Millainen auto on Twingo käytettynä ja kannattaako sellaisen ostaa? Kyseinen auto on vain neljälle henkilölle?
Twingo käytettynä
3
1410
Vastaukset
- Clio II
Eiköhän se Rellu ole, sekä hyvässä & pahassa...
Tekniikaltaan liki Clio.
Ja eiköhän se 4-paikkaisuus ole ihan realismia. Cliossakin vähän naurattaa takakeskipaikan 3-pistevyöt, olisin ennemmin ottanut omani reilusti 4-paikkaisena.
Käytettyä ostaessa kandee huomata että uusi Twingo kustantaa vain karvan päälle 10 t€, joten ei käytetystä kande liikaa maksaa, edes "vähän ajetusta", kovia pyyntejä kyllä näkee.- mikki
katso mitä lisävarusteita tarvitset. Uusi tulee "todella kalliiksi", jos lisäilet joitakin (välttämättömiäkin) lisävarusteita. Lähtöhinnan houkutus muuttuu todella radikaalisti.
Ota 16v-koneella, jos on mahdollista, sillä se liikkuu hyvin. Auto Hatakalla (Toyota-liike, Lpr) löytyy Color-varusteltu 16v vm2002, 20tkm aj.Autossa on aluvanteet x1, sateliittiradio, sumarit, kauko-ohj.kl, erikoisväri (vibra), kaappauksenesto jne.
- Hyvä ostos
Twingo on mukava uutena ja käytettynä. Uusi maksaa 11600, joten siitä voi miettiä, mitä vanhasta kannattaa maksaa. Toki jos vaikka viisi vuotta vanha maksaa 6000 euroa, on se minusta täysin kohtuullista, sanoisinpa että edullista, kun vertaa kilpailijoihin.
Vanhoissa autoissa on etuna hinta. Ja jos jotain vakavaa valmistuvirhettä olisi ollut, se olisi huomattu jo. Ikävä puoli on, että kuluvat osat kuluvat. Eli jarrut, jouset, iskarit, tuulilasinpyyhkijät. Siinä ne varmaan kaikkien autojen kuluvimmat osat.
Nelivuotias Twingo on siitä hyvä, että siihen on juuri tehty (toivottavasti) jakohihnan vaihto, siis kallein huolto. Eli kun vanhaa ostaa, kannattaa huoltoihin kiinnittää huomiota. Twingoilla kun ajetaan suhteellisen vähän (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795385
- 1263867
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413616- 663294
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262828Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72349- 242121
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4371695Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91598