Omistamani älvsbytalon ikuinen ongelma johon ei saa vastausta mistään.
Terassin ovi, kodinhoitohuoneen ovi. Ovissa ei ole lukkoja, sisäpuolella kahvat joilla oven saa auki ja kiinni. Näihin oviin haluisin ulkopuolelle avaimella toimivan lukon, jotta pääsee kulkemaan myös sisälle suljetusta ovesta kotiavaimella. Nyt tulet esim. kuraisen koiran kanssa sisälle, joudut kiertämään etuovelta koko asunnon läpi pesuhuoneeseen, kun voisi tulla suoraan kodinhoitohuoneen ovesta sisään.
Tiedän sen että voin vaihtaa koko ovet uusiin, mutta tämä ratkaisu on liian kallis. Älvsby taloille soittamalla sanottiin että "kyllä saa lukollisen pitkäsalvan" ohjasi toiseen numeroon josta saa enemmän tietoa ja siellä vastattiin "ei ole olemassa tuommoista". Asiaa siis selvitelty niin pitkään että nyt tiedustelen teiltä. Kiitos jo ennakkoon!
Älvsbytalo kysymykset
Anonyymi
1
2041
Vastaukset
- Anonyymi
Puuseppä ja lukkoseppä hoitavat. Mutta miksi oven vaihto olisi kallis. Myy vanha ovi karmeineen ja löydä tilalle torista uusi, käytetty siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001