Löytyisikö täältä hyvän näköistä ja hyvin tienaavaa miestä joka haluaisi lapsen 35v naisen kanssa?
Kumppanuusvanhemmuus
5
188
Vastaukset
Vahva ehkä, mutta et vaikuta sellaiselta kenen kanssa lähtisin. Yleensä aktiiviset hakijat suosii eugeniikkaa, eli täytyy olla pitkä, vaalea, sinisilmäinen ja hyvin tienaava mies. Silloin äidin omat odotukset on tärkeämpiä kun lapsen saaminen. Tällaiset naiset tuppaavat jäädä ilman lasta, mutta tavallaan se on silloin ihan oma valinta...
- Anonyymi
Uskoisin että moni narsisti täyttää nämä kriteerit!
- Anonyymi
Maailma ja tekniikka kehittyy, kohta voit varmaan tilata netistä tällaisen kokteilin. Saat vaikka komean ja rikkaan vauveliinin. Sitten ei tarvitse sitä miestäkään sietää ja kun lapsi alkaa kyllästyttämään voit palkata lapselle hoitajan
- Anonyymi
Mistä se rikkaus tulee?
- Anonyymi
Hei! Nämä hyvin toimeen tuleva ja hyvän näköinen ovat yhdyssanoja jos nyt ymmärrät mitä tarkoitan!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223007- 392597
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621