Nissan Qashqai J11

Anonyymi

Moniurahihnan vaihtoväli?

11

6266

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korpuksi menee jo kymmenesvuodes!

• Anonyymi

Vaihtoväli? Sitten kun se näyttää merkkejä. Onko leipä syötävää jos viimeinen käyttöpäivä on mennyt ja näyttää hyvältä?

• Anonyymi

Juu.....auto 5v vanha ja kilometrejä 70tuhatta. Huolto ehdottaa hihnan vaihtoa.....rahastusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu.....auto 5v vanha ja kilometrejä 70tuhatta. Huolto ehdottaa hihnan vaihtoa.....rahastusta?

Merkkiliike kertoo oikean vaihtovälin kunhan kerrot heille auton rekkarin.
        Helppoa, vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merkkiliike kertoo oikean vaihtovälin kunhan kerrot heille auton rekkarin.
        Helppoa, vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuo hihna kovin kallis ole, mene huoltoliikkeeseen ja pyydä näyttämään sen hihnan kunto, voit sitten ihan itse päätellä kannattaako vaihtaa, miksi ne ehdottaisivat vaihtoa, jos sellaiseen ei ole tarvetta.

• Anonyymi

Minä olen ajanut Corollalla yli 220 000 km eikä vaihtotarvetta vielä ole. Varmaan Qashqai on eri asia.

• Anonyymi

Ihan sama asia.

• Anonyymi

Mitäs tuo pyörittää tuo hihna, laturia ainakin?

Jos laturi lakkaa pyörimästä niin sitten on ajomatkaa noin 20 - 40 km kunnes akku on tyhjä ja matkanteko jää siihen.

Eikai se hihna nyt niin kallis ole etteikö sitä vaihtaa voisi, ihan varmuuden vuoksi?

Omaan autooni kyseinen hihna maksaa jotakin 8 euron paikkeilla.

• Anonyymi

Eikös näissä Nissan Primaroissa P 12 /2.0l olekaan Ketju-kone.?

• Anonyymi

Niin se on eri hihna kuin laturin, ja siis on jakopään ketju.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      49
      956
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      717
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe