Miksi ulkovalo ei pala?
Lampun kantaan asti tulee virtaa kun polttimo ei ole paikallaan, mutta kun kiertää polttimon paikalleen niin virtaa ei enää tule. Tämän olen mitannut sähkökynällä.
Lamppuun on kytketty hämäräkytkin. Eli siinä on ennen lamppua semmoinen boksi joka ohjaa lampun syttymään normaalisti kun tulee pimeä. Missä vika?
t. Essi
Sähkömiehiä paikalla?
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkökynä ei ole luotettava mittaustapa, voi näyttää mitä sattuu. Lampun kannassakin voi olla huonoa kosketusta, kiertyykö varmasti kosketukseen asti. Kuinka vika ilmaantui?
Onhan tuo vähän outo tilanne.
Ehkä kynä on epäluotettava. Kantaan voi tulla jotain jännitettä, mutta ei aitoa 230v verkkosähköä. Tuo on minun paras veikkaus mikä mättää. Miksi sinne sitten ei tule sitä verkkosähköä? Jos ei ole liitäntälaitetta tai muuta ohjausta kuin hämäräkytkin niin se on kypsä.
Ehkä siinä on liitäntälaite, joka on rikki.
Ehkä joku outo juttu hämäräkytkimen kanssa? En osaa kuvitella mitään, mutta en myöskään tiedä millanen paikka tarkalleen on.- Anonyymi
Hämärä juttu hämäräkytkimen kanssa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747694Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352064- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599