Moniurahihnan vaihtoväli?
Nissan Qashqai J11
11
5667
Vastaukset
- Anonyymi
Korpuksi menee jo kymmenesvuodes!
- Anonyymi
Vaihtoväli? Sitten kun se näyttää merkkejä. Onko leipä syötävää jos viimeinen käyttöpäivä on mennyt ja näyttää hyvältä?
- Anonyymi
Juu.....auto 5v vanha ja kilometrejä 70tuhatta. Huolto ehdottaa hihnan vaihtoa.....rahastusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu.....auto 5v vanha ja kilometrejä 70tuhatta. Huolto ehdottaa hihnan vaihtoa.....rahastusta?
Merkkiliike kertoo oikean vaihtovälin kunhan kerrot heille auton rekkarin.
Helppoa, vai mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkkiliike kertoo oikean vaihtovälin kunhan kerrot heille auton rekkarin.
Helppoa, vai mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo hihna kovin kallis ole, mene huoltoliikkeeseen ja pyydä näyttämään sen hihnan kunto, voit sitten ihan itse päätellä kannattaako vaihtaa, miksi ne ehdottaisivat vaihtoa, jos sellaiseen ei ole tarvetta.
- Anonyymi
Minä olen ajanut Corollalla yli 220 000 km eikä vaihtotarvetta vielä ole. Varmaan Qashqai on eri asia.
- Anonyymi
Ihan sama asia.
- Anonyymi
Mitäs tuo pyörittää tuo hihna, laturia ainakin?
Jos laturi lakkaa pyörimästä niin sitten on ajomatkaa noin 20 - 40 km kunnes akku on tyhjä ja matkanteko jää siihen.
Eikai se hihna nyt niin kallis ole etteikö sitä vaihtaa voisi, ihan varmuuden vuoksi?
Omaan autooni kyseinen hihna maksaa jotakin 8 euron paikkeilla. - Anonyymi
Eikös näissä Nissan Primaroissa P 12 /2.0l olekaan Ketju-kone.?
- Anonyymi
Niin se on eri hihna kuin laturin, ja siis on jakopään ketju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941