Oudosti taas katosi asiallinen ketju, laitetaan sitten uusi mihin herra numeromies voi huomenissa vastikkeensa laittaa.
https://aijaa.com/owl9s2
Kadonnut ketju..???
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mullaki on facekavereita matkoilla, sekä baarityttöjä, kaikilla kamerat ja fifi.
Jos tämäkin aloitus katoaa, syykin on silloin aivan selvä.
- Anonyymi
Ongelmat ne näemmä sulla varsin vakavat siellä thaimaassa.
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, minulla joka oikeasti olen Thaimaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"siellä thaimaassa" tässä senssuliino myöntää olevansa suomessa.
kävipä moka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"siellä thaimaassa" tässä senssuliino myöntää olevansa suomessa.
kävipä moka.Sinulle kaikki on senssuja, hyvä niin, alkaan uskomaan väitteseen että senssu on aivopessyt sinut.
- Anonyymi
Kuskannu ne mannemuijan virkkaamat pöytäliinatkin Thaimaahan?
Kovin hiljaiselta näyttää tuolla "Hua Hinin" suunnalla.
Siitä on helppo vetää omat johtopäätökset..Meillä täällä thaimaassa duunarikin voi tammikuussa kahvinsa nauttia ulkosalla.
Kuinkahan palstan miljonääri sen tekee...?
https://aijaa.com/YnQlut- Anonyymi
Lienee juovan terdellä terveysjuomaa riippukeinussa lukien historiaa ja tähtitiedettä.
- Anonyymi
Outoja kuvia Tuksusta.
- Anonyymi
Aloituksen kuvassa.
Tässä hitaallakäyvälle.
Tämän avasin numballin vastausta odottamaan..- Anonyymi
Ota Pilleri poju, se auttaa pääkipuus, 2 Saraa auttaa 10 minuutissa.
Anonyymi kirjoitti:
Ota Pilleri poju, se auttaa pääkipuus, 2 Saraa auttaa 10 minuutissa.
Niin näkyikö siellä ikkunasta lunta,? Meillä täällä thaimaassa edelleen mukavan lämmintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055