Miten halvalla voi saada lentolipun dubliniin?
halpa lento
7
1413
Vastaukset
- Minni
Me lennettiin tammikuussa Lontoon kautta Dubliniin viikoksi ja koko lysti maksoi kahdelta hieman alle 200€ eli ei tuon halvemmalla luultavasti pääse ellei liftaa ja ui kanaalin yli :)
Aivan älyttömän halvalla pääsisit samaisella Ryanairilla toukokuusta alkaen. Joutuisit vain tinkimään lähtö- ja tulopaikasta. Lähtöpaikka olisi siis Tukholma-Skavsta, tulokenttä Shannon. Suora lento alk 50 euroa, MENOPALUU VEROINEEN!!! Hinta siis tiistailennoille toukokuun loppupuolella.
Lähin kaupunki on Limerick (bussi), sitten junamatkaa Dubliniin 2 ja puoli tuntia.- Atletico78
Jos asut korvessa kuten minä, niin kaikenlainen matkustaminen tulee aina kalliiksi. Etenkin, jos et ole enää opiskelija. Itse kävin Dulinissa noin pari kuukautta sitten.
Huomasin, että vaikka olin varaamassa matkoja aikaisin Ryanairilta, niin SAS:lta sain lähes yhtä edullisen ja ylivoimaisesti vaivattomimman yhteyden Dubliniin.
Tämä selittyy sillä, että ensin minun olisi pitänyt matkustaa kotimaassa noin 80 eurolla päästäkseni TRE:lle ja takaisin. Sitten olisi pitänyt yöpyä yksi yö STD:in kentällä (ilmaista, mutta olisi vituttanut silti), koska yhtään lentoa ei enää olisi lähtenyt DBL:iin. Ja sitten vielä tietysti lento DBL:iin.
Ryanairin menopaluu olisi ollut 265 euroa mukaanlukien junamatkat Suomessa. SAS oli 303 euroa, sisältäen lennot KUO-HKI-CPH-DBL ja toisin päin. Ajattelin maksaa 40 euroa siitä, että säästän vaivaa ja olen aikaisemmin DBL:ssa.
Ja hyvä oli niin! Oli ikimuistoinen matka ja hyvä/halpa hostelli, josta sai paljon uusia tuttavuuksia. - Estonianair
Tallinna-Dublin noin 50€.
- 215
Finnairilta meno-paluu 215/hlö. Eipä juuri kannata kikkailla halpalentoyhtiöiden tarjousten kanssa, jotka ovat suunnilleen samaa hintaluokkaa, mutta halpisyhtiöiden matka kestää vaihtojen takia useita tunteja kauemmin.
- tahvo
halpisfirmat lentää suoraan ja finnair kolmen vaihdon kautta. oletteko mahdollisesti valtiolla töissä ?
- june
tahvo kirjoitti:
halpisfirmat lentää suoraan ja finnair kolmen vaihdon kautta. oletteko mahdollisesti valtiolla töissä ?
Just ostettiin Finskiltä meno-paluu Helsingistä Dubliniin 149€ / nuppi veroineen. Ja edelliselle kirjoittajalle tiedoksi, suora lento on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713398
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541919Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471839Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591774- 771624
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481589Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811439The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251185- 1581182