Täysin käsittämätöntä moderointia

Anonyymi

Osa ketjusta https://keskustelu.suomi24.fi/t/16213131/vain-vartin-ero

...

Anonyymi
Tänään 09:07

Tietääkö kukaan kulkiko rosella aikoinaan reitin turku-tukholma samalla kestolla kuin nykyään viikkari ja silja tekee ylityksen

Anonyymi
Tänään 10:57

sama kesto

---

Te olette havainneet vastauksen olevan "sääntöjen vastaisen", tai ainakin niin väitätte. Koska vastaus on vain kaksi sanaa, en kysy "missä kohtaa", vaan kysyn, minkä säännön vastainen.

Itse vastaushan on juuri esitettyyn kysymykseen ja tosi eli paikkansa pitävä.

Kyllä se vaan on niin, että niitä luotseja tarvitaan, jos kerran teidän ammattitaitonne on paljon pinnan alla.

8

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis ehdottomasti sääntöjen vastaista! Annetaan lyhyt, selkeä ja vieläpä täysin oikea vastaus.

Ehdottomasti kiellettyä, on ylläpidon näkemys.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Taas uusi esimerkki foorumin moderointiin tarvittavasta erityisosaamisen täydellisestä puuttumisesta.

"
      Anonyymi
      Tänään 16:22

Miksi häiriköit?

Tuo vastaus on poistettu "sääntöjen vastaisena".
      "

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16227931/hampaiden-pesu-laivalla#comment-100794964

Todellisuudessa koko ketjun aloitus on häiriköintiä, mutta sen kykenisi vain palstaluotsi tunnistaam. Moiseen eivät ylläpidon paukut riitä. Olisi jopa kiva tietää, millä perusteella he eivät aloituksen ilmiannosta piitanneet. Eli ylläpito ei havaitse häiriköintiä, vaikka se heille osoitetaan!

• Anonyymi

Hupsista. Alempi lainausmerkki tipahti rivin liian alas. Eli toteamus "Tuo vastaus on poistettu "sääntöjen vastaisena". " ei ollut tietenkään tuota alkuperäistä vastausta.

• Anonyymi

Ei mitään luotseja, eli lisää puolueellista poistohäiriköintiä, vaan sen typerän tekoälyvajaan poisto, auttais melko paljon. Mutta se nyt tuntuu olevan ylivoimaista uudellekin omistajalle. Sivuston alamäki senkun jatkuu.

• Anonyymi

Kuten ylläpito on itse ilmoittanut, he eivät itse tarkkaile kirjoituksia, vaan seuranta tapahtuu ilmiantojen perusteella, joita käsitellään niiden tulojärjestyksessä. Viive vaan on puolesta viikosta viikkoon.

Paljonko merkitystä näet olen viikon vanhan kirjoituksen poistamisella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten ylläpito on itse ilmoittanut, he eivät itse tarkkaile kirjoituksia, vaan seuranta tapahtuu ilmiantojen perusteella, joita käsitellään niiden tulojärjestyksessä. Viive vaan on puolesta viikosta viikkoon.

Paljonko merkitystä näet olen viikon vanhan kirjoituksen poistamisella?

Sillä sotketaan oivallisesti järkevät ketkustelut järjettömiksi.
        Kyllä poiston on tapahduttava viimeistään samana päivänä, mieluiten tunnin sisään.

• Anonyymi

Sinustako täysin satunnainen ja aiheeton poistokäytäntö on puolueellista poistokäytäntöä parempi vaihtoehto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      89
      2132
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2091
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      40
      1733
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      212
      1448
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1349
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      29
      1266
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1131
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      996
    10. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      867
    Aihe