halpa lento

jee

Miten halvalla voi saada lentolipun dubliniin?

7

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minni

      Me lennettiin tammikuussa Lontoon kautta Dubliniin viikoksi ja koko lysti maksoi kahdelta hieman alle 200€ eli ei tuon halvemmalla luultavasti pääse ellei liftaa ja ui kanaalin yli :)

    • Aivan älyttömän halvalla pääsisit samaisella Ryanairilla toukokuusta alkaen. Joutuisit vain tinkimään lähtö- ja tulopaikasta. Lähtöpaikka olisi siis Tukholma-Skavsta, tulokenttä Shannon. Suora lento alk 50 euroa, MENOPALUU VEROINEEN!!! Hinta siis tiistailennoille toukokuun loppupuolella.
      Lähin kaupunki on Limerick (bussi), sitten junamatkaa Dubliniin 2 ja puoli tuntia.

    • Atletico78

      Jos asut korvessa kuten minä, niin kaikenlainen matkustaminen tulee aina kalliiksi. Etenkin, jos et ole enää opiskelija. Itse kävin Dulinissa noin pari kuukautta sitten.

      Huomasin, että vaikka olin varaamassa matkoja aikaisin Ryanairilta, niin SAS:lta sain lähes yhtä edullisen ja ylivoimaisesti vaivattomimman yhteyden Dubliniin.

      Tämä selittyy sillä, että ensin minun olisi pitänyt matkustaa kotimaassa noin 80 eurolla päästäkseni TRE:lle ja takaisin. Sitten olisi pitänyt yöpyä yksi yö STD:in kentällä (ilmaista, mutta olisi vituttanut silti), koska yhtään lentoa ei enää olisi lähtenyt DBL:iin. Ja sitten vielä tietysti lento DBL:iin.

      Ryanairin menopaluu olisi ollut 265 euroa mukaanlukien junamatkat Suomessa. SAS oli 303 euroa, sisältäen lennot KUO-HKI-CPH-DBL ja toisin päin. Ajattelin maksaa 40 euroa siitä, että säästän vaivaa ja olen aikaisemmin DBL:ssa.

      Ja hyvä oli niin! Oli ikimuistoinen matka ja hyvä/halpa hostelli, josta sai paljon uusia tuttavuuksia.

    • Estonianair

      Tallinna-Dublin noin 50€.

    • 215

      Finnairilta meno-paluu 215/hlö. Eipä juuri kannata kikkailla halpalentoyhtiöiden tarjousten kanssa, jotka ovat suunnilleen samaa hintaluokkaa, mutta halpisyhtiöiden matka kestää vaihtojen takia useita tunteja kauemmin.

      • tahvo

        halpisfirmat lentää suoraan ja finnair kolmen vaihdon kautta. oletteko mahdollisesti valtiolla töissä ?


      • june
        tahvo kirjoitti:

        halpisfirmat lentää suoraan ja finnair kolmen vaihdon kautta. oletteko mahdollisesti valtiolla töissä ?

        Just ostettiin Finskiltä meno-paluu Helsingistä Dubliniin 149€ / nuppi veroineen. Ja edelliselle kirjoittajalle tiedoksi, suora lento on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe