"lisäturva" puhelimeen. ÄLÄ OTA SITÄ!!

Anonyymi

Otin uutta puhelinta ostaessa "lisäturvan" kun myyjä sitä suositteli. Pulju oli sen niminen kuin squaretrade jota käyttää suurin osa Suomen puhelimia myyvistä firmoista.

Erittäin ala arvoista toimintaa. Vanhassa puhelimessa näytössä pikku särö, päätin käyttää tätä squaretradea kun sellaista maksan.
Kalliimmalla 60e hinnalla oletin että saan samallaisen korvaavan puhelimen korjauksen ajaksi. Kun toinen vaihtoehto oli että 30e pelkkä korjaus.
Se olikin pysyvästi korvaava puhelin joka ei lataa ja on paljon hitaampi. Aivan täyttä huijausta koko pulju. Ei vastata mihinkään yhteydenottoihin. Operaattorilla käskevät lähettää uudelleen huoltoon, en todellakaan maksa 60e ja yritä toivoa että jos vaikka tällä kerralla saisin toimivan puhelimen.

10

5362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä näitä muutenkaan kannata ellei luuri yli 800 euron hintainen tosin ei näin kalliita kannata muutenkaan ostaa. Mieluummin hankkii hyvän suojakuoren.

• Anonyymi

Puhut totta, eivät vielläkään antanneet puhelinta,vaikka olen maksannut omaa vastuu 59 euroa. Aina ne ne lupaa lähettää sähköpostilla seurantanumeroa. nyt on mennyt jo 2 kuukautta siitä,kun tein ilmouksen heille kadonneesta kännykästäni ja maksoin omavastuu. Täyttä paska firma

• Anonyymi

Minulla on lisä vakuutus puhelimessa joka maksaa 15€ kk. Se on oikeasti hukkaan menevää. Kotivakuutus korvaa, mutta ihan miten tahansa niin mahdolliset korvaukset on niin ja näin Omavastuu aivan helvetinmoinen.

• Anonyymi

Juuri hain puhelimen fonumilta jossa korjattiin takakamerat ja etunäyttö, aikaa kului about 5h ja omavastuu oli sen 45e. Mielestäni kyllä ihan pätevä systeemi..

• Anonyymi

Vakuutus korvaa vain virukset eikä sitä että heittelet kluuria lattialle.

• Anonyymi

DNA:n myyjä tyrkytti väkisin Squaretraden, kun ostin puhelinta. Sanoin, etten tarvitse, kotivakuutus korvaa. Kyseessä siis tonnin arvoinen laite. Myyjä sanoi, että jos et halua vakuutusta pitää, niin _muista_ itse_ sanoa se irti kuukauden päästä. Siinä tulee ensimmäinen kusetus. Ajatus on, ettei asiakas muista irtisanoa jolloin laskutus alkaa. Menin kuitenkin ajoissa sivulle, josta vakuutus irtisanotaan, ja se ilmoitti että asia on laitettu vireille. Katsoin parin viikon päästä uudelleen, ja edelleen sivulla luki , että asia on vireillä. Sitten alkoikin tulla laskutusta, jolloin laitoin DNA:lle aspaan kyselyn, miksi minua laskutetaan irtisanotusta vakuutuksesta. Kysessä oli kuulemma tekninen häiriö.

Häiriö, ja vitut. Tätä samaa paskaa harrastaa lähes kaikki elektroniikkaa myyvät ketjut, joista Gigantti pahin kusettaja. Turhaa, kallista paskaa tuputetaan väkisin ja vaikka valehtelemalla mukaan asiakkaille, jotka eivät ole täysin kartalla asioista.

• Anonyymi

DNA:lta minäkin puhelimen ostin ja mekein heti ostamisen jälkeen irtisanoin sopimuksen. Mutta vuoden päästä huomasin, että laskutus on jatkunut edelleen irtisanomisesta huolimatta ja DNA:n järjestelmässä ei merkkiäkään irtisanomisesta. Älkää missään nimessä ottako mitään lisäturvaa, vaikka on muka ilmainen kuukaudeksi. Laskua tulee irtisanomisesta huolimatta. Pelkkää kusetusta nuo.

• Anonyymi

Sitten kun pöpö iskee on myöhäistä katua kun ei ollutkaan turvaa.

• Anonyymi

Sepä siinä on kun niitä ei voi tulla

• Anonyymi

Lasku tuli vaikka irtisanoin. Nyt dnan chatissa uusi yritys. Hitto soikoon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2483
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1678
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1421
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1257
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      119
      1197
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1155
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      136
      1153
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe