Löytyisikö täältä hyvän näköistä ja hyvin tienaavaa miestä joka haluaisi lapsen 35v naisen kanssa?
Kumppanuusvanhemmuus
5
147
Vastaukset
Vahva ehkä, mutta et vaikuta sellaiselta kenen kanssa lähtisin. Yleensä aktiiviset hakijat suosii eugeniikkaa, eli täytyy olla pitkä, vaalea, sinisilmäinen ja hyvin tienaava mies. Silloin äidin omat odotukset on tärkeämpiä kun lapsen saaminen. Tällaiset naiset tuppaavat jäädä ilman lasta, mutta tavallaan se on silloin ihan oma valinta...
- Anonyymi
Uskoisin että moni narsisti täyttää nämä kriteerit!
- Anonyymi
Maailma ja tekniikka kehittyy, kohta voit varmaan tilata netistä tällaisen kokteilin. Saat vaikka komean ja rikkaan vauveliinin. Sitten ei tarvitse sitä miestäkään sietää ja kun lapsi alkaa kyllästyttämään voit palkata lapselle hoitajan
- Anonyymi
Mistä se rikkaus tulee?
- Anonyymi
Hei! Nämä hyvin toimeen tuleva ja hyvän näköinen ovat yhdyssanoja jos nyt ymmärrät mitä tarkoitan!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086