Hei! Olen 14v tyttö jolla ei ole vielä kuukautiset alkaneet, ja siis nyt aina pyyhkiessä mulla on ilmestynyt semmosia limaisia mustia/tumman ruskeita "viivoja" vessapaperiin. Sitten myös kun pyyhin niin emättimen kohdalta tulee (oikeen kunnolla) verta, mutta sitten kun laitoin varalta siteen että jos ois kuukautiset alkaneet niin ei tullu mitään siihen siteeseen. Sit mulla nyt ihan yhtäkkiä alkanut virtsankarkailu, lähinnä liikkuessa. Ulostekkin on alkanut (vähän) karkailemaan.. Osaaks joku kertoa että mitä tää vois olla? Pitääkö olla huolissaan?
Ps. Oon ihan tosissani.
Jotain vikaa alapäässä?
9
73
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro vaan ei tossa oo hävettävää. Tai ainakin lääkärille ne ei kerro kellekkään laki jo määrää.
- Anonyymi
Voikohan tää olla syöpä? Tai siis tiiätkö kuinka vakavasta asiasta vois olla kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voikohan tää olla syöpä? Tai siis tiiätkö kuinka vakavasta asiasta vois olla kyse?
Taidat nyt vähän liioitella niitä vaivojasi ainoastaan saadaksesi keskustelua aikaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat nyt vähän liioitella niitä vaivojasi ainoastaan saadaksesi keskustelua aikaiseksi.
Mitä? Saadakseni keskustelua aikaiseksi? Like why
Mutta en tiedä, tämmösen vaan yhdistäis helposti syöpään koska ne on yleensä erittäin epämääräisiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Saadakseni keskustelua aikaiseksi? Like why
Mutta en tiedä, tämmösen vaan yhdistäis helposti syöpään koska ne on yleensä erittäin epämääräisiäNo jos ne oireesi yhdistät syöpään, niin mene ihmeessä lääkäriin, tai mieluumminkin aluksi informoi vaikkapa äitiäsi. Vanhemmat ovat ensisijaisia lastensa hoitamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ne oireesi yhdistät syöpään, niin mene ihmeessä lääkäriin, tai mieluumminkin aluksi informoi vaikkapa äitiäsi. Vanhemmat ovat ensisijaisia lastensa hoitamisessa.
Juuh. Osallistukaa vaan trollaattorien "alapääjuttuihin". Hän kaipaa k i p e ä s t i huomiota kaikilla mahdollisilla areenoilla.
Huippua tässä lajissa tarjoaa "poiutgthd" tyyppiset nimimerkit. Ne hän kirjoittaa Tor selaimella syystä, ettei ne ole googlen tavoitettavissa.
nordgren
- Anonyymi
Ku olin 9v nii olin jossain kaupan vessas ja mun äiti odotti siin ulkopuolel sitku nousin siit nii näin et siel oli verta ja huudin täysii äitil et "ÄITI MUL ON SYÖPÄ"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793