Hei!
Samsung kuivausrumpuun tulee vikakoodi "HE"
Miten voin itse sen korjata ja kuitata vikakoodin?
DV80F5E5HGW
Samsung kuivausrumpu vikakoodi HE
8
10696
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, minuakin kiinnostaisi.
- Anonyymi
Itse joutunut huollossa käyttämään jossa on kone puhdistettu ja vikakoodi poistettu.
- Anonyymi
Olen onnistunut tämän videon avulla kuittaamaan oman Samsungin vikakoodit..sihdit kannattaa ennen näitä putsata..mulla aina ollut kyllä tukossa nukkapuoli kun koodi on tullut..olen siis ilman noita videon loppupyörityksiä saanut oman toimimaan..
https://www.youtube.com/watch?v=5cQE-S3ksBI- Anonyymi
Kiitos tästä videopätkästä! Jo toimii taas meidän kuivuri!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä videopätkästä! Jo toimii taas meidän kuivuri!!!
Samoin täällä! Tämä oli aivan loistava juttu!
- Anonyymi
Sama täällä. HC-koodi lähti.
- Anonyymi
Kiitos videosta toimii taas
- Anonyymi
Kiitos tuhannesti tästä videosta!!! Taas toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231