Hei! Olen 14v tyttö jolla ei ole vielä kuukautiset alkaneet, ja siis nyt aina pyyhkiessä mulla on ilmestynyt semmosia limaisia mustia/tumman ruskeita "viivoja" vessapaperiin. Sitten myös kun pyyhin niin emättimen kohdalta tulee (oikeen kunnolla) verta, mutta sitten kun laitoin varalta siteen että jos ois kuukautiset alkaneet niin ei tullu mitään siihen siteeseen. Sit mulla nyt ihan yhtäkkiä alkanut virtsankarkailu, lähinnä liikkuessa. Ulostekkin on alkanut (vähän) karkailemaan.. Osaaks joku kertoa että mitä tää vois olla? Pitääkö olla huolissaan?
Ps. Oon ihan tosissani.
Jotain vikaa alapäässä?
9
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro vaan ei tossa oo hävettävää. Tai ainakin lääkärille ne ei kerro kellekkään laki jo määrää.
- Anonyymi
Voikohan tää olla syöpä? Tai siis tiiätkö kuinka vakavasta asiasta vois olla kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voikohan tää olla syöpä? Tai siis tiiätkö kuinka vakavasta asiasta vois olla kyse?
Taidat nyt vähän liioitella niitä vaivojasi ainoastaan saadaksesi keskustelua aikaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat nyt vähän liioitella niitä vaivojasi ainoastaan saadaksesi keskustelua aikaiseksi.
Mitä? Saadakseni keskustelua aikaiseksi? Like why
Mutta en tiedä, tämmösen vaan yhdistäis helposti syöpään koska ne on yleensä erittäin epämääräisiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Saadakseni keskustelua aikaiseksi? Like why
Mutta en tiedä, tämmösen vaan yhdistäis helposti syöpään koska ne on yleensä erittäin epämääräisiäNo jos ne oireesi yhdistät syöpään, niin mene ihmeessä lääkäriin, tai mieluumminkin aluksi informoi vaikkapa äitiäsi. Vanhemmat ovat ensisijaisia lastensa hoitamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ne oireesi yhdistät syöpään, niin mene ihmeessä lääkäriin, tai mieluumminkin aluksi informoi vaikkapa äitiäsi. Vanhemmat ovat ensisijaisia lastensa hoitamisessa.
Juuh. Osallistukaa vaan trollaattorien "alapääjuttuihin". Hän kaipaa k i p e ä s t i huomiota kaikilla mahdollisilla areenoilla.
Huippua tässä lajissa tarjoaa "poiutgthd" tyyppiset nimimerkit. Ne hän kirjoittaa Tor selaimella syystä, ettei ne ole googlen tavoitettavissa.
nordgren
- Anonyymi
Ku olin 9v nii olin jossain kaupan vessas ja mun äiti odotti siin ulkopuolel sitku nousin siit nii näin et siel oli verta ja huudin täysii äitil et "ÄITI MUL ON SYÖPÄ"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135