Jossain vanhassa nostossa keskusteltiin tavanomaisen pilkallisesti Talbotista.
Minua kuitenkin kiinnostaa Talbot, erityisesti Tagora, Matrakin menettelisi.
Talbot Lagoon ei kyllä saldo riitä.
Ulkomuodoltaan monet varmasti tunnustavat Talbot Sunbeamin Lotus versiona. joka näyttää varsin horisonttimaiselta, mutta on aivan eri auto.
Läheltä liippaa myös Chrysler 180 joka voisi tulla kyseeseen.
Solarakin minulla oli ja meni, samoin Horizon.
Talbot harrasteautona
Anonyymi
3
725
Vastaukset
- Anonyymi
minulla entisöitävänä simca 180 GT -73 oven kahvat 3kpl puuttuu, mistä voisi löytää talbotin oven kahvoja ?
- Anonyymi
"minulla entisöitävänä simca 180 GT -73 oven kahvat 3kpl puuttuu, "
Siis onko sinulla entisöitävänä vain tuon kulkineen ovenkahvat, joita kolme puuttuu?
Pilkut ja pisteet, isot kirjaimet, välilyönnit, jne. selventäisi tekstiä jo ihan mahdottomasti. Eikö jo kansakoulussa nuo opetettu.
- Anonyymi
Hienoa että on kiinnostusta näihinkin malleihin.
Tuliko Suomeen mallia 180 GT? Muistelen että tuli 160 GT, jossa oli 1,8 kone.
2 L(itres) ei taidettu tuoda meille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014