Hei! Olen 13v poika jolla on aika pieni penis. Kaverit puhuu kuinka heillä on yli 10cm velttona ja yli 15cm kovana. Itsellä se on kovana juuri ja juuri 8cm ja velttona ehkä 5cm... Haluaisin siis kysyä että milloin aloitte huomata muutosta peniksissänne murrosiän aikana. Onko tämä siis normaalia että se on vielä pieni? Asia nolottaa koska olen kuitenkin jo 7luokalla, en esimerkiksi mene koulu-uinteihinkaan. Ja sitten vielä kysymys että kuinka usein itsetyydytätte viikon aikana? Asiallisia vastauksia kiitos!
Murrosikä/itsetyydytys
9
799
Vastaukset
- Anonyymi
Murrosikäset pojat usein liioittelee koska pelkäävät että on liian pieni.
- Anonyymi
Eli onko normaalia että minulla ei ole vielä isoa sukuelintä? :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli onko normaalia että minulla ei ole vielä isoa sukuelintä? :/
Tohon ikään ihan normaalin mittanen.
- Anonyymi
Onko ees karvoja ja tuleeko mälliä?
Runkata voi nii usein ku haluaa mutta jos liian monta kertaa päivässä niin se vie vaan turhaa aikaa.- Anonyymi
Mälliä tulee, karvoitus alkoi jo kutosen alussa ja nyt 7lk eikä mitään merkkejä kasvamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mälliä tulee, karvoitus alkoi jo kutosen alussa ja nyt 7lk eikä mitään merkkejä kasvamisessa.
Ok, kuinka kauan oot mittaillu ja pohtinu kasvua?
Kokeille mitata vaikka kuukauden päästä uudestaan.
Koska sulla on jo karvoja ollut yli vuoden ja mälliäkin tulee niin pitäis jo kasvaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kuinka kauan oot mittaillu ja pohtinu kasvua?
Kokeille mitata vaikka kuukauden päästä uudestaan.
Koska sulla on jo karvoja ollut yli vuoden ja mälliäkin tulee niin pitäis jo kasvaa.Selvä
- Anonyymi
No mulla oli 15cm kulli jo 6lk alussa, silloin aloitin runkkaamaan ja karvoja oli jo hyvin. Olin ekoja liikuntaryhmäsät noissa kaikissa jutuissa! :)
- Anonyymi
No ei varmaan ollu yrität vaan olla muita parempi ja että oisit parempi kuin muut
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810