Afrikan villagessa miten rauhatanto ? Paikallis lapset valloitavat uima altaan ja peti kaveri paikal

Anonyymi

Olen vähän ihmis , ainakin ihmisten äänien vihaaja.
Tuovatko turistit paikalliset lapset valloitamaa uima altaan ja turistien paikalliset peti kaverit huutavat puhelimiinsa . ( alttaalla makoillessani en huomannut lapsosten ikinä poistuneen saniteettitiloihin ).
Kysymyksen pointi on lomailu rauha, olen ollut kerran Gapepontissa ja kärsin
paikallisten turhasta oleilusta , siellä vieraat sai olla klo 12 yöllä asti ja ulkopuolisia lapsia sai tuoda altaalle joka muutenkin oli yksi neljäs osa valokuvan koosta.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole ihmisvihaaja.Olet IDIOOTTI.

      • Anonyymi

        Esimeriksi Senegambia hotelissa on nykyjään hyvin tiukat säännöt hotellien ulkopuolisille
        vierailijoille ja myös uima altaalle pyrkivät joutuvat maksamaan melko reilusti mikä minusta on hienoa asia.
        Hotellin asiakkaathan maksavat hotellin ylläpidon ja kokiksen juovat ylimääräiset ihmiset
        ovat rasite maksaville asiakkaille.
        IDIOOTTI varmaan vaan haluaa rahallee optimi katteen kun siipiveikkoja joutuu jo kotona
        rahoittamaan verorahoillaan.


    • Anonyymi

      Vanhempi herrasmiestuttuni joka ilahduttaa viimeisiä vuosiaan mustilla tyttösillä,
      kertoi äskettäin nykyiselleen menevänsä ehkä Africa villageen ja tyttö oli kommentoinut heti ,
      sinne en ainakaan tule , varmaan liian vaatimaton luola terapeuteille.
      Eli hyvältä kuulosti IDIOOTIN KANNALTA, no eihän tavallinen lomalainen halua
      sexituristeja naapuristoonsa, vai mitä.

    • Anonyymi

      Enemmän Suomalaiset ovat häiriöksi kuin Gambialaiset lapset ja aikuiset hotellialtailla .Eikä Suomalaisetkaan huonosti käyttäydy.Jos vihaa ihmisääniä niin ..tuako edes lähdet lomalle ja majoitut hotelliin,siellä kun sattuu olemaan muitakin kuin sinä itse !

      • Anonyymi

        Aloittaja tässä,
        tietenkin hotelleissa on ja pitääkin olla ihmisiä ja ihmisistä yleensä aina
        jotain ääntä lähtee mutta minkä laista.
        Lomailen/matkailen vuosittain noin 3-4 kuukautta eritavoilla ja omalla hotellin ja alueen ja huoneen ja hintatasonkin valinnalla saan yleensä aika hyvin rauhaisaa oloa.
        Muuttama esimerkki hotelli/majoitus ympäristöstä mikä on varmaan sinulle mieluista jos ehkä olet itse juovuksissa mellastava hotellin kuningas ehkä vuokratalon helmi ?
        Jalkapallopillin kanssa käytävää juokseva nuori, huone tutut jotka aamulla tai yöllä pesiytyvät huonekäytävään juttelemaan kova äänisesti mietteitään., ovien paukuttajat ( itse osaan laittaa oven kiinni kahvasta jopa päihtyneenä, samoin kuin lapseni osaavat),
        yöllä kitaraa rämpyttävät naapurit, parvekkeilla klo 10 jälkeen mellastavat/lörpöttelevät,
        musiikki kaijutinta altaalla soittavat, aamiaisella puhelimella ääneen uutisia kuuntelevat.
        Totta on että mustat aikuiset on muuten rauhallisia mutta puhelimeen mölöttäminen on
        niile veressä minusta hyvin häiritsevää, varsinkin ei turisti hotelleissa liikemiehet jaksaa tunteja hoitaa puhelin asioita ja yleensä terasillaan.
        Afrika villagessa olen kerran käynyt terassilla kaljalla ja ihastuin heti rustiikkiseen ja nuukahtaneeseen ilmapiirin / isoon terassiin merelle väljällä pöytä sijoituksella / mereen / kalasatamaan naapurissa/ korkealla olevaan vesirajaan joka pitää ehkä ranta roska joukkoa vähemmällä , paikalliseen haaga/slummi /herttoniemi tyyppisen naapuristoon ja Tripadviserin mukaan ilta ruoka on maukasta mikä Gambiassa ei ole mikään itsestään selvyys edes rahalla. Varsinaisena kohdan melkein ainoana valmismatka hotellina myös pummien määrä on rajallinen/vakio.
        En todellakaan ole rasisti,, kun olin jonkin aikaa vihreän dollarin maassa niin ainoa ihmisryhmä jonka kanssa tuli helposti juttuun oli amerikan mustat,- irkkuja ei tosin ollut alueella.
        Cape Pointissa ollut kolmasti ja loppui kun kusettivat ilmastoinnissa ja ääni mellakka alkoi aamulla kun ruotsalaiset vaihtoi yön kuulumiset , päivisin mustat muksut mellasti ja kusi altaalla ja iltasin mies huorat möykkäsi kadulla , kerrankin yksi näytti lerpaa asiakkaalle.
        Se siitä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja tässä,
        tietenkin hotelleissa on ja pitääkin olla ihmisiä ja ihmisistä yleensä aina
        jotain ääntä lähtee mutta minkä laista.
        Lomailen/matkailen vuosittain noin 3-4 kuukautta eritavoilla ja omalla hotellin ja alueen ja huoneen ja hintatasonkin valinnalla saan yleensä aika hyvin rauhaisaa oloa.
        Muuttama esimerkki hotelli/majoitus ympäristöstä mikä on varmaan sinulle mieluista jos ehkä olet itse juovuksissa mellastava hotellin kuningas ehkä vuokratalon helmi ?
        Jalkapallopillin kanssa käytävää juokseva nuori, huone tutut jotka aamulla tai yöllä pesiytyvät huonekäytävään juttelemaan kova äänisesti mietteitään., ovien paukuttajat ( itse osaan laittaa oven kiinni kahvasta jopa päihtyneenä, samoin kuin lapseni osaavat),
        yöllä kitaraa rämpyttävät naapurit, parvekkeilla klo 10 jälkeen mellastavat/lörpöttelevät,
        musiikki kaijutinta altaalla soittavat, aamiaisella puhelimella ääneen uutisia kuuntelevat.
        Totta on että mustat aikuiset on muuten rauhallisia mutta puhelimeen mölöttäminen on
        niile veressä minusta hyvin häiritsevää, varsinkin ei turisti hotelleissa liikemiehet jaksaa tunteja hoitaa puhelin asioita ja yleensä terasillaan.
        Afrika villagessa olen kerran käynyt terassilla kaljalla ja ihastuin heti rustiikkiseen ja nuukahtaneeseen ilmapiirin / isoon terassiin merelle väljällä pöytä sijoituksella / mereen / kalasatamaan naapurissa/ korkealla olevaan vesirajaan joka pitää ehkä ranta roska joukkoa vähemmällä , paikalliseen haaga/slummi /herttoniemi tyyppisen naapuristoon ja Tripadviserin mukaan ilta ruoka on maukasta mikä Gambiassa ei ole mikään itsestään selvyys edes rahalla. Varsinaisena kohdan melkein ainoana valmismatka hotellina myös pummien määrä on rajallinen/vakio.
        En todellakaan ole rasisti,, kun olin jonkin aikaa vihreän dollarin maassa niin ainoa ihmisryhmä jonka kanssa tuli helposti juttuun oli amerikan mustat,- irkkuja ei tosin ollut alueella.
        Cape Pointissa ollut kolmasti ja loppui kun kusettivat ilmastoinnissa ja ääni mellakka alkoi aamulla kun ruotsalaiset vaihtoi yön kuulumiset , päivisin mustat muksut mellasti ja kusi altaalla ja iltasin mies huorat möykkäsi kadulla , kerrankin yksi näytti lerpaa asiakkaalle.
        Se siitä .

        Vielä, unohtui.
        -capepoint hotelissa valkoinen roskasakki saa pitää nais/mies huoriaan ilmaiseksi klo 12 yöllä asti.
        -


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe