Onko kellään kokemusta Tokmannin myymistä Brycke sähkötyökaluista? Nyt on myynnissä esim. liukujiirisirkkeli 100 euron hintaan. Pakkauksen kyljessä oli maininta että valmistettu Kiinassa.
Tokmannin Brycke työkalut
4
652
Vastaukset
- Anonyymi
Harrastuskäytössä pelaa varmaan hyvin. Kiinnitä saha kunnolla, tee vedonpoisto virtajohdolle, jos ei ole. Itsellä on ollut 250 mm kiinansaha pihalla 10 vuotta ehjän pressun alla, pari kertaa on hiilet vaihdettu ja muutama halpisterä, mutta vielä vaan pelaa. Polttopuita olen tehnyt naulaisista laudoista, pienemmällä koneella saa ajeltua naulojen vierestä eikä naulaan.
- Anonyymi
Ostin pari vuotta sitten Hitachin liukujiirisirkkelin. Yllätys oli, että kone ei sahannut oikeaan kulmaan, vaan pöytä piti säätää, jotta kulma olisi se mitä asteikko näyttää.
- Anonyymi
Täysin kiinalaisten itse keksimiä työkaluja.
100euroa laittaisin itse käytetyn merkkijiirisirkkelin ostoon, jos laittaa ilmoituksen tori.fi niin joku tarjoaa.
200€ taitaa saada uuden taiwanilaisen merkkikoneen.
Stayer yksi parempi laatu ja merkki, monia muita. Ajateltu pitkää ikää ja
Kiinalainen liukujiirisirkkeli jonka omakotitalon rakentaja osti kesti melkein yhden talon sahaukset ja seinät oli neliöhirrestä eli ei paljon käytttöä. Oli vähän väljää uutena vaihteistossa ja tärähti käyntiin nopeasti ilman hidasta käynnistystä. Hammaspyörästä rattaa sileäksi.
Terän reikä oli tuumamitoilla eli ei saanut kunnon terää helposti suomesta hyllystä,
Epätarkka, kova karkeaääninen.
Asteikolla ei voinut tarkkoja sahauksia tehdä eli lankkuun / lautaa piirto ja sitten pöytä kohdalleen ja kulmien sahaus. - Anonyymi
Normaaleihin harrastajan rakennustöihin tarkkuus kuitenkin riittää. Tarkempiin hommiin voi joutua sahaamaan koekappaleen, jotta saa suorakulmalla tarkistettua suoruuden. Uuden terän mukana tulee yleensä läjä soviteholkkeja, joten tuuman istukkaan saa terän. Muihin voi joutua vähän sorvaamaan, mutta sekin pitää tehdä vain kerran. Teräsuoja hajosi yhdestä vanhasta koneesta, siihen ei uutta tai käytettyä enää meinaa löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818