Olen todella huolissani.Tiedän erään ihmisen jolla on lapsia ja hän on todella välinpitämätön kaikessa.Perheestä kaksi vielä ala-ikäistä joista toinen asuu muualla ja käy ilmeisesti välillä kotonaan.Tiedän että hän on jäänyt kiinni päihteistä ja ilmeisesti asiasta on jututettu.Hän käyttää edelleen päihteitä ja vanhempi ei edes tiedä missä kaveripiirissä hän liikkuu vaan antaa alaikäisenä tulla ja mennä ja tehdä mitä haluaa.Nuorimmalla on koulussa häiriökäyttäytymistä ja muitakin ongelmia kotona.Olen tehnyt huoli-ilmoituksen sosiaalitoimistoon mutta tuloksetta.He asuvat aika syrjässä joten naapurit eivät ihan vieressä ole.Noinko alaikäiset voivat Vaalassa käyttäytyä eikä kukaan tiedä asiasta koska ilmoitukset eivät näytä menevän läpi.Mihin tässä voi huolensa ilmoittaa,tietääkö joku?
Näin Vaalassa
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Sossut eivät ainakaan lapsista välitä. Jos koulusta puututaan, se on sitten tietysti opettajan tai rehtorin vika. Kannattaa niitä lastensuojeluilmoituksia kuitenkin tehdä jos huolettaa. Sen jälkeen pallo on muilla ja olet tehnyt oman osuutesi. Jos myöhemmin jotain sattuu, voit ainakin itse sanoa tehneesi voitavasi. Sossun puolella varmaan turrutaan, ei kyllä ainakaan yritetä varhain puuttua.
- Anonyymi
Voi hyvä tavaton sentään! Vaala ei kuulu Kainuuseen vaan Pohjois-Pohjanmaan. Eikö maantieto ole sulla hallussa?
- Anonyymi
Vaikka ei kuulukaan niin niistä on haittaa koko Kainuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024228
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1143194Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191458Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341390Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161140Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053