Onko kukaan ollut missään näistä: Cactus, Grand mitsis, Ibiscus, Horizon city, Kaikki kokemukset kiinnostavat; etenkin näköala, uima-allasalue, sijainti (ei kovin rauhaton). Matkaan lähtee vanhemmat ja pari teiniä (yli 16v)
Kokemuksia seuraavista Rodoksen kaupungin hotelleista:
17
1081
Vastaukset
- Anonyymi
Cactuksesta kokemus; näköalathan on loistavat kun on siinä niemen kärjessä meren ympäröimänä. Liikenne ei myöskään pahasti häiritse, rantakadulla ei ruuhkia. Uima-allasalue on mun mielestä ookoo, tarpeeksi tilaa ainakin jos ei ihan keskikesällä ole liikkeellä. Allasbaarista saa kohtuuhintaan ihan hyvää purtavaa. Aamupalabuffa on loistava, ihan varmasti jokaisen makuun lämmintä, leikkeleitä, suolaista, makeaa ainakin sataa sorttia.
- Anonyymi
Pointsit Cactukselle.
- Anonyymi
No niin, Cactus varattu superior-merinäköaloin. Sitten vaan odottelemaan matkaa!
- Anonyymi
Hyvä valinta. Omat lomasuunnitelmat kesän osalta vielä auki. Vaimon mukaan sukulaismatka ruåtsiin olisi vuorossa. Toivottavasti mieli muuttuu;)
- Anonyymi
Kaikki noista hotelleista on Rhodoksen parhaasta päästä. Muitakin tosi hyviä on, mutta nyt kysyt noista. Edelliset kirjoittajat hehkuttavat Cactusta.
Ok, hyvä sijainti ja jne, mutta kaikki huoneet eivät käsittääkseni ole sillä "Näköala Merelle puolella".
Siis - huoneen valinnassa pitää olla tarkkana.- Anonyymi
Joo, mutta Cactuksessa ei ole niitä huoneita mistä näköala on naapurin seinä 1,5 metrin päässä, tai pimeä kuja roskiksineen. Eli vaikka ottaa sieltä halvimman ilman merinäköalaa niin myös Palmuaukionäköala on ihan ookoo. Osa huoneista on siihen Aq.View hotelliin päin mutta käsittääkseni niistäkin näkee merelle tai Palmuaukion suuntaan.
- Anonyymi
Useasti Rodoksella käyneenä vannoisin tuulettomuuden nimiin. Siis, mitä tekee parvekkeella ja näköalalla, jossa tuulee niin, ettei siellä pysty oleskelemaan.
Jos ja kun menen Rohdokselle jälleen kerran, otan huoneen tuulettomalta puolelta. Näköaloista viis veisaan.- Anonyymi
Onko se tuulisen puolen tuuli tosiaan noin paha ?
- Anonyymi
Cactuksen ainut miinus on, että hylkivät yksin matkaajia.
- Anonyymi
Millai ilmenee tuo hyljeksintä ?
- Anonyymi
Eivät myy huonetta jos ilmoitat matkustajien määräksi 1. Jos ilmoitat matkustajien määräksi 2 niin alkaa paikkoja löytyä. Huoneet jotakuinkin samankokoisia, mutta pyrkimyksenä pitää yksinmatkustajien kiintiö mahdollisimman pienenä. Tämä kirjoitettu vuosien omasta ja muidenkin kokemuksesta, jotka reissaavat mökille Rodokselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät myy huonetta jos ilmoitat matkustajien määräksi 1. Jos ilmoitat matkustajien määräksi 2 niin alkaa paikkoja löytyä. Huoneet jotakuinkin samankokoisia, mutta pyrkimyksenä pitää yksinmatkustajien kiintiö mahdollisimman pienenä. Tämä kirjoitettu vuosien omasta ja muidenkin kokemuksesta, jotka reissaavat mökille Rodokselle.
Omilla sivuillaan on yksittäisiä paikkoja. Syskuussa 80e/vrk. Tolkuttoman kallis perushotelli.
- Anonyymi
Tommotine hotelli ku Achilles oli sangen viihtyisä 1977. Teetä ja korppujakin oli tarjolla aamiaisella ja marmelaatia hassuissa pikku purkeissaan.
- Anonyymi
Nykyisin meitä yksin matkaavia on paljon , ihmettelen kanssa miten kannattaa meitä hyleksiä , ja miksi peritään ylisuurta hintaa siitä , me käytämme kumminkin varmasti
reilusti enempi rahaa matkalla suhteellisesti , no voivat valita asiakkaansa nyt kun maksellaan eu-tukina kohta kaikki muutenkin , hinnat ainakin nousevat sitten.- Anonyymi
Eikös voi varata hotellin itse jostain bookingilta tai suoraan hotellista. Nytkin on yhdensuuntaisia lentoja halvalla äkkilähtönä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös voi varata hotellin itse jostain bookingilta tai suoraan hotellista. Nytkin on yhdensuuntaisia lentoja halvalla äkkilähtönä.
Yhdensuuntaisia.. aiot siis muuttaa Rodokselle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdensuuntaisia.. aiot siis muuttaa Rodokselle ?
Arvasinkin, että Rodoksen persutatskainen vastaa juuri noin. Eikö yhtään tullut mieleen, että tulee Kreikasta lentoja Suomeenkin, vai mitä niinkuin meinaat? Etkö käsitä? Miksi pitäisi olla menopaluu vai niinkö se Am sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513