Täysin käsittämätöntä moderointia

Anonyymi

Osa ketjusta https://keskustelu.suomi24.fi/t/16213131/vain-vartin-ero

...

Anonyymi
Tänään 09:07

Tietääkö kukaan kulkiko rosella aikoinaan reitin turku-tukholma samalla kestolla kuin nykyään viikkari ja silja tekee ylityksen

Anonyymi
Tänään 10:57

sama kesto

---

Te olette havainneet vastauksen olevan "sääntöjen vastaisen", tai ainakin niin väitätte. Koska vastaus on vain kaksi sanaa, en kysy "missä kohtaa", vaan kysyn, minkä säännön vastainen.

Itse vastaushan on juuri esitettyyn kysymykseen ja tosi eli paikkansa pitävä.

Kyllä se vaan on niin, että niitä luotseja tarvitaan, jos kerran teidän ammattitaitonne on paljon pinnan alla.

8

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis ehdottomasti sääntöjen vastaista! Annetaan lyhyt, selkeä ja vieläpä täysin oikea vastaus.

Ehdottomasti kiellettyä, on ylläpidon näkemys.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Taas uusi esimerkki foorumin moderointiin tarvittavasta erityisosaamisen täydellisestä puuttumisesta.

"
      Anonyymi
      Tänään 16:22

Miksi häiriköit?

Tuo vastaus on poistettu "sääntöjen vastaisena".
      "

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16227931/hampaiden-pesu-laivalla#comment-100794964

Todellisuudessa koko ketjun aloitus on häiriköintiä, mutta sen kykenisi vain palstaluotsi tunnistaam. Moiseen eivät ylläpidon paukut riitä. Olisi jopa kiva tietää, millä perusteella he eivät aloituksen ilmiannosta piitanneet. Eli ylläpito ei havaitse häiriköintiä, vaikka se heille osoitetaan!

• Anonyymi

Hupsista. Alempi lainausmerkki tipahti rivin liian alas. Eli toteamus "Tuo vastaus on poistettu "sääntöjen vastaisena". " ei ollut tietenkään tuota alkuperäistä vastausta.

• Anonyymi

Ei mitään luotseja, eli lisää puolueellista poistohäiriköintiä, vaan sen typerän tekoälyvajaan poisto, auttais melko paljon. Mutta se nyt tuntuu olevan ylivoimaista uudellekin omistajalle. Sivuston alamäki senkun jatkuu.

• Anonyymi

Kuten ylläpito on itse ilmoittanut, he eivät itse tarkkaile kirjoituksia, vaan seuranta tapahtuu ilmiantojen perusteella, joita käsitellään niiden tulojärjestyksessä. Viive vaan on puolesta viikosta viikkoon.

Paljonko merkitystä näet olen viikon vanhan kirjoituksen poistamisella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten ylläpito on itse ilmoittanut, he eivät itse tarkkaile kirjoituksia, vaan seuranta tapahtuu ilmiantojen perusteella, joita käsitellään niiden tulojärjestyksessä. Viive vaan on puolesta viikosta viikkoon.

Paljonko merkitystä näet olen viikon vanhan kirjoituksen poistamisella?

Sillä sotketaan oivallisesti järkevät ketkustelut järjettömiksi.
        Kyllä poiston on tapahduttava viimeistään samana päivänä, mieluiten tunnin sisään.

• Anonyymi

Sinustako täysin satunnainen ja aiheeton poistokäytäntö on puolueellista poistokäytäntöä parempi vaihtoehto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      92
      3965
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3317
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      126
      2627
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      214
      2021
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      89
      1806
    6. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1794
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      97
      1729
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      110
      1559
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1301
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1212
    Aihe