Mikä fiilis?

Anonyymi

Millä mielialalla olet tänään? Miksi?

146

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen alakuloisissa tunnelmissa. Kaikki tuntuu tökkivän...

    • Anonyymi

      Surullisia tunteita. Tuntuu, että olen menettämässä yhden ihmisen, josta ehti jo tulla tosi merkityksellinen. En vaan voi ketään pakottaa pitämään musta tai haluamaan mua kuvioihinsa. Eikä mun itsetunto kestä loputtomiin torjuntoja ja pettymyksiä, vaikka ne tulis kuinka rakkaalta tai tärkeältä ihmiseltä. Se lupuminen on vaan niin pirun vaikeaa. Jotenkin sitä vaan haluis elää siinä illuusiossa missä kaikki on vielä hyvin ja sulkea silmät todellisuudelta.

      • Anonyymi

        Voisitko avata tilannetta hieman? Mitä on tapahtumassa? Miksi koet että toinen torjuu sinut? Täällä samanlaiset fiilikset. Vaikka en suhteessa kyseisen ihmisen kanssa olekaan. Pelkään menettäväni omien tekojen myötä, jotka ironista kyllä teen osittain siksi koska minusta tuntuu että en koskaan voi toista itselleni saada. Minussa elää silti toivo, että hän tahtoisi minut elämässään pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko avata tilannetta hieman? Mitä on tapahtumassa? Miksi koet että toinen torjuu sinut? Täällä samanlaiset fiilikset. Vaikka en suhteessa kyseisen ihmisen kanssa olekaan. Pelkään menettäväni omien tekojen myötä, jotka ironista kyllä teen osittain siksi koska minusta tuntuu että en koskaan voi toista itselleni saada. Minussa elää silti toivo, että hän tahtoisi minut elämässään pitää.

        Yritän avata. Meidän ongelmamme on alusta asti ollut se, ettei olla osattu puhua. Mun on tosi vaikeaa sanoittaa tunteitani ja ajatuksiani puheeksi ja hänelle se on vielä vaikeampaa. Koen, että kummallakin on ollut liikaa oletuksia, jotka ovat osottautuneet vääriksi joko kokonaan tai ainakin osittain. Se on aiheuttanut paljon väärinymmärryksiä väliimme.

        Torjunnan tunteita koen siitä, että tuntuu etten saa toiselta takaisin niin paljon kuin olisin itse valmis antamaan. Kun ollaan puhuttu, hän lupaa ja sanoo toimivansa tietyllä tavalla, mutta hetken kuluttua huomaan taas että ollaan lähtöpisteessa. Koen usein olevani ihan yksin ajatusteni kanssa. Kaipaisin vastavuoroisuutta, sitä että toinenkin kannattelisi tätä, eikä kaikki olisi minun harteillani. Välitän hänestä paljon, mutta sisältä murrun pala palalta aina lisää kun tulee uusia pettymyksiä siitä tuntemuksesta, ettei toisella vaan ole tilaa eikä tarvetta minulle.

        Mekään emme ole suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko avata tilannetta hieman? Mitä on tapahtumassa? Miksi koet että toinen torjuu sinut? Täällä samanlaiset fiilikset. Vaikka en suhteessa kyseisen ihmisen kanssa olekaan. Pelkään menettäväni omien tekojen myötä, jotka ironista kyllä teen osittain siksi koska minusta tuntuu että en koskaan voi toista itselleni saada. Minussa elää silti toivo, että hän tahtoisi minut elämässään pitää.

        Tarkoitatko omilla teoilla jotakin mitä olet toiselle sanonut? Miksi ajattelet ettet voisi saada häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko avata tilannetta hieman? Mitä on tapahtumassa? Miksi koet että toinen torjuu sinut? Täällä samanlaiset fiilikset. Vaikka en suhteessa kyseisen ihmisen kanssa olekaan. Pelkään menettäväni omien tekojen myötä, jotka ironista kyllä teen osittain siksi koska minusta tuntuu että en koskaan voi toista itselleni saada. Minussa elää silti toivo, että hän tahtoisi minut elämässään pitää.

        En ole se jolle vastasit, mutta minulla on vähän samankaltainen tilanne. Tapasin jokin aika sitten ihmisen johon haluaisin tutustua. Olen 95% varma että hän on kiinnostunut naisista mutta en tiedä jos hän on varattu. Vaikuttaa siltä että hän ehkä haluaisi tutustua minuun. Hermostun (”hyvällä” tavalla) hän seurassaan, olen vähän lämmennyt hänelle. Jänistän kuitenkin kun nähdään enkä saa suutani auki ja ajatukseni häviävät päästäni kuin tuhka tuulessa. Pelkään pahoin että hän ei välttämättä viitsi yrittää enää ilmaista kiinnostusta jos hän alkujaan on ollut kiinnostunut tutustua minuun.

        Eli fiilikseni nyt tänään, elämäni haisee tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko omilla teoilla jotakin mitä olet toiselle sanonut? Miksi ajattelet ettet voisi saada häntä?

        Puhukaa suoraan, kukaan ei ole ajatustenlukija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän avata. Meidän ongelmamme on alusta asti ollut se, ettei olla osattu puhua. Mun on tosi vaikeaa sanoittaa tunteitani ja ajatuksiani puheeksi ja hänelle se on vielä vaikeampaa. Koen, että kummallakin on ollut liikaa oletuksia, jotka ovat osottautuneet vääriksi joko kokonaan tai ainakin osittain. Se on aiheuttanut paljon väärinymmärryksiä väliimme.

        Torjunnan tunteita koen siitä, että tuntuu etten saa toiselta takaisin niin paljon kuin olisin itse valmis antamaan. Kun ollaan puhuttu, hän lupaa ja sanoo toimivansa tietyllä tavalla, mutta hetken kuluttua huomaan taas että ollaan lähtöpisteessa. Koen usein olevani ihan yksin ajatusteni kanssa. Kaipaisin vastavuoroisuutta, sitä että toinenkin kannattelisi tätä, eikä kaikki olisi minun harteillani. Välitän hänestä paljon, mutta sisältä murrun pala palalta aina lisää kun tulee uusia pettymyksiä siitä tuntemuksesta, ettei toisella vaan ole tilaa eikä tarvetta minulle.

        Mekään emme ole suhteessa.

        Pakko kommentoida että herran jesta puhuit samalla tavalla sun tilanteesta niin kuin mä puhuisin omasta tämän hetkisestä tilanteesta, tuntui tosi kummalliselta lukea teksti joka on kuin ois itse kirjoittanut. Toivon sulle kaikkea hyvää, et oo yksin siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kommentoida että herran jesta puhuit samalla tavalla sun tilanteesta niin kuin mä puhuisin omasta tämän hetkisestä tilanteesta, tuntui tosi kummalliselta lukea teksti joka on kuin ois itse kirjoittanut. Toivon sulle kaikkea hyvää, et oo yksin siellä.

        Kiitos samoin sinulle. Meillä on tilanne edennyt parempaan suuntaan, kun olemme puhuneet. Tai tarkemmin sanoen minä olen uskaltanut puhua kiertelemättä miltä musta tuntuu ja hän on pystynyt näkemään asioita minunkin kannaltani ja onkin suhtautunut tähän kaikkeen hyvin. Koen, että olemme yhdessä selviytyneet nyt tämän esteen yli, enkä tällä hetkellä pelkää hänen menettämistään. :)


    • Anonyymi

      Väsynyt, kotitöitä olen paiskinut ja ollut vähän kipeenä. Halipula on...

      • Anonyymi

        Sinut minä haluan, juuri sinut


    • Anonyymi

      Minä vihaan tammikuuta ja muita tämmöisiä ankeita kuukausia, enkä voi lähteä minnekään matkalle edes.

      • Anonyymi

        Tammikuu on kyllä aika ankea, joulukuuhan on aika juhlatäytteinen kuukausi monelle, jolloin tammikuu tuntuu aika ankealta. Toisaalta, marraskuu on harmaa, tylsä ja kuukausista ikävin minulle heti heinäkuun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tammikuu on kyllä aika ankea, joulukuuhan on aika juhlatäytteinen kuukausi monelle, jolloin tammikuu tuntuu aika ankealta. Toisaalta, marraskuu on harmaa, tylsä ja kuukausista ikävin minulle heti heinäkuun jälkeen.

        Juu, marraskuukin on ankea, mutta miksi heinäkuu? Minä rakastan kesää ja odotan jo toukokuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, marraskuukin on ankea, mutta miksi heinäkuu? Minä rakastan kesää ja odotan jo toukokuuta.

        Kesä on kiva, pidän kesästä. Heinäkuu on minulle henkilökohtaisesti ankea siitä syystä että elän yksin ja olen työtön ja korn että Suomi on kutakuinkin kiinni silloin, samoin harrastus/seuratoiminta. Yksinäisyys on siihen aikaan vuodesta (kuten myös vuodenvaihde) raskasta mielenalaan. Tuttavatkin ovat kutakuinkin mökkeilemässä/lomailemassa ties missä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesä on kiva, pidän kesästä. Heinäkuu on minulle henkilökohtaisesti ankea siitä syystä että elän yksin ja olen työtön ja korn että Suomi on kutakuinkin kiinni silloin, samoin harrastus/seuratoiminta. Yksinäisyys on siihen aikaan vuodesta (kuten myös vuodenvaihde) raskasta mielenalaan. Tuttavatkin ovat kutakuinkin mökkeilemässä/lomailemassa ties missä.

        Niin, tuommoinen tilanne on kurja, jos kukaan ystävä ei ole saatavilla ja harrastuksetkin on kesälomalla. Minun ystävät eivät yleensä satu olemaan yhtä aikaa saavuttamattomissa. Minulla on myös joitakin semmoisia harrastuksia, joissa ei tarvii seuraa.


    • Anonyymi

      Fiilis on hiukan ristiriitainen. Alkaa loma ja reissu, se on huippu kivaa. Kiva päästä muihin maisemiin ja ottaa etäisyyttä toivottoman ihastukseni. Toisaalta hiukan mieltä vetää alas, ettei hän tullut töissä toivottamaan hyvää lomaa. Vaikka miksi olisi tullut eri kerrokseen siksi, ei tietenkään tullut.

      • Anonyymi

        Hauskaa ja rentouttavaa lomamatkaa sinulle, unohda koko nainen siksi aikaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa ja rentouttavaa lomamatkaa sinulle, unohda koko nainen siksi aikaa :)

        Kiitos. Mä yritän unohtaa, ihan todella yritän.


    • Anonyymi

      Mä en vaan kertakaikkisesti pysty unohtamaan mun ihastusta. Näen häntä kuitenkin töissä... Ja välimme ovat jokseenkin "oudot". Ennen moikkailtiin normaalisti, nyt tullut ihme vaihe että ei päin katsota saati edes moikattua. Ehkä tämäkin on oman pääni kuvitelmaa... Ehkä hän ei ole edes kiinnittänyt minuun huomiota. Ehkä musta on ihastus paistanut kilometrin päähän ja hän on aavistanut hieman oudosta käytöksestäni asian ja sen takia ei enää edes päin katso. Aivan kamalan pahalta tuntuu. Miksi hän voi olla niin ahdistunut jos on aavistanut ihastuneeni häneen. Tuskin edes on aavistanut, olen moikannut normaalisti, tosin ehkä katseestani on näkynyt jotain. En tiedä... Pääni tuntuu sumuiselta ja sekavalta... Haluaisin vain palata siihen hetkeen kun sain joskus katsoa häntä pitkään silmiin. <3 enkö enää koskaan saa... En uskalla enää edes katsoa häntä päin silmiin kunnolla siitä lähtien kun hän viileni käytökseltään...

      • Anonyymi

        Haetko itse hänen katsettaan vielä? Vai katsotko arasti altakulmien ja nopeasti katse sitten pois? Tiedän miten toisen katsetta voi kaivata. Leijun pilvissä, jos yks ihana nainen katsoo mua silmiin ja hymyilee. Voisin tuijottaa vaikka päivän, mutta en tietenkään niin tee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haetko itse hänen katsettaan vielä? Vai katsotko arasti altakulmien ja nopeasti katse sitten pois? Tiedän miten toisen katsetta voi kaivata. Leijun pilvissä, jos yks ihana nainen katsoo mua silmiin ja hymyilee. Voisin tuijottaa vaikka päivän, mutta en tietenkään niin tee...

        En enää... Jotenkin tuli sellainen olo et hän oon aavistanut ihastuneeni häneen ja hän viileni käytökseltään. Joten en osaa edes normaalisti käyttäytyä hänen seurassaan enää tuon viilenemisen jälkeen. Etten vaan ahdista häntä. Tuli surullinen olo, koska en ymmärrä miten hän olisi voinut tajuta että olen häneen ihastunut. Olen vaan hymyillyt ja joskus katsottiin pitkään toisiamme ja oltiin hiljaa... Sitten jossain vaiheessa tapahtui jotain ja hän viileni. En tajua miksi. Jos hän ei ole minuun ihastunut niin eikö silti saa hymyillä ja moikata normaalisti. En enää osaa, tosi vaikeaksi meni tilanne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää... Jotenkin tuli sellainen olo et hän oon aavistanut ihastuneeni häneen ja hän viileni käytökseltään. Joten en osaa edes normaalisti käyttäytyä hänen seurassaan enää tuon viilenemisen jälkeen. Etten vaan ahdista häntä. Tuli surullinen olo, koska en ymmärrä miten hän olisi voinut tajuta että olen häneen ihastunut. Olen vaan hymyillyt ja joskus katsottiin pitkään toisiamme ja oltiin hiljaa... Sitten jossain vaiheessa tapahtui jotain ja hän viileni. En tajua miksi. Jos hän ei ole minuun ihastunut niin eikö silti saa hymyillä ja moikata normaalisti. En enää osaa, tosi vaikeaksi meni tilanne..

        Moikkaa vaan normaalisti. Ehkä hän hämmentyy tunteitaan tai on myös ihastunut ja säikähtänyt sitä tai pelkää muiden huomaavan... Ehkä hän miettii samaa kuin sinä.. sitä reagoi toiseen helposti samoin kuin toinen ihan huomaamattaan. Mä ainakin haluaisin sen hymyn ja moikkauksen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkaa vaan normaalisti. Ehkä hän hämmentyy tunteitaan tai on myös ihastunut ja säikähtänyt sitä tai pelkää muiden huomaavan... Ehkä hän miettii samaa kuin sinä.. sitä reagoi toiseen helposti samoin kuin toinen ihan huomaamattaan. Mä ainakin haluaisin sen hymyn ja moikkauksen...

        Kiitos. Niinhän sitä pitäisi moikata normaalisti. Mutta kun ne kohtaamiset tulee niin yllättäen aina et menen lukkoon enkä tajua sanoa mitään. Tajuan kuinka tyhmältä tää kuulostaa kirjoitettuna ja sitä se onkin. En tajua miks se on niin vaikeeta. Melkein säikähdän nykyään kun näen hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Niinhän sitä pitäisi moikata normaalisti. Mutta kun ne kohtaamiset tulee niin yllättäen aina et menen lukkoon enkä tajua sanoa mitään. Tajuan kuinka tyhmältä tää kuulostaa kirjoitettuna ja sitä se onkin. En tajua miks se on niin vaikeeta. Melkein säikähdän nykyään kun näen hänet.

        Ne on varmaan ne tunteet jotka saa toimimaan niin kuin toimit. Kaipaat hänen katsettaan, pelkäät loukanneesi katseellasi, olet hämmentynyt... teitä saattaa olla jopa kaksi samojen tunteiden vallassa ihastuneena, kuvitellen torjutuksi tulemista ja hämillään miten kohdata toinen... Pääsettekö enää ollenkaan silmiinkatsomisasteelle edes etäältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on varmaan ne tunteet jotka saa toimimaan niin kuin toimit. Kaipaat hänen katsettaan, pelkäät loukanneesi katseellasi, olet hämmentynyt... teitä saattaa olla jopa kaksi samojen tunteiden vallassa ihastuneena, kuvitellen torjutuksi tulemista ja hämillään miten kohdata toinen... Pääsettekö enää ollenkaan silmiinkatsomisasteelle edes etäältä?

        Emme työskentele enää yhdessä. Samassa työpaikassa ollaan, eri osastoilla kuitenkin. Käytävällä, taukotilassa ja palavereissa voidaan kohdata.. Eli moikataan kun nähdään. Ei mulla ole mitään veruketta mitä keksisin mennä puhumaan hänelle. Taukotilassakin syödään ns omissa porukoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme työskentele enää yhdessä. Samassa työpaikassa ollaan, eri osastoilla kuitenkin. Käytävällä, taukotilassa ja palavereissa voidaan kohdata.. Eli moikataan kun nähdään. Ei mulla ole mitään veruketta mitä keksisin mennä puhumaan hänelle. Taukotilassakin syödään ns omissa porukoissa.

        Siis emme ole missään vaiheessa työskennelleet tiiviisti yhdessä. Joskus oltiin hetken aikaa samalla osastolla mutta ei ehditty olemaan kuin pari kertaa samassa vuorossa. Sen jälkeen hän vaihtoi toiselle alueelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Niinhän sitä pitäisi moikata normaalisti. Mutta kun ne kohtaamiset tulee niin yllättäen aina et menen lukkoon enkä tajua sanoa mitään. Tajuan kuinka tyhmältä tää kuulostaa kirjoitettuna ja sitä se onkin. En tajua miks se on niin vaikeeta. Melkein säikähdän nykyään kun näen hänet.

        Yritä saada tilanne normaaliksi. Ole kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, aloitat ikäänkuin alusta. Pitäisi onnistua aika helposti jos muuta ei ole ollut kuin katseita.


    • Anonyymi

      Parempikin voisi olla. Maanantai...

    • Anonyymi

      Hyvä päivä ollut ja hyvä fiilis jäi kun näin ihastukseni aamulla 💞

    • Anonyymi

      Ihana olo,kaukosuhteessa ja eilen saatiin väärinymmärrysten takia viestittely - yhteys kuntoon.I love her very much💗

    • Anonyymi

      Aika kyllästynyt, en saa ajatuksista edellistä suhdetta jos sitä voi siksi edes sanoa. Vieläkin tuntuu että vaan rakastan tätä ihmistä. Tilanne on toivoton toinen ei pysty suhteeseen ja kuitenkin sisimässäni tiedän hänen todella välittävän minusta valtavasti. Ei oo kovin helppoa ja joka aamu ja ilta vaan mietin tätä naista. Yritän mennä eteenpäin mutta tuntuu aika vaikealle.

      • Anonyymi

        Tietääkö hän ajatuksistasi? Miksi hän ei pysty suhteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö hän ajatuksistasi? Miksi hän ei pysty suhteeseen?

        Aikanaan kerroin kuin tunnen nyt vaan valehtelen jotta voitaisiin olla edes ystäviä. Ei mahdu elämään suhdetta. Asiaa nyt sen enempää aukaisemaan en rupea. Eilen vaan tuntu että pitää päästää johkin tuo pihalle.


    • Anonyymi

      Tänään on ollut hyvä päivä! Toivon että koko vuosi jatkuisi samaan malliin....

    • Anonyymi

      Ihme on jos en tule hulluksi.

      • Anonyymi

        No?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No?

        Mikä on epäselvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on epäselvää?

        Kiinnostuneena jäin miettimään, onko jokin tietty tilanne joka saa aikaan fiiliksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostuneena jäin miettimään, onko jokin tietty tilanne joka saa aikaan fiiliksesi?

        Kyllä on.


    • Anonyymi

      Rakastunut täällä. Valvon ja ajattelen orastavaa parisuhdetta. Tekee niin mieli laittaa viestiä vähän väliä mutta joutuu hiukan pitämään sormensa kurissa ettei ihan liikaa laita kun ei toinen ehkä halua noin paljoa mahdollisesti tukahduttavaa määrää rakkauden tunnustuksia, flirttejä (tiesmitä täältä nyt vaan voikin lähteä) .
      Elämäni nainen mulla synkkaa sun kanssa. Teen mitä vaan että tämä onnistuu niin etten vaan pahoita mieltäsi typeryyksilläni. Toivon vaan että jaksat mun yli innokkaita haaveita ja haluja meitä kohtaan. Vihdoinkin saa elää tätä elämää juuri oikein ja tuntea näin. Koen saavani täydellistä vastarakkautta.

      • Anonyymi

        Onnea teille:)


    • Anonyymi

      Aika huono tällä hetkellä. Monta ikävää asiaa on sattunut samaan aikaan. Mieli on aika maassa.

      Sairauden hoitoon käyttämäni lääke ei ole tehonnut ollenkaan. Veriarvot ovat vain huonontuneet. Annostusta nostettiin juuri kolmatta kertaa ja taas alkoi muutaman kuukauden odotus seuraavaan verikokeeseen. Ei ole mitään hengenvakavaa, mutta huolestuttaa silti.

      Töissä on epävarma tilanne. Pätkätöitä pätkätöiden perään. Nykyinen sopimus on loppumassa eikä tulevasta ole mitään tietoa. Pätkätöitä on jatkunut niin monta vuotta, että alan olemaan burnoutin partaalla.

      Muutenkin stressaa ja huolettaa. Elän kuin sumupilven keskellä.

    • Anonyymi

      Hieman alakuloa ilmassa. Olen alkanut epäillä vahvasti, että ihastuminen on yksipuolista ja vain minun puolelta olemassaolevaa. No kaunis tähtisilmä hän on jokatapauksessa ja mukava vaikkei minulle koskaan olisikaan tarkoitettu hän. Ehkä hän saa onnen jonkun toisen sylissä sitten ja jokatapauksessa onnea hänen elämäänsä toivon. Tietysti mieluiten hänet omaan syliini hellästi sulkisin ja suudelmin ja hellin hyväilyin hoivaisin.

      Halipula vaivaa. Kaipaan läheisyyttä ja rakkautta.

      • Anonyymi

        Yksipuolista, miksi päättelet niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksipuolista, miksi päättelet niin?

        Tavataan lähinnä minun ehdotuksesta. Tapaamisten välissä kuluu aina aikaa. Ilahdutaan, jos törmätään muuten ja jutellaan. Ennen katsottiin iloisesti toisiamme silmiin. Nyt katse menee sivuun. ..


    • Anonyymi

      Huono. En ole saanut tänään mitään aikaiseksi taaskaan...

    • Anonyymi

      Mielialat vaihtelee. Välillä olen onnellinen nykyhetkestä, siitä että olemme kuitenkin läheisissä väleissä erään naisen kanssa huolimatta siitä ettei välillämme ole enää mitään romanttista. Välillä taas iskee valtava haikeus ja epätoivo juuri samasta asiasta. Kunpa tunteille olisi off-nappi. Tai edes pause. Toivon kuitenkin, että hän on onnellinen ja tiedän että hän toivoo samaa minulle. Kaikesta huolimatta. Ja uskon, että päänsisäinen tunnemyrskynikin ajan mittaan laantuu.

      • Anonyymi

        Kuukausi kulunut. Edelleen ailahtelee mielialat. Tilanteesta ja hänen käytöksestään johtuen tuntuu kuitenkin, että enemmän bluesin puolella mennään. Niin paljon olisi sanottavaa, mutta tuntuu että ei ole enää sitä samaa häntä jolle puhuisi.


    • Olen positiivinen. Se on jännästi nykyään yleistä. Elämäni ei ole edes mallillaan. Ainakin mieliala ja fyysinen terveys ovat reilassa. Muut asiat ovat sitten oma lukunsa.

    • Anonyymi

      Aika neutraalia on viime aikoina ollut, saisi vaihteeksi tapahtua jotain...

      • Anonyymi

        Presiis samanlainen tilanne täällä. Täytynee itse aktivoitua, talvisaikaan helposti mökkiytyy asuntoonsa.


    • Anonyymi

      Huonolla. Somaattinen vointi huono, ja parisuhde huonossa jamassa, koska toisen on vaikea kestää huonoa somaattista vointia. Eipä tässä tälle tilanteelle paljon voi tehdä, joten samaa matalalentoa tiedossa jatkossakin.

    • Anonyymi

      Minua väsyttää kauheasti, kun viime viikko oli ihan mahdoton ja olin eilen illalla ulkona, niin ja vielä tänäänkin jossakin, mutta väsymys ei ole mieliala, eikä minulla ole paljon mitään mielialaa tänään, ehkä olen lievästi alakuloinen, kun on tämmöinen alakuloinen sää.

    • Anonyymi

      Väsyttää. Työpäivä takana..terveyspulmaa joka häiritsee, mutta paranee varmaankin. Halipula vaivaa..

    • Anonyymi

      Ärsyttää kaikki ja päätä särkee.

      • Anonyymi

        Täällä taas hammassärky...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä taas hammassärky...

        Niin, hammassärky on kyllä pahempi kuin päänsärky, paitsi migreeni.


    • Anonyymi

      Hieman huonolla.
      Mulla on ikävä näppy kasvoissa, ja olisin tahtonut sanoa jotain kaunista mun ihastukselle.
      Samoin kun halasimme, niin pelkäsin, että häntä yököttää, kun mulla on tälläinen rutto naamassa.
      Kumpa olisin tänään ollut itsevarma ja kaunis.

      • Anonyymi

        Ei tuommoinen mitään haittaa, hän varmasti keskittyi halaukseen, eikä mitään muuta huomannutkaan.


      • Anonyymi

        Hassua että ihastuksellani oli silloin juuri näppy naamassa jota oli selkeästi yrittänyt peittää. Olit se sitten sinä tai et, niin ainakin minä haluisin koko naisen, koko paketin, näppyjen kanssakin. Tollasella ei ole mitään merkitystä vaikka olenkin kriittinen itseäni kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua että ihastuksellani oli silloin juuri näppy naamassa jota oli selkeästi yrittänyt peittää. Olit se sitten sinä tai et, niin ainakin minä haluisin koko naisen, koko paketin, näppyjen kanssakin. Tollasella ei ole mitään merkitystä vaikka olenkin kriittinen itseäni kohtaan.

        Heh..
        Minun ihastukseni ei helposti ihastu, joten tuskin olet hän.
        Ihastuminen on kyllä kuluttavaa.
        Istut lähellä,
        pelkään
        vietti koskea tai antautua himolle
        on niin suuri.
        Koko ajan yritän pitää järjen tunteiden edellä, mutta ne kisailevat keskenään ja pelkään kontrollin menettämistä.
        Sitä hetkeä,
        kun painan sut vasten tiskipöytää, sitä hetkeä,
        kun upotan sormet sun hiuksiin..
        Mun sisällä sä olet kuin happo, sulatat kaiken tutun, poltat kokoajan.
        En tiedä miten tämä päätyy,
        enempää en uskalla itseäni nyt likoon laitaa, kun mulla ei sun tunteista ole mitään varmuutta.


    • Anonyymi

      Missäköhän palstan kaikki aikuisemmat naiset on? Aika hiljaista verraten viime aikoihin.

    • Anonyymi

      Todella huonolla ja typerällä fiiliksellä!
      ...kun on ihastunut tuntemattomaan ja varattuun. Hyvin menee siis!

    • Anonyymi

      Järjetön myrsky, ulkona lentelee ties mitä ilmassa ja joku kietale takertui niskaan, vihaan tämmöistä säätä.

    • Anonyymi

      Sunnuntai-iltapäivän haikeus.

    • Anonyymi

      Hyvällä mielellä, eilen oli niin mukavaa ystävien seurassa. Rentoa sunnuntaita kaikille!

      • Anonyymi

        Kiitos samoin,

        …. nolottaa että huomaan välillä kyttääväni tätä palstaa pakkomielteenomaisesti vaikka mulla ei ole mitään syytä odottaa, että kukaan kirjoittaisi tänne mitään mua koskevaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin,

        …. nolottaa että huomaan välillä kyttääväni tätä palstaa pakkomielteenomaisesti vaikka mulla ei ole mitään syytä odottaa, että kukaan kirjoittaisi tänne mitään mua koskevaa..

        Teen usein samaa, eikä itsellänikään ole siihen mitään järkevää syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen usein samaa, eikä itsellänikään ole siihen mitään järkevää syytä.

        Sama täällä..


    • Anonyymi

      Minulla on hyvä mieli, kun päätin viime viikolla, että en enää kirjoita tänne mitään ihastukseni kohteesta, kirjoitan vaan itsestäni ja asia-aiheista, sekä pintapuolisia juttuja ja muuta semmoista. Tunneasioille ja henkilöistä keskustelulle on muita areenoita.

      • Anonyymi

        Itse en koskaan kirjoita tänne ihastumisista tai muista tunneasioista, en myöskään yleensä osallistu muiden tunnekeskusteluihin. Pidän parempana jakaa näitä asioita ystävien kesken tai livetapaamisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en koskaan kirjoita tänne ihastumisista tai muista tunneasioista, en myöskään yleensä osallistu muiden tunnekeskusteluihin. Pidän parempana jakaa näitä asioita ystävien kesken tai livetapaamisissa.

        Juu, niin se on. Tämmöisillä palstoilla jotkut ihmiset suuttuvat ihme asioista ja kirjoittavat ilkeitä kommentteja, eikä kukaan halua semmoisia vastauksia omiin tunneasioihin, kun niistä tulee tosi paha mieli. Minäkään en enää aio osallistua muidenkaan tunneaiheisiin, kun semmoinen olisi epätasa-arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, niin se on. Tämmöisillä palstoilla jotkut ihmiset suuttuvat ihme asioista ja kirjoittavat ilkeitä kommentteja, eikä kukaan halua semmoisia vastauksia omiin tunneasioihin, kun niistä tulee tosi paha mieli. Minäkään en enää aio osallistua muidenkaan tunneaiheisiin, kun semmoinen olisi epätasa-arvoista.

        Joo, samat säännöt kaikille munkin mielestä.


    • Anonyymi

      Surullinen, umpitiessä. Ikävöin ja välitän naisesta jota en voi saada. Tunnen oloni toissijaiseksi, mitä olenkin ja tunteeseen tottuneena yritän elää omaa elämääni kun yhteistä ei voi olla.

      • Anonyymi

        Oletko kertonut hänelle tunteistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kertonut hänelle tunteistasi?

        Kyllä ja ei. Hän tietää, miten suuria tuntemuksia saa minussa aikaan ja olen sen suoraan näyttänyt käyttäytymiselläni ja teoillani. Suoria sanoja että olen ihastunut en ole käyttänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja ei. Hän tietää, miten suuria tuntemuksia saa minussa aikaan ja olen sen suoraan näyttänyt käyttäytymiselläni ja teoillani. Suoria sanoja että olen ihastunut en ole käyttänyt.

        Millaisilla teoilla esim? Jotkut voi olla tosi sokeita näissä asioissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisilla teoilla esim? Jotkut voi olla tosi sokeita näissä asioissa..

        Totta, mulle on eräs nainen näyttänyt ystävällisyydellään ym, että on kemiaa. Mutta totuus taitaa olla se, että en koskaan tosielämässä sais häntä. Olen niin ihastunut, että kuvittelen tietenkin kaiken tarkoittavan jotain ja sit toisaalta jotenkin tiedän, että se on mun omaa toiveajattelua ja kuitenkaan en voi sitä tietää, koska ei olla puhuttu asiasta suoraan.

        Mielummin haaveilen hänestä, kun saan suoran torjunnan, sillä tänä unelma antaa mulle voimaa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mulle on eräs nainen näyttänyt ystävällisyydellään ym, että on kemiaa. Mutta totuus taitaa olla se, että en koskaan tosielämässä sais häntä. Olen niin ihastunut, että kuvittelen tietenkin kaiken tarkoittavan jotain ja sit toisaalta jotenkin tiedän, että se on mun omaa toiveajattelua ja kuitenkaan en voi sitä tietää, koska ei olla puhuttu asiasta suoraan.

        Mielummin haaveilen hänestä, kun saan suoran torjunnan, sillä tänä unelma antaa mulle voimaa elämässä.

        Oletko sä näyttänyt hänelle myös pitäväsi hänestä, edes jollain tasolla?

        Ja älä nyt etukäteen päätä ettet häntä vois saada. Se toki voi olla asia jota ihastuksesikaan ei vielä tiedä, ellet tee asian eteen jotain!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sä näyttänyt hänelle myös pitäväsi hänestä, edes jollain tasolla?

        Ja älä nyt etukäteen päätä ettet häntä vois saada. Se toki voi olla asia jota ihastuksesikaan ei vielä tiedä, ellet tee asian eteen jotain!

        Olen kyl tavallaan näyttänyt! Kyl hänen pitäs tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyl tavallaan näyttänyt! Kyl hänen pitäs tietää.

        No tavallaan ja tavallaan, pitäisi ja pitäisi... Ei noita lasketa. Pitää olla suoraan sanottua jos haluaa että viesti menee oikeasti perille.


    • Anonyymi

      Perhosia vatsassa ja hymyilyttää koko ajan. Sain ihastukseltani tänään ihanan hymyn ja katseen :)

      • Anonyymi

        Minäkin, taidan olla valmis seuraavaan liikkeeseen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin, taidan olla valmis seuraavaan liikkeeseen ;)

        Mitä ajattelit seuraavan liikkeen olevan? Uskaltaisinpa itsekin edetä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelit seuraavan liikkeen olevan? Uskaltaisinpa itsekin edetä..

        Oon ihastunut myyjään, seuraavan kerran kun hän on töissä niin arvelin numeron antaa hänelle, ollaanhan tässä toisiamme jo jonkun aikaa tuijoteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihastunut myyjään, seuraavan kerran kun hän on töissä niin arvelin numeron antaa hänelle, ollaanhan tässä toisiamme jo jonkun aikaa tuijoteltu.

        Toi yhteystietojen pyytäminen tai antaminen on vaikein osuus.. sen kun saa itsestään irti, loppu kyllä sujuu.


    • Anonyymi

      Hyvin huono fiilis. Takana pitkä liitto. Nyt mietin sitä, mistä saada sosiaalista elämää, koska ystäviä ei ole ja niillä vähilläkin on omat elämänsä. Ja sitäkin, onko minulla enää mitään annettavaa kenellekään.

    • Anonyymi

      Tutkassani on ollut eräs henkilö, jonka oletin ensivaikutelmien perusteella tietynlaiseksi eikä kiinnostus noussut sen vuoksi kovin korkealle ("joo näitähän on nähty, ei mun tyyppiä lainkaan"). Nyt kuitenkin sain nähdä tästä ihmisestä täysin uuden puolen ja virhekäsitykseni saivat kertaheitolla kyytiä. Äkkiä tuntuukin, että minut on pitkästä aikaa haastettu ja suorastaan ravisteltu hereille. Nyt odotan innolla että näemme taas. Kyllä se elämä vaan vielä välillä yllättää.

      • Anonyymi

        Ihanaa, että elämä on yllättänyt sinut! Mitä hänessä oli, että ei aluksi sytyttänyt, mutta sitten oikein ravisteli? Mitä hän teki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, että elämä on yllättänyt sinut! Mitä hänessä oli, että ei aluksi sytyttänyt, mutta sitten oikein ravisteli? Mitä hän teki?

        Muakin kiinnostaa mikä hänessä sai kääntämään kelkkasi 😀


    • Anonyymi

      Hyvä fiilis herätä auringonpaisteeseen, vaikka yksin herää kin. Valoisaan on kiva lähteä viikon pitkälle juoksulenkille. Illalla pieni mahdollisuus, että näen hänet. Ja huomenna parempi mahdollisuus, että ollaan kumpikin töissä.
      Ei siis mitään erikoista tiedossa, mutta ihan mukavilla tunnelmilla mennään.

      • Anonyymi

        Piristää tosiaan kun aurinko paistaa, pitäisi ryhdistäytyä ja aloittaa liikunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piristää tosiaan kun aurinko paistaa, pitäisi ryhdistäytyä ja aloittaa liikunta.

        Mulle liikunta /juokseminen on arkea siinä kun työkin. Itselle tosi tärkeä ja voimia tuova juttu. Joten suosittelen jirain liikuntaa. Lähde siis tänään vaikka kävelylle kivasn säähän. Aurinkoa päivääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle liikunta /juokseminen on arkea siinä kun työkin. Itselle tosi tärkeä ja voimia tuova juttu. Joten suosittelen jirain liikuntaa. Lähde siis tänään vaikka kävelylle kivasn säähän. Aurinkoa päivääsi.

        Samoin sinnepäin, itsellä jäi liikunta syksyllä pois, nyt uusi aloitus!


      • Anonyymi

        Tänään näin sut. Olisin halunnut koskea, oikeasti olisin halunnut suudella sua. No, en tietenkään voinut. Sä kyllä kosketit, mutta "hyvästä syystä". Taas musta tuntuu, että nyt hakeudut lähelle ja se kyllä sopii mulle, jos niin on. Olet niin kaunis, sekä ulkoisesti, että sisäisesti. Ensi viikolla ei nähdä, mutta en anna sen masentaa.


    • Anonyymi

      Mihin se aamuinen keskustelu on kadonnut?

      • Anonyymi

        Ehkä joku piti sitä sopimattomana ja ilmoitti ylläpidolle. Itse en sitä tehnyt vaikkei aihe tänne kuulunutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku piti sitä sopimattomana ja ilmoitti ylläpidolle. Itse en sitä tehnyt vaikkei aihe tänne kuulunutkaan.

        Mitä siinä puhuttiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siinä puhuttiin?

        Joku aloitti taas keskustelun sadomasokismista. Moni saattoi kokea sen pelottavana ja ahdistavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku aloitti taas keskustelun sadomasokismista. Moni saattoi kokea sen pelottavana ja ahdistavana.

        Mikä pelottava keskustelu? Minä en ole nähnyt semmoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pelottava keskustelu? Minä en ole nähnyt semmoista.

        Täältä poistettiin ketju jossa kyseltiin oletko dominoiva vai alistuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pelottava keskustelu? Minä en ole nähnyt semmoista.

        Onko täällä käyty joku pelottava kekustelu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä poistettiin ketju jossa kyseltiin oletko dominoiva vai alistuva.

        Minä en nähnyt sitä.


      • Anonyymi

        Meni multa ohi.


    • Anonyymi

      Ahdistaa tavallaan eilinen exän näkeminen, millon himo häviää tätä ihmistä kohtaan.

    • Anonyymi

      Ahdistaa eilinen exän näkeminen, himo ei häviä tätä ihmistä kohtaan.

    • Anonyymi

      Mulla on iso ikävä.
      Viimeisin keskustelu jäi kesken.
      Kun olit siinä niin lähellä ja niin sielu auki, olisinpa koskenut sua.
      Miksi koskaan kerron mitä tunnen sua kohtaan.
      Niillä sanoilla lukitsin itseni,
      kosketus tuntuu väärältä,
      ehdotus tehdä jotain yhdessä mahdottomalta
      ja satunnaiset kohtaamiset,
      niitä pelkään eniten.
      Miten meillä on omat elämät, jotka risteilee, mutta johtaa tilanteisiin, missä haluaisin olla vain sun kanssa.
      En koskaa koske, en koskaa enään yritä,
      Mutta sä tiedät missä mä oon, jos susta tuntuu, että mä olen avain sun lukkoon.

      • Anonyymi

        Koske tai sano jotain spesiaalii jos tulee tilaisuus! Se avaa mun lukon, otan kopin ja alan aktiiviseksi.
        Keskustelu oli kömpelöä mun puolelta ja ajoitus huono, vetäydyin mutta toivon, että tämä vielä etenee! Olet upea, haluan sinut!


      • Anonyymi

        Onko tämä se opettajan ja oppilaan välinen tilanne?


      • Anonyymi

        Nyt on pakko kysyy, että mimme tää menee?
        Kuinka tunnetaan ja missä yleensä tavataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä se opettajan ja oppilaan välinen tilanne?

        En tiedä... ainakin on minun oppilaan puolelta. En tiedä kuka tuo toinen on. (Mutta taitaa olla toiveajattelua, olen niin ihastunut siihen opettajaan!)


    • Anonyymi

      Voi kun tulisi jo kevät, minä en tykkää tämmöisestä säästä.

      • Anonyymi

        Sinulla on lähituntuma sydämeeni. Näet sieluuni, kun vain katsot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on lähituntuma sydämeeni. Näet sieluuni, kun vain katsot.

        Minnepäin tämä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on lähituntuma sydämeeni. Näet sieluuni, kun vain katsot.

        Minuako tarkoitat, minulla on kyllä semmoinen tutkiva katse, kun haluan tietää mitä toinen ajattelee ja tuntee.


      • Anonyymi

        Kevättä odotellessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on lähituntuma sydämeeni. Näet sieluuni, kun vain katsot.

        Haluan koskea sun sydämeen. Haluan uskaltaa katsoa sinua.


    • Anonyymi

      Olen niin pettynyt sinuun. Luulin löytäneeni sielunkumppanini mutta löysinkin vain pelailevan, omaa etua tavoittelevan k*sipään.
      Jollakin lailla yrität yhä roikkua minussa ja saada huomiotani mutta viimeiset touhusi olivat liikaa, ymmärsin vihdoin millainen olet oikeasti ihmisenä ja sinunlaisesi haluan pitää tietyllä etäisyydellä. Olisin antanut sinulle koko maailmani ja olisin voinut olla jopa ystäväsi mutta sinä pilasit kaiken omituisella leikilläsi. Et ollut rehellinen, et suora, et johdonmukainen ja nyt näen miten väärin kohtelit minua alusta alkaen. En silti toivo sinulle pahaa mutta en voi kiistää että yleensä what goes around, comes around. Näemme yhä arkisin mutta se lämpö on nyt kadonnut mitä tunsin sinua kohtaan ja sinua katsoessasi. Hyvää jatkoa

      • Anonyymi

        Voi kauhee... mitä hän on tehnyt sulle??


      • Anonyymi

        Tarkista nyt ainakin faktat ennen kuin tuomitset... jyrkkää tekstiä. Miten hän oli epärehellinen sua kohtaan?


    • Anonyymi

      Hän on pitänyt minua ns. löysässä hirressä alusta saakka ja varsinkin kun paljastin tuntemuksiani hänelle. Viime illanvietossa hän sähläsi menemään lähes tulkoon silmieni edessä ja en enää oikeen pysty näkemään häntä minään muuna kuin halpamaisena lutk*na. Olen vellonut jonkin aikaa näissä ristiriitaisissa tuntemuksissa ja hän on varmasti sen huomannut..kylmää, kuumaa, kylmää..en jaksa enää hukata aikaani johonkin p*askaan, varsinkaan rakkauttani.
      Ainut mikä ehkä voisi korjata välejämme olisi edes joku selitys häneltä mutta luulen että sitä en tule saamaan. Ei hän osaa ottaa vastuuta oikeen mistään niin tuskin tästäkään. Hän oli minulle tärkeä ja nyt jopa ajattelen että olisi parempi kun ei oltaisi ikinä tavattu

      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä ettei hän välitä sinusta... eteenpäin vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä ettei hän välitä sinusta... eteenpäin vaan!

        Hyvää yötä kultaseni. Minulla on hyvä mieli.


      • Anonyymi

        Itse olen myös joutunut kokemaan samanlaista.
        Ja sit vasta helpotti kun ymmärsin viimein jättää ihmisen kokonaan taakseni elämässäni ja rupesin keskittymään omaan hyvinvointiini ja pelkästään itseeni.


    • Anonyymi

      Lopettakaa keskustelun sotkeminen.

    • Anonyymi

      Tällä palstalla ei pysty enää kommunikoimaan niin kuin ennen vanhaan. Ei saa selvää kuka vastaa kenellekin jne. Ihan mahdoton saada mitään asiaa selväksi, aika turhauttavaa.

      • Anonyymi

        Joo, musta tuntuu että suurin osa ei edes tunne toisiaan ja vastaa kenelle tahansa mitä tahansa.


      • Anonyymi

        Sama fiilis tulee.


      • Anonyymi

        Ehkä osa kirjoittaa tänne ihan randomisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä osa kirjoittaa tänne ihan randomisti.

        Miksi kukaan kirjoittaisi umpimähkään, mitä hyötyä siitä olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan kirjoittaisi umpimähkään, mitä hyötyä siitä olisi?

        No en tiedä, tuli vain mieleen..


      • Anonyymi

        Puhutaan muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, musta tuntuu että suurin osa ei edes tunne toisiaan ja vastaa kenelle tahansa mitä tahansa.

        Miten anonyymi palstalla voisi tunteakaan...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan kirjoittaisi umpimähkään, mitä hyötyä siitä olisi?

        Vaikka sulla onkin agenda, ei se tarkoita että kaikilla olisi;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten anonyymi palstalla voisi tunteakaan...?

        Aika helposti;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten anonyymi palstalla voisi tunteakaan...?

        Mikä olisi motiivi kirjoittaa silloin jos ei tuntisi ketään lukijaa?;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sulla onkin agenda, ei se tarkoita että kaikilla olisi;)

        Älä viitsi, ihan kuin sinulla sitten ei olisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten anonyymi palstalla voisi tunteakaan...?

        Mitä vitsiä on kirjoittaa jos se ei ole osoitettu kenellekään? Ajankuluksiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi, ihan kuin sinulla sitten ei olisi!

        Saattaa ollakin, mutta sä et tiedä mikä se on;)


      • Anonyymi

        Puhutaan muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä olisi motiivi kirjoittaa silloin jos ei tuntisi ketään lukijaa?;)

        Itse en oleta täältä ketään tuntevani, enkä tunnekaan. Kirjoitan anonyymina anonyymikeskustelupalstalle. Toki jotkut jotka avautuvat pitkästi omasta tilanteestaan, jäävät mieleen mutta en heitä silti "tunne".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan muualla.

        Keskittykää omiin asioihinne, minä en puhu teille enää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskittykää omiin asioihinne, minä en puhu teille enää mitään.

        Jep jep joo taas..


      • Anonyymi

        Näkyy taas olevan häirintää palstalla, kannattanee siirtyä keskustelemaan muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy taas olevan häirintää palstalla, kannattanee siirtyä keskustelemaan muualle.

        Olkoon miten tahansa, mutta minä en ainakaan jaksa enää kirjoittaa tänne, kun ei kerran mitään tapahdu, vaikka kuinka kauan odottaisi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe