Hei! Olen juuri 47 vuotta täyttänyt nainen. Hormonikierukan poistatin viime toukokussa ja kierto on sen jälkeen ollut säännöllinen. Vuotopäivien määrä nyt kuitenkin askarruttaa ja mietityttää. Mulla siis menkat tosi niukat, kestävät yleen 3-4 pv keskimäärin. Edellisessä kierrossa vuotoa tuli vähän enemmän, mutta vuotopäivät pysyi tuossa määrässä. Nyt oli tosi niukat menkat , joita vähän ihmettelinkin, mutta sitten alkoi tiputella ja on tiputellut monena päivänä, nyt menossa 7 pv menkkojen alusta ja edelleen tulee pientä tiputtelua. Tämä huolestuttaa mua nyt ihan kympillä, että mistä johtuu =( On siis ihan tiputtelua, tulee pyyhkiessä pientä veriviirua, tai pöksyissä pikkurillin kynnenpään kokoinen tahra, ei enempää.
Kertokaa nyt rakkaat kanssasiskot, onko teillä ollut vastaavaa? Vaihteleeko vuodon määrä ja vuotopäivät kiertojen välillä paljonkin?
Menkoista ja vähän muustakin...
Anonyymi
3
69
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä enempi tulee ikää, sen enempi menkat tekee kaikenlaisia poikkeamia.
- Anonyymi
Käytin muutaman vuoden Qlaira pillereitä ja menkat olivat silloin säännölliset ja kivuliaat,mutta niukat loppuaikoina. Lopetin ja nyt ei sitten menkkoja ole pariin kuukauteen tullut ollenkaan. Olen yli 50v enkä raskaana.
- Anonyymi
Voi kuitenkin menkat vielä tulla takaisin. Itselläni oli 2-3 kk taukoja, kunnes sitten jäivät kokonaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747314Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131612- 181569
- 101569
- 521568