SKONEET kodinkoneet

Anonyymi

Myy torissa kodinkoneita. Miedän perheeseen sattui rikkinäinen kone joka vaihdettiin uuteen rikkinäiseen koneeseen :( En tiedä mistä koneet tulee. Katsotaan onnistuuko palautus. Kuitit kyllä kirjoittavat.

Mitä kokemuksia muilla?

13

7948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saatko taas eri koneen tilalle vai mikä on tilanne? Juuri ajattelin tänään mennä Skoneen yhtä jääkaappipakastinta katsomaan mutta en tiedä uskallanko nyt sitten ostaa. Hinta on kuitenkin 200 € niin tuollaista summaa ei haluaisi laittaa hukkaan.

• Anonyymi

Saatiin palautettua kone ja rahat takaisin mutta asiassa kesti kauan ja oli jotain auto-ongelmaa myyjällä ym. Lopulta kaikki siis päättyi hyvin ja reilusti mutta aiheutti paljon turhaa vaivaa ja myyjää on vaikea saada yhteyttä ongelmatilanteissa.

• Anonyymi

Kun muutin seurustelukumppanin kanssa yhteen ja myin oman pyykinpesukoneen Tori.fi:n kautta pois. SKONEET kävi hakemassa sen ja oletettavasti myivät eteenpäin voitolla. Tosin oli edelleen ihan toimiva laite vaikkakin äänekäs.

• Anonyymi

Minun kohdalla tuo skoneet teki oharit noudon suhteen. Olin myymässä pesukonetta tori.fi:n kautta ja sain viestin naiselta, joka halusi ostaa pesukoneen ja hakea sen muutaman päivän päästä. Sovimme noudon ja kellonajan. Kun tsekkasin noutopäivänä viestit, oli viestiketjussamme naisen nimi/yhteystiedot muuttuneet yhtäkkiä skoneet-nimeksi. Hakupäivänä odottelin noutoa sovitulla kellonajalla. Kukaan ei kuitenkaan tullut hakemaan konetta. Laitoin ystävällisen viestin perään, että missä tämä henkilö mahtaa viipyä. Vasta tunti alkuperäisen noutoajan jälkeen sain skoneet-taholta viestin, että hänellä oli mukamas auto-ongelmia ja että myy jollekin muulle.

Arvatkaa ketuttiko.

• Anonyymi

Me ostettiin liesi joka oli rikki, takuuta antoi 1kk ja nyt kun olen yrittänyt palauttaa rikkinäistä laitetta niin myyjä ei vastaa, älkää vaan ostako mitään.

• Anonyymi

Minä ostin skoneet myyjältä pyykinpesukoneen ja muutaman pesukoneellisen jälkeen ei ole mitään pahaa sanottavaa. Koneita säilytetään uudessa lämpimässä talliosakekompleksissa Ikean lähellä, samassa osoitteessa talleja on useita, joten kannattaa kysyä tallinnumero niin löytää perille helpommin. En usko, että hän myy tarkoituksella rikkinäisiä koneita, ehkä edellinen omistaja on myynyt rikkinäisenä.. Omilla kokemuksilla voin suositella, palaan asiaan jos jotain ilmenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ostin skoneet myyjältä pyykinpesukoneen ja muutaman pesukoneellisen jälkeen ei ole mitään pahaa sanottavaa. Koneita säilytetään uudessa lämpimässä talliosakekompleksissa Ikean lähellä, samassa osoitteessa talleja on useita, joten kannattaa kysyä tallinnumero niin löytää perille helpommin. En usko, että hän myy tarkoituksella rikkinäisiä koneita, ehkä edellinen omistaja on myynyt rikkinäisenä.. Omilla kokemuksilla voin suositella, palaan asiaan jos jotain ilmenee.

myyjä kirjoittelee.

• Anonyymi

Itsekin ostin pari kuukautta sitten pesukoneen ja sitä ennen, olisiko reilu vuosi sitten side by side jääkaapin ja molemmat toimivat just niin kuin pitääkin. Myyjä tai asentaja tai kuka lie olikaan oli erittäin asiantunteva ja selitti juurta jaksain jääkaapin käyttöohjeet.
      Ei siis mitään pahaa sanottavaa. Puhelimeenkin vastasi aina säntillisesti kun hieroimme kauppoja.

• Anonyymi

Liittyykö tähän myyntiin pariskunta Nyholm ?

• Anonyymi

Ei kannata myydä, ostaa tai olla missään tekemisissä. Olimme antamassa pois vanhaa pesukonetta ja kun sovittu ajankohta koitti, ei henkilöstä kuulunut mitään. Puoli tuntia sovitun ajan jälkeen vaivautui vastaamaan että puoli tuntia menee vielä ja syynä taas kas kummaa, auto-ongelmia. Helpommalla pääsee jos jättää vastaamatta hänen viesteihin.

• Anonyymi

Toni Mikael Nyholm orimattila (s. 11.7.92) on tuomittu vankilaan, Onnittelut vielä voitosta ja kaikesta

• Anonyymi

Minun kokemukseni oli huono. Ostettiin häneltä side by side -jääkaappi. Myöhemmin huomattiin, että puuttuvat vesiletkut. Ostettiin ne itse. Kun vesi yhdistettiin jääkaappiin, huomattiin, ettei jää tee, koska jokin spiraali on rikki. En suosittele tekemään kauppaa hänen kanssaan.

• Anonyymi

Myy kodinkoneliikkeiden kuskien varastamia koneita. Ostaa kuskeilta asiakkailta tulleet koneet, jotka ovat oikeasti kodinkoneliikeiden omistamia ser laitteita ja myy torissa sitten eteenpäin. Epäilen suuresti myös maksaako yritys minkäänlaisia veroja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe