.
      Ja eiköhän se 4-paikkaisuus ole ihan realismia. Cliossakin vähän naurattaa takakeskipaikan 3-pistevyöt, olisin ennemmin ottanut omani reilusti 4-paikkaisena.
      Käytettyä ostaessa kandee huomata että uusi Twingo kustantaa vain karvan päälle 10 t€, joten ei käytetystä kande liikaa maksaa, edes "vähän ajetusta", kovia pyyntejä kyllä näkee.

• mikki

katso mitä lisävarusteita tarvitset. Uusi tulee "todella kalliiksi", jos lisäilet joitakin (välttämättömiäkin) lisävarusteita. Lähtöhinnan houkutus muuttuu todella radikaalisti.
        Ota 16v-koneella, jos on mahdollista, sillä se liikkuu hyvin. Auto Hatakalla (Toyota-liike, Lpr) löytyy Color-varusteltu 16v vm2002, 20tkm aj.Autossa on aluvanteet x1, sateliittiradio, sumarit, kauko-ohj.kl, erikoisväri (vibra), kaappauksenesto jne.

• Hyvä ostos

Twingo on mukava uutena ja käytettynä. Uusi maksaa 11600, joten siitä voi miettiä, mitä vanhasta kannattaa maksaa. Toki jos vaikka viisi vuotta vanha maksaa 6000 euroa, on se minusta täysin kohtuullista, sanoisinpa että edullista, kun vertaa kilpailijoihin.

Vanhoissa autoissa on etuna hinta. Ja jos jotain vakavaa valmistuvirhettä olisi ollut, se olisi huomattu jo. Ikävä puoli on, että kuluvat osat kuluvat. Eli jarrut, jouset, iskarit, tuulilasinpyyhkijät. Siinä ne varmaan kaikkien autojen kuluvimmat osat.

Nelivuotias Twingo on siitä hyvä, että siihen on juuri tehty (toivottavasti) jakohihnan vaihto, siis kallein huolto. Eli kun vanhaa ostaa, kannattaa huoltoihin kiinnittää huomiota. Twingoilla kun ajetaan suhteellisen vähän (

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      79
      5385
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3867
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      41
      3616
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3294
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2828
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2349
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2121
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      202
      2045
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      437
      1695
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1598
    Aihe