Aikuistunut tyttäreni osaa olla välillä julma ja välillä tarvitsee apua ja neuvoja. Teenkö oikein,jos en itse ota yhteyttä,mutta vastaan hänen viesteihin ja jos jokin hätä,autan...Sillä tavalla kinkkinen ja uusi tämä tilanne. Ei kai kokonaan kannata lopettaa yhteydenpitoa,vaikka tuntuu,että hän halveksii minua? Olen antanut jo 16vuotiaasta asti hänen mennä ja jopa asua poikaystävän kanssa ja sittemmin erosivat ja tytär nyt asunut vuoden yksin,vaihtunut poikaystävät ja kaveritkin. En tunkeudu hänen asioihin enkä elämään millään tavalla. Huolta toki joskus ollut,mutta en näytä enkä tuo sitä esille. Koulutus ja työ hänellä on . Alkoholiongelmaa ei. Satunnaisesti käy juhlimassa...
Miten suhtautua
Anonyymi
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Et tee oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017543
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055533- 835037
- 1384412
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492813
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561946