Mistä etsin vikaa kun suitsa käy hyvin tyhjäkäyntiä mutta kun lähtee liikkeelle niin pudottaa 3 sylinterin pois.
Olen vaihtanut tulpat ja kaasarit on ollut ultra pesussa.
Puristukset on tasaisesti samat joka pytyssä?
Suzuki GXS F1100 vm89 käyntiogelmat
5
132
Vastaukset
- Anonyymi
Sytytyspuolassa jotakin häikkää.
- Anonyymi
Joo venttiilien välykset säätä oikiaksii, niin kylla lähtöö kuin kuppa töölöst!
- Anonyymi
Niin arvelet että ne välykset on tyhjäkäynnillä kohdallaan, mutta ajamaan lähtiessä muuttuvat niin paljon että sammuu yksi pytty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin arvelet että ne välykset on tyhjäkäynnillä kohdallaan, mutta ajamaan lähtiessä muuttuvat niin paljon että sammuu yksi pytty?
Näin se on ikävä kyllä eli nyt vain hommiin ja sormet rasvaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on ikävä kyllä eli nyt vain hommiin ja sormet rasvaan!
Eli olet suhteellisen varma että Suzukissa on erityislaatuiset kierrosten mukaan venyvät venttiilit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733981- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362708- 1251663
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038