Ympärileikkaus toipuminen

Anonyymi

Moro! Kävin ympärileikkaukses 11 päivää sitte. Ihan hyvin ruvennu parantumaan mutta! Oon laittanu boxereihin sellasia 10x10 "harsolappuja" ja virtsaputkenpää ja tuo terskan alapuolella oleva jänne jää kiinni kokoajan ja sitte nipistää jos liikahtaa housuus ja sitte ku menee esim vessaan joutuu liottaa vetellä että saa irti jänteestä ja ottaa sairaankipeetä. Mulla tosiaa jännettä samalla korjattiin ja siinä on sellasta et vois tulla rupea mut ei oo tullu. Ja tänään eka päivä töis saikun jälkee ja nyt jo helvettiä tämä homma. Varmaan jollaki samoja kokemuksia olisko mahdollisesti neuvoja miten tätä vois helpottaa? Mitä paan housuihin tai mitä teen ettei tartu laput tai housut kiinni?

4

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytin samaa 10x10 lappoa ja samoja haasteita oli mullakin. Tosin mulla ongelmana oli märkivä terska kun esinahka oli osittain kasvanut kiinni terskaan ja sitä sahailtiin irti toisistaan. Mutta tosiaan se kohta jäi usein kiinni siihen haavalappoon. Itse en keksinyt mitään ratkaisua siihen. Käytin kyllä jotain antibioottista rasvaa kun ei meinannut parantua niin se vähän helppas siinä juuttumisen ehkäisyssä. Joku tiiviimpi suoja boksereiden suojana olis hyvä, kun ei olisi niin huokoista. Jos ei sulla oo mikään paikka ns auki niin sitten vaikka kangaslappuja leikata jostain pestystä vaatteesta, minkä laittaa suojaksi housuihin.

• Anonyymi

Mulla kans just tehty ja oon pyyhkässy vaseliinia lappuihin ja sidettä päälle. Ei tartu niin pahasti ja lähtee viimeistään liottamalla helposti irti. Apteekissa varmaan myydään myös semmosia rasvalappuja tai vähä ku verkkoa jota voi myös laittaa ihoa vasten.

Koko ajanhan ei vissiin kannata pitää kuitenkaan siteen sisällä. Mulla ollu lähinnä yöllä että saa paremmin nukuttua (pelkät löysät shortsit jalassa).

• Anonyymi

Joo ei se parantuminen niin tarkkaa ole, mutta tärkeinä on saada se esinahka synagogan suolatiinuun.

• Anonyymi

Vittuako siinä rutiset, olet sitten koko elämäsi Ns. Leikkomuna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2578
    2. 135
      1974
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1301
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1143
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1132
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1099
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1093
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1058
    Aihe