Jotain vikaa alapäässä?

Anonyymi

Hei! Olen 14v tyttö jolla ei ole vielä kuukautiset alkaneet, ja siis nyt aina pyyhkiessä mulla on ilmestynyt semmosia limaisia mustia/tumman ruskeita "viivoja" vessapaperiin. Sitten myös kun pyyhin niin emättimen kohdalta tulee (oikeen kunnolla) verta, mutta sitten kun laitoin varalta siteen että jos ois kuukautiset alkaneet niin ei tullu mitään siihen siteeseen. Sit mulla nyt ihan yhtäkkiä alkanut virtsankarkailu, lähinnä liikkuessa. Ulostekkin on alkanut (vähän) karkailemaan.. Osaaks joku kertoa että mitä tää vois olla? Pitääkö olla huolissaan?
Ps. Oon ihan tosissani.

9

220

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro vaan ei tossa oo hävettävää. Tai ainakin lääkärille ne ei kerro kellekkään laki jo määrää.

• Anonyymi

Voikohan tää olla syöpä? Tai siis tiiätkö kuinka vakavasta asiasta vois olla kyse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voikohan tää olla syöpä? Tai siis tiiätkö kuinka vakavasta asiasta vois olla kyse?

Taidat nyt vähän liioitella niitä vaivojasi ainoastaan saadaksesi keskustelua aikaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt vähän liioitella niitä vaivojasi ainoastaan saadaksesi keskustelua aikaiseksi.

Mitä? Saadakseni keskustelua aikaiseksi? Like why

Mutta en tiedä, tämmösen vaan yhdistäis helposti syöpään koska ne on yleensä erittäin epämääräisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Saadakseni keskustelua aikaiseksi? Like why

Mutta en tiedä, tämmösen vaan yhdistäis helposti syöpään koska ne on yleensä erittäin epämääräisiä

No jos ne oireesi yhdistät syöpään, niin mene ihmeessä lääkäriin, tai mieluumminkin aluksi informoi vaikkapa äitiäsi. Vanhemmat ovat ensisijaisia lastensa hoitamisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos ne oireesi yhdistät syöpään, niin mene ihmeessä lääkäriin, tai mieluumminkin aluksi informoi vaikkapa äitiäsi. Vanhemmat ovat ensisijaisia lastensa hoitamisessa.

Juuh. Osallistukaa vaan trollaattorien "alapääjuttuihin". Hän kaipaa k i p e ä s t i huomiota kaikilla mahdollisilla areenoilla.
        Huippua tässä lajissa tarjoaa "poiutgthd" tyyppiset nimimerkit. Ne hän kirjoittaa Tor selaimella syystä, ettei ne ole googlen tavoitettavissa.
        nordgren

• Anonyymi

Ku olin 9v nii olin jossain kaupan vessas ja mun äiti odotti siin ulkopuolel sitku nousin siit nii näin et siel oli verta ja huudin täysii äitil et "ÄITI MUL ON SYÖPÄ"

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      394
      1580
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1030
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      78
      880
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      855
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      803
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      789
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      74
      745
    8. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      65
      726
    9. 59
      725
    10. 57
      722