Jossain vanhassa nostossa keskusteltiin tavanomaisen pilkallisesti Talbotista.
Minua kuitenkin kiinnostaa Talbot, erityisesti Tagora, Matrakin menettelisi.
Talbot Lagoon ei kyllä saldo riitä.
Ulkomuodoltaan monet varmasti tunnustavat Talbot Sunbeamin Lotus versiona. joka näyttää varsin horisonttimaiselta, mutta on aivan eri auto.
Läheltä liippaa myös Chrysler 180 joka voisi tulla kyseeseen.
Solarakin minulla oli ja meni, samoin Horizon.
Talbot harrasteautona
Anonyymi
3
799
Vastaukset
- Anonyymi
minulla entisöitävänä simca 180 GT -73 oven kahvat 3kpl puuttuu, mistä voisi löytää talbotin oven kahvoja ?
- Anonyymi
"minulla entisöitävänä simca 180 GT -73 oven kahvat 3kpl puuttuu, "
Siis onko sinulla entisöitävänä vain tuon kulkineen ovenkahvat, joita kolme puuttuu?
Pilkut ja pisteet, isot kirjaimet, välilyönnit, jne. selventäisi tekstiä jo ihan mahdottomasti. Eikö jo kansakoulussa nuo opetettu.
- Anonyymi
Hienoa että on kiinnostusta näihinkin malleihin.
Tuliko Suomeen mallia 180 GT? Muistelen että tuli 160 GT, jossa oli 1,8 kone.
2 L(itres) ei taidettu tuoda meille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512304Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271294Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871086Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551012Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me159967Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68893
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22833Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu50796