Hei!
Samsung kuivausrumpuun tulee vikakoodi "HE"
Miten voin itse sen korjata ja kuitata vikakoodin?
DV80F5E5HGW
Samsung kuivausrumpu vikakoodi HE
10
11565
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, minuakin kiinnostaisi.
- Anonyymi
Itse joutunut huollossa käyttämään jossa on kone puhdistettu ja vikakoodi poistettu.
- Anonyymi
Olen onnistunut tämän videon avulla kuittaamaan oman Samsungin vikakoodit..sihdit kannattaa ennen näitä putsata..mulla aina ollut kyllä tukossa nukkapuoli kun koodi on tullut..olen siis ilman noita videon loppupyörityksiä saanut oman toimimaan..
https://www.youtube.com/watch?v=5cQE-S3ksBI- Anonyymi
Kiitos tästä videopätkästä! Jo toimii taas meidän kuivuri!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä videopätkästä! Jo toimii taas meidän kuivuri!!!
Samoin täällä! Tämä oli aivan loistava juttu!
- Anonyymi
Sama täällä. HC-koodi lähti.
- Anonyymi
Kiitos videosta toimii taas
- Anonyymi
Kiitos tuhannesti tästä videosta!!! Taas toimii!
- Anonyymi
Kuivaus rumpu pyörii / Poistoveden säiliö. EI VETTÄ
…siis jatkaa pyörittämistä … Mihin VESI menee? ? - Anonyymi
Kuivausrumpusikin nauraa sulle kun menit sen ostamaan. Sitten, jos saat virhekoodin ROTFL olet pulassas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728