Etsin perinteistä kirjeenvaihtoystävää pidempiaikaiseen kirjeenvaihtoon

Anonyymi

Etsin ihmistä, jonka kanssa jakaa arkea ja ajatuksia kirjoittaen.
En etsi ihmistä kahvilaan kanssasi istumaan; en ole edes kahvin ystävä. En käy teatterissa ja urheiluakin välttelen: lasken kävelyn urheiluksi. Sinä saat näistä asioita pitää ja niistä kirjoittaa ja minä sujuvasti niistä luen ja kommenttini esitän.

Olen nainen ja hyvin pian puoli vuosisataa on elämää takana ja toivon mukaan ei edessä. Sinun iälläsi ja sukupuolellasi ei ole merkitystä. Kuvien vaihdosta en ole innostunut, varsinkaan ruumiinosien, jotka yleensä pysyvät vaattein peitettyinä.

Jos joku osoittaa asiaa kohtaan mielenkiintoa, laitan yhteystietoni, eli sähköpostini tähän....

12

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun kirjoitat elämäsi tarinaa, älä anna kenenkään muun pidellä kynästä.

• Anonyymi

Onko tämä metafora vai jotain muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä metafora vai jotain muuta?

Troopit ovat oleellinen osa kieltämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Troopit ovat oleellinen osa kieltämme.

Kyseinen ei sopinut asiayhteyteen millään tavalla; silloin on mahdotonta tietää onko kyseessä ihan itse keksitty lause vai jostain lainattu. Itse kirjoitan omat lauseeni ihan itsenäisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen ei sopinut asiayhteyteen millään tavalla; silloin on mahdotonta tietää onko kyseessä ihan itse keksitty lause vai jostain lainattu. Itse kirjoitan omat lauseeni ihan itsenäisesti.

"Kyseinen ei sopinut asiayhteyteen millään tavalla" Kyse ei ole siitä, mitä katsot, vaan mitä näet. Nekin lauseet, jotka kirjoitat jollain tunnetulla kielellä "ihan itsenäisesti", ovat jostain lainattuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyseinen ei sopinut asiayhteyteen millään tavalla" Kyse ei ole siitä, mitä katsot, vaan mitä näet. Nekin lauseet, jotka kirjoitat jollain tunnetulla kielellä "ihan itsenäisesti", ovat jostain lainattuja.

Sanat ovat olemassa ja niitä yhdistelemällä muodostan lauseita saadakseni omat ajatukseni toiselle ymmärrettävään muotoon. Yksittäisiä lauseita en lainaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanat ovat olemassa ja niitä yhdistelemällä muodostan lauseita saadakseni omat ajatukseni toiselle ymmärrettävään muotoon. Yksittäisiä lauseita en lainaa.

Joskus sanottua tai kirjoitettua merkittävämpää on se, mitä ei sanota tai kirjoiteta, vaikka se on olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus sanottua tai kirjoitettua merkittävämpää on se, mitä ei sanota tai kirjoiteta, vaikka se on olemassa.

Niin. Vähän niin, kuin tämä viestiketju. Ei mitään tähdellistä kirjoitettu, ehkä se merkittävämpi on nyt vain olemassa... jossain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Vähän niin, kuin tämä viestiketju. Ei mitään tähdellistä kirjoitettu, ehkä se merkittävämpi on nyt vain olemassa... jossain.

Sinulla lienee mahdollisuus jakaa sitä "tähdelliseksi" kokemaasi tällä "vessanseinällä", jos koet sen merkitykselliseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla lienee mahdollisuus jakaa sitä "tähdelliseksi" kokemaasi tällä "vessanseinällä", jos koet sen merkitykselliseksi?

Päätän julkisen kommentoinnin osaltani tähän.

Mukavia alkavan kevään aurinkoisia hetkiä sinulle, joka elämässäni kävit kääntymässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päätän julkisen kommentoinnin osaltani tähän.

Mukavia alkavan kevään aurinkoisia hetkiä sinulle, joka elämässäni kävit kääntymässä.

Sinulla on lupa tuntea, niin kuin tunnet ja tarvita sitä, mitä tarvitset. Toivottavasti muurisi joskus murtuu niin, että valo pääsee sisään. Kaikkea hyvää elämääsi.

• Anonyymi

Mulla rupes stondaan...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe