Elikkäs onko mahdollista millään tavalla? Käsittääkseni auxi on mahdollista saada vain ostamalla tupakansytytinpaikkaan menevä fm-lähetin, mutta entäs lisä kaiuttimien asennus?
Kyseessä siis Nissan Primera p12 -06 ja tarkoitus olisi nyt avata ovipaneelit, jos saisi edes vaihdettua alkuperäiset kaiuttimet parempiin. Olen aika käsi autojen kanssa, mutta kai tekemällä oppii(toivottavasti)
Primeraan auxi, lisäkaiuttimia ja mahdollisesti subbari.
4
349
Vastaukset
- Anonyymi
Sain taakse vaihdettua kaiuttimen, mutta lisäkaiuttimia ei ilmeisemmin pysty asentaa? Kaiuttimien sarjaan asennus taitaa olla turhaa hommaa.
- Anonyymi
Subbarin voi asentaa myös auton katolle.
Poraa kattoon 13mm reikä ja pujota siitä kaiutin kaapeli läpi.
Yhdistä kaapelit akkuun.
Pursota kaksi tuubia lujaa sikamassaa katolle ja aseta subbari siihen päälle.
Anna kuivua muutama päivä ennen ajoa. - Anonyymi
Isä laittoi joskus 16 kaiutinta sarjaan ja kaikki pojat ihaili sitä kiimoissaan.
- Anonyymi
En tiedä onko nyt mukavaa vittuilla tyypille, joka vain haluaa autoonsa parempaa äänenlaatua. Auxi pitää hommata seuraavaksi, sen tosin joudun laittamaan fm-lähettimen kautta. Täytyy kyllä sanoa, että tuo primeran näyttö on täysin turha ja ei ole mitään ominaisuuksia.
Taakse sain laitettua kolme lisäkaiutinta, joten äänenlaatu alkaa olla siedettävällä tasolla, edessä olevat kaiuttimet tuntuu kyllä olevan ihan laadukkaat. Pitää vielä tutkiä jos saisi subbarin perään jollain tavalla asennettua, radion sovittaminen cd-paikkaan menee varmaan turhan vaikeaksi, muutenkin olen nollabudjetilla liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579