Musiikinopettajaan

Anonyymi

Olen niin ihastunut musiikin opettajaani! Olen aikuisopiskelija. Hän on torjunut minut kohteliaasti, silti toivon ja haaveilen. Tulkitsen ja luen tilanteita omaksi parhaakseni.

Oma haavemaailma elää, sillä hän ei ole suoraan torjunut, koska meininki on tunnustelevaa ja muutenkin tulkinnan varaista.
Selitin torjunnan mielessäni pois, sillä siihen voisi olla muita syitä.
Toisaalta sisimmässäni kärsin, jos hän kokee minua kohtaan vain ammatillista opettajan huomioimista ja kokee kiusalliseksi koko tilanteen, en voi tietää.

Voi kunpa!

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miltä tämä kuulostaa? Onko naisten väliset ihastumiset aina näin hankalia vai onko mulla liian toiveikkaat haaveet?

      • Anonyymi

        Opettaja ei voi lähestyä oppilasta. Odota kunnes et enää ole hänen oppilaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettaja ei voi lähestyä oppilasta. Odota kunnes et enää ole hänen oppilaansa.

        En ole ap, mutta mietin koskeeko tuo sääntö myös aikuisopiskelijoita.


      • Anonyymi

        Miten niin hankalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin hankalia?

        Yleisesti Naisten tapa yli tulkita ja ottaa vihjeitä ja tunteilla ja analysoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti Naisten tapa yli tulkita ja ottaa vihjeitä ja tunteilla ja analysoida.

        Kellä on, kellä ei. Ei voi yleistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä on, kellä ei. Ei voi yleistää.

        Totta, juu anteeksi. Itse olen tälläinen.


    • Anonyymi

      Jos hän on jo torjunut vaikkakin epäsuorasti, älä tunkeile, jää odottamaan. Hankala asetelma muutenkin.

      • Anonyymi

        Ok, kiitos vastauksista! Mitenkäs onko hänen lähestyminen sitten Ok, kun olen valmistunut?

        Valmistun nyt keväällä. Ei jaksaisi odottaa, mut hiljaa hyvä tulee👍


      • Anonyymi