Heippa! Löytyykö täältä ketään joka tavoittelis opiskelupaikkaa Jyväskylän kauppiksesta uudistetun väylähaun kautta?
Olis kiva saada selville millasilla pisteillä porukka on hakemassa, inhottavaa kun ei oo mitään tietoa mahdollisista pisterajoista ja siitä, riittääkö oma keskiarvo sisään.. pääsykokeetkaan ei enää nappaa viime kevään jälkeen, tuntuu vaan niin turhauttavalta päntätä lukiokursseja ku on suorittanut avoimessa jo kivan määrän opintoja :D
JSBE avoin väylä
Anonyymi
2
649
Vastaukset
- Anonyymi
Maksimipistemäärähän on 80. Itellä on 45 20 10 eli yhteensä 75 pistettä. Opiskelen toista vuotta avoimessa. Uskon pääseväni sisään.
Arvelisin, että vähintään 55 pistettä tarvitaan, tosin riippuu paljon hakijamäärästä. Miten monta sinulla on?- Anonyymi
Mulla on 74! Tiedän et oon kans vahvoilla mut pieni epäilys kummittelee välillä mielessä :D täytyy varmaan koittaa vielä uusia jotain kurssia..
Tunnetko ketään muita hakijoita tai onks sulla mitään tietoa hakijamääristä yms? Ja meinaaks hakee vaan avoimen kautta vai meeks kokeilee viel pääsykokeet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137