Jörn donner lakkasi olemasta

Anonyymi

muisto hänen muistoll

39

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ok. Minä juon nyt kahvia

• Anonyymi

Ok. Minä juon nyt kahvia

• Anonyymi

Ohjasi hienon elokuvan, täältä alkaa seikkailu. Linda Lampeniuksen äiti näyttelee Matti Oraviston sihteeriä elokuvassa.

• Anonyymi

Joop.

Kuollut on. Kundista taitaa tulla rutkasti muistokirjoituksia, että suottapa sen kummemmin ite muisteleen, merkittävä heebo kuitenkin.

Sellanen erikoispiirre, se eli vanhaksi ja sai koko elämänsä aikana hirveesti tehtyä kaikenlaista. Muistin äsken, mulla on jossain sen "Mammutti" lukematta. Hö tuhat sivua, jotenkin ei ole ikinä päässyt alkuun. Ukkeli oli muistaakseni 80, kun se julkaisi sen, sen jälkeen tuotti jonkin leffan. Mitä lie lopun ajan puuuhannut, en tiedä.

Olemassa ammetteja, joista ei ikinä jäädä eläkkeelle, Donnerilla oli sellasia useempikin.

=DW=

• Anonyymi

Samoin elokuva, Kuulustelu on minulle tärkeä. Ostin tämän elokuvan dvd:nä kun tulimme isän hautajaisista. Mieleni palaa aina tuon joulukuisen päivän aamuun kun heräsin ja katsoin elokuvan. Väsymys iski ja sain nukuttua univelan pois. Katsoin elokuvan 3 kertaa peräkkäin, elokuvatkin aukeaa näin.Donnerin kirjoja en ole lukenut.

Finlanssvensk kultur person.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin elokuva, Kuulustelu on minulle tärkeä. Ostin tämän elokuvan dvd:nä kun tulimme isän hautajaisista. Mieleni palaa aina tuon joulukuisen päivän aamuun kun heräsin ja katsoin elokuvan. Väsymys iski ja sain nukuttua univelan pois. Katsoin elokuvan 3 kertaa peräkkäin, elokuvatkin aukeaa näin.Donnerin kirjoja en ole lukenut.

Finlanssvensk kultur person.

Donner suri eniten sitä kun sperman tuotanto kuivui, loppui vaan, ei päässyt kiksauttelemaan enää joka olisi ollut tärkeää mielen pirteyden kannalta.

• Anonyymi

Missä olit silloin kun Jörkka kuoli klo noin 14.30?
      Minäkö! Olin kylillä.

• Anonyymi

Jaa, minä olin kalassa kun Estonia upposi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, minä olin kalassa kun Estonia upposi.

Olitko samoilla vesillä, on ehkä keinunut?

• Anonyymi

Marraskuun kirjamessuilla vielä nousi korokkeelle puhumaan. Sanoi itsekin että on tällainen raakku, joka pitää auttaa paikalleen istumaan, kun juuri sairastettu keuhkokuume verotti voimia. Kertoi siinä että vielä on uutta tekeillä. Nyt lööpeistä luin että julkaisee passinsa eri vuosilta ja liittää siihen sen ajan juttuja, teoksen suunniteltu valmistumien keväällä. Ei ehtinyt, jos ei sitten viime tipassa kirinyt tai että julkaistaan puolittaisena.
      Voi kun kykenisi samanlaiseen elämänasenteeseen. En tietenkään ole yhtään saavutuksiltani hänen kaltaisensa mutta ehkä luonteessa vähän samaa on. Että loppuun asti on jotain kesken ja tekeillä. Onko se sitä saappaat jalassa.

• En ole osannut häntä kaipailla tähänkään mennessä, niin miksipä nyt sit.

• Anonyymi

Älykköjä ei pöntöt kaipailekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykköjä ei pöntöt kaipailekaan.

kyyl tellukkaki ois antanna toosaa jos Tonneri ois kohalleen osunu, siel sveea mammalla baanalla.

• Anonyymi

Tervemenoa vaan, ei tuu ikävä. perheensä hylkääjä, lapsiinsekaantuja, rasistinen suomalaisia kohtaan, ylimielinen rantaruotsalainen mulkku. En ole kusipäisempää tekstiä lukenut keneltäkään.

• Anonyymi

Heh mutta jaksoit eritellä miksi et pitänyt tyypistä, olet kuitenkin seurannut hänen elon kaarta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh mutta jaksoit eritellä miksi et pitänyt tyypistä, olet kuitenkin seurannut hänen elon kaarta.

No jörkkä kävi ameriikas ja kehui paskaksi yhteiskunnaksi ja tuli pika vauhtia Suomeen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tottakai =) hänestä kirjoiteltiin ja puhuttiin niin paljon aikanaan että siltä ei voinut oikein välttyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tottakai =) hänestä kirjoiteltiin ja puhuttiin niin paljon aikanaan että siltä ei voinut oikein välttyä.

Minusta hän oli hyvä tyyppi.
        Omapäinen. Henkisesti vahvan tuntuinen ihminen.
        Oli evidenssiä.
        'Isä ja poika', tämän kirjan olen lukenut. Hän kirjoitti 50 v myöhemmin kiin Mika Waltari 'Isästä poikaan'.
        Arvostan häntä.

Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli evidenssiä.
        'Isä ja poika', tämän kirjan olen lukenut. Hän kirjoitti 50 v myöhemmin kiin Mika Waltari 'Isästä poikaan'.
        Arvostan häntä.

Beng

Hm..löytyyhän hourupäillekkin aina omat kannattajansa. Kuten noissa "kulttuuripiireissä" on ollut tapana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli evidenssiä.
        Arvostan häntä.

Beng

Jörkka oli Suomen harvoja omaperäisiä intellektuelleja.
        Kaikki hänen kirjansa olen lukenut, jotkut toiseenkin kertaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jörkkä kävi ameriikas ja kehui paskaksi yhteiskunnaksi ja tuli pika vauhtia Suomeen!

Hänhän ei viihtynyt tehtävässään joutomiehenä USA.ssa,
        vaan halusi palata tekemään sitä mikä hänelle oli tärkeää.

• Anonyymi

Pääpointti kommentistasi: mitä se kertoo sinusta? - Nm. Tasan samanlainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääpointti kommentistasi: mitä se kertoo sinusta? - Nm. Tasan samanlainen

Tämä kommentti oli siis anonyymille 30.1.2020 klo 18:23. - Nm. Ettei jää epäselväksi

• Anonyymi

appappappaa, Eipä lakannut. Hänenkin sielunsa ja tietoisuutensa vaan siirtyi ajattomuuteen

• Anonyymi

Onko kirjat hyviä?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko kirjat hyviä?

On, tosi hyviä kirjoja.
        Vaatii kyllä punasipulia ja oreganoa mausteeksi.
        Päälle voi ripotella sulatejuustoa, esimerkiksi Violaa ( Donner tykkäsi naisista tosi paljon) tai vain Koskenlaskijaa.
        Rehellisesti sanoen, en ole lukenut yhtään Donnerin kirjaa.

• Anonyymi

Jäihän tuollaisten nk.älykköjen kaipaajille vielä Jari Tervo, jota itse en kylläkään minkään lajin älykkönä osaa pitää, tavallista tyhmempi julli hölmöinen ajatuksineen.

• Anonyymi

J.T:sta ei voi puhua samana päivänä.
        Siks toisekseen Donner o l i seksikäs.

Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Beng

Älykkäät on seksikkäitä ;))

• Anonyymi kirjoitti:

Beng

No makunsa kullakin.
        En tosin häntä livenä tuntenut. Yhden haastattelun kai katsoin, enkä sitäkään loppuun. Minulle hänestä jäi sellainen ällö plösö vaikutelma.
        Ei minun makuuni mies.

• Anonyymi

Vinkar Karon från sin brusande älv . och tre gånger sen dödgrävaren själv.....
      Sov i ro Donner !

• Anonyymi

Jörkka on nyt sitten ylöstempaistu, ja istuu jehovan vasemmalla puolella kommentoimassa maailmanmenoa.

• Anonyymi

Osasi olla fiksun ärsyttävä julkisuudessa, oli kiva kuunnella hänen ajatuksia.
        Tykkäsi naisista ja whiskistä-pelimies.

• Anonyymi

Kaikki paskaa jauhavat narsistiset intellektuellit voivat suksia helvettiin ajatuksineen

• Anonyymi

Menetkös edellä, muut voivat painella perässäs.

🐜

• Katsoin Teemalta hänestä tehdyn haastattelu ja muistelu ohjelman.
      Äreä vanha mies.
      Nuorena aika komeakin, varmaan naisten mieleen.

• Anonyymi

Tänään oli kirjoitus 'Jörkan' pojasta, Helsingin Sanomissa, jota ei halunnut tuntea eikä maksanut elatusmaksuja centtiäkään....

Ei mennyt tyttärensä hautajaisiin....
        Noh... Kirjoitti monta kirjaa ja teki elokuvia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään oli kirjoitus 'Jörkan' pojasta, Helsingin Sanomissa, jota ei halunnut tuntea eikä maksanut elatusmaksuja centtiäkään....

Jos oikein suoraan ja selvästi sanotaan: Donner oli täysmulkku mieheksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yeap, niiin monta kirjaa ym., ettei hän ollenkaan lakkaa olemasta, kuten kaikki ne, joista ei jää mitään jälkiä täällä maan päällä käymisestä. - Nm. Elää edelleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe