Heippa! Löytyykö täältä ketään joka tavoittelis opiskelupaikkaa Jyväskylän kauppiksesta uudistetun väylähaun kautta?
Olis kiva saada selville millasilla pisteillä porukka on hakemassa, inhottavaa kun ei oo mitään tietoa mahdollisista pisterajoista ja siitä, riittääkö oma keskiarvo sisään.. pääsykokeetkaan ei enää nappaa viime kevään jälkeen, tuntuu vaan niin turhauttavalta päntätä lukiokursseja ku on suorittanut avoimessa jo kivan määrän opintoja :D
JSBE avoin väylä
Anonyymi
2
653
Vastaukset
- Anonyymi
Maksimipistemäärähän on 80. Itellä on 45 20 10 eli yhteensä 75 pistettä. Opiskelen toista vuotta avoimessa. Uskon pääseväni sisään.
Arvelisin, että vähintään 55 pistettä tarvitaan, tosin riippuu paljon hakijamäärästä. Miten monta sinulla on?- Anonyymi
Mulla on 74! Tiedän et oon kans vahvoilla mut pieni epäilys kummittelee välillä mielessä :D täytyy varmaan koittaa vielä uusia jotain kurssia..
Tunnetko ketään muita hakijoita tai onks sulla mitään tietoa hakijamääristä yms? Ja meinaaks hakee vaan avoimen kautta vai meeks kokeilee viel pääsykokeet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906