Oudosti taas katosi asiallinen ketju, laitetaan sitten uusi mihin herra numeromies voi huomenissa vastikkeensa laittaa.
https://aijaa.com/owl9s2
Kadonnut ketju..???
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mullaki on facekavereita matkoilla, sekä baarityttöjä, kaikilla kamerat ja fifi.
Jos tämäkin aloitus katoaa, syykin on silloin aivan selvä.
- Anonyymi
Ongelmat ne näemmä sulla varsin vakavat siellä thaimaassa.
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, minulla joka oikeasti olen Thaimaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"siellä thaimaassa" tässä senssuliino myöntää olevansa suomessa.
kävipä moka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"siellä thaimaassa" tässä senssuliino myöntää olevansa suomessa.
kävipä moka.Sinulle kaikki on senssuja, hyvä niin, alkaan uskomaan väitteseen että senssu on aivopessyt sinut.
- Anonyymi
Kuskannu ne mannemuijan virkkaamat pöytäliinatkin Thaimaahan?
Kovin hiljaiselta näyttää tuolla "Hua Hinin" suunnalla.
Siitä on helppo vetää omat johtopäätökset..Meillä täällä thaimaassa duunarikin voi tammikuussa kahvinsa nauttia ulkosalla.
Kuinkahan palstan miljonääri sen tekee...?
https://aijaa.com/YnQlut- Anonyymi
Lienee juovan terdellä terveysjuomaa riippukeinussa lukien historiaa ja tähtitiedettä.
- Anonyymi
Outoja kuvia Tuksusta.
- Anonyymi
Aloituksen kuvassa.
Tässä hitaallakäyvälle.
Tämän avasin numballin vastausta odottamaan..- Anonyymi
Ota Pilleri poju, se auttaa pääkipuus, 2 Saraa auttaa 10 minuutissa.
Anonyymi kirjoitti:
Ota Pilleri poju, se auttaa pääkipuus, 2 Saraa auttaa 10 minuutissa.
Niin näkyikö siellä ikkunasta lunta,? Meillä täällä thaimaassa edelleen mukavan lämmintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184711Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1432043Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181969- 811596
- 1461515
- 161404
- 1041022
- 124862
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849