Myykää itse se kämppä, välistävetäjiä ei tartte rahoittaa! Helppoa kuin heinän teko.Miksi maksaa gryndereille mitään kun yrittävät vaan pitää ylihintaa välittämättä siitä kuinka kauan kämppä on myynnissä, te myyjät itse kärsitte siitä. Hinta tarpeeksi alas niin menee. Jos ei kämppä ole mennyt 3 viikon sisään niin siinä on 60% liikaa hintaa mutta sitähän välittäjäkoira ei sano että saa itse helpolla provikat välistä.
Ei tartte välittäjiä myyntiin
6
134
Vastaukset
- Anonyymi
Tuonko takia on pitänyt aloitus tehdä?
- Anonyymi
Näin ostajan näkökulmasta voin sanoa, että ihan viimeisenä ostaisin asuntoa/taloa joltain yksityiseltä myyjältä. Hyvä tapa tunnistaa tumpelo myyjä on se, että hän kokee asian olevan "helppoa kuin heinän teko". Jos se tuntuu helpolta, niin se voi johtua siitä, että ei ymmärrä miten paljon asioita siihen myyntiin ja kaupantekoon liittyy.
Myyjät ovat ammattilaisia, ymmärtävät lakikiemurat ja alalla on tärkeä ylläpitää hyvää mainetta. Jos vertaa johonkin setämieheen, joka myy itserakentamaansa homepommia Tori.fi:ssa ja lähtee heti rahat tilille saatuaan thaikkuihin eläkepäiviä viettämään niin kumpi onkaan helpompi saada vastuuseen jos myöhemmin paljastuu jotakin epämääräisyyksiä.
Toisaalta jos on niin tyhmä, että antaa asuntonsa koiralle välitettäväksi niin sekin kertoo aika paljon. En ymmärrä mistä näitä "välittäjäkoiria" edes löytyy ja miten ne suorittavat tutkinnon? - Anonyymi
Tuossa aloituksessahan ei ole päätä eikä häntää.
"Miksi maksaa gryndereille mitään kun yrittävät vaan pitää ylihintaa välittämättä siitä kuinka kauan kämppä on myynnissä, te myyjät itse kärsitte siitä. Hinta tarpeeksi alas niin menee. Jos ei kämppä ole mennyt 3 viikon sisään niin siinä on 60% liikaa hintaa mutta sitähän välittäjäkoira ei sano että saa itse helpolla provikat välistä."
Tuota noin, mistä se välittäjä saa helpot provikat, kun 60% ylihintaista asunto ei koskaan myydä? Sellaisessa tilanteessahan välittäjä tekee niska limassa turhaa työtä, josta ei saa senttiäkään palkkaa. - Anonyymi
Jos kon
- Anonyymi
Välittäjillä ei ole mitään vastuuta, joten jos et ole aivan täydellinen tumpelo, niin ehdottomasti kannattaa myydä asunto itse!
- Anonyymi
Itseasiassa välittäjillä on kyllä työssään vastuu siitä, että eivät johda ketään harhaan tai riko lakeja. Ja ovat myös juridisesti vastuussa tekemistään virheistä.
Toisekseen, täydellisillä tumpeloilla ei ole nk. sairaudentuntoa, joten itsediagnosointi ei tällaisissa asioissa ole kovin pomminvarmaa. Täydelliset tumpelot usein kokevat olevansa keskimääräistä älykkäämpiä ja myös ammattilaisia pätevämpiä monella (ellei kaikilla) aloilla, mutta hekin ovat kyllä vastuussa omista virheistään, joten ehkä parempi suojata omakin selusta ottamalla ammattilainen mukaan.
Toki riippuu mitä myy. Jos on uusi kerrostaloasunto, josta saa isännöitsijältä kaikki tarvittavat paperit ja tuntee asunnon historian, niin miksipä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818