Onko kellään kokemusta Tokmannin myymistä Brycke sähkötyökaluista? Nyt on myynnissä esim. liukujiirisirkkeli 100 euron hintaan. Pakkauksen kyljessä oli maininta että valmistettu Kiinassa.
Tokmannin Brycke työkalut
4
663
Vastaukset
- Anonyymi
Harrastuskäytössä pelaa varmaan hyvin. Kiinnitä saha kunnolla, tee vedonpoisto virtajohdolle, jos ei ole. Itsellä on ollut 250 mm kiinansaha pihalla 10 vuotta ehjän pressun alla, pari kertaa on hiilet vaihdettu ja muutama halpisterä, mutta vielä vaan pelaa. Polttopuita olen tehnyt naulaisista laudoista, pienemmällä koneella saa ajeltua naulojen vierestä eikä naulaan.
- Anonyymi
Ostin pari vuotta sitten Hitachin liukujiirisirkkelin. Yllätys oli, että kone ei sahannut oikeaan kulmaan, vaan pöytä piti säätää, jotta kulma olisi se mitä asteikko näyttää.
- Anonyymi
Täysin kiinalaisten itse keksimiä työkaluja.
100euroa laittaisin itse käytetyn merkkijiirisirkkelin ostoon, jos laittaa ilmoituksen tori.fi niin joku tarjoaa.
200€ taitaa saada uuden taiwanilaisen merkkikoneen.
Stayer yksi parempi laatu ja merkki, monia muita. Ajateltu pitkää ikää ja
Kiinalainen liukujiirisirkkeli jonka omakotitalon rakentaja osti kesti melkein yhden talon sahaukset ja seinät oli neliöhirrestä eli ei paljon käytttöä. Oli vähän väljää uutena vaihteistossa ja tärähti käyntiin nopeasti ilman hidasta käynnistystä. Hammaspyörästä rattaa sileäksi.
Terän reikä oli tuumamitoilla eli ei saanut kunnon terää helposti suomesta hyllystä,
Epätarkka, kova karkeaääninen.
Asteikolla ei voinut tarkkoja sahauksia tehdä eli lankkuun / lautaa piirto ja sitten pöytä kohdalleen ja kulmien sahaus. - Anonyymi
Normaaleihin harrastajan rakennustöihin tarkkuus kuitenkin riittää. Tarkempiin hommiin voi joutua sahaamaan koekappaleen, jotta saa suorakulmalla tarkistettua suoruuden. Uuden terän mukana tulee yleensä läjä soviteholkkeja, joten tuuman istukkaan saa terän. Muihin voi joutua vähän sorvaamaan, mutta sekin pitää tehdä vain kerran. Teräsuoja hajosi yhdestä vanhasta koneesta, siihen ei uutta tai käytettyä enää meinaa löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843