En tiedä onko tämä paras kanava lähestyä tällä asialla, mutta kerron silti asiani lyhyesti.
Olisin valmis harkitsemaan kumppanuusvanhemmuutta itsellisen naisen kanssa. Perustelut saat tietää ottamalla minuun yhteyttä. Joka tapauksessa asiaan liittyy pitkällinen harkinta, tosin harkinta jatkuu edelleen. Se mihin suuntaan asia kallistuu riippuu pitkälti siitä, löytyykö sopivaa henkilöä, joka on keskinäisessä yhteisymmärryksessä valmis etenemään asiassa.
Toki minulla on muutamia ehtoja, joista en voi tinkiä. Naisen elämän on oltava tasapainossa niin ulkoisia, kuin sisäisiäkin seikkoja ajatellen. Nämä ovat kuitenkin mahdollisen lapsen kannalta elimellisen tärkeitä asioita. Lisäksi toivoisin, että nainen olisi valmis kantamaan päävastuun lapsen kasvattamisessa.
Mitä minuun tulee, motiivini ovat hyvin perusteltavissa. En myöskään usko tuottavani pettymystä, mikäli jollakulla on odotuksia ulkoisten tai sisäisten ominaisuuksien suhteen.
Huomioin ainoastaan asialliset yhteydenotot (yv).
Kiitos.
Terv. mies Uudeltamaalta
Kumppanuusvanhemmuus
1
167
Vastaukset
Yhteydenottoa varten: katso profiili.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841